Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد آقایی در این باره اظهار کرد: شهروندان می توانند هرگونه اخبار و گزارش در خصوص تخلفات و جرایم انتخاباتی را در سامانه سجام به نشانی sajam.scpd.ir بارگذاری کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

آقایی افزود: مهمترین مصادیق تخلفات و جرایم انتخاباتی که شهروندان می توانند گزارش کنند، استفاده از امکانات دولتی و موسسات عمومی وابسته به دولت به نفع کاندیدای خاص، تخریب، توهین و افترا به کاندیدای رقیب، تبلیغ علنی و غیرعلنی استانداران، فرمانداران، بخشداران و سایر مدیران اجرایی به نفع کاندیدای خاص، اظهارات تهدیدی و تخریبی کاندیداها، ستادها و طرفداران آنها علیه یکدیگر،   فعالیت و مداخله تبلیغاتی اعضای شورای اسلامی شهر و روستا به نفع کاندیدای خاص، ارسال پیامک تهدید و تطمیع به نفع کاندیدای خاص، سوء استفاده احتمالی مسئولان استانی و محلی از مقام و جایگاه اداری خود به نفع یا بر علیه کاندیدای خاص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین ادامه داد: وعده تامین آب، گاز، برق، تلفن، افزایش یارانه، احداث جاده و سایر امکانات رفاهی از سوی نامزدهای انتخاباتی، واگذاری اماکن دولتی و عمومی به برخی از نامزدها برای برگزاری نشست های تبلیغاتی، مداخله دهیاران در تبلیغات انتخاباتی به نفع کاندیدای خاص به ویژه در روستاهای دورافتاده، انتشار شایعات علیه کاندیدای معین به ویژه در شبکه های اجتماعی، سیاه نمایی و تخریب چهره نظام، بهره گیری ابزاری از اقوام و اقلیت های قومی و مذهبی و دادن وعده های غیرقابل تحقق به آنها، اخلال در امر انتخابات، ارسال پیامک های مشکوک مبنی بر قطع یا برقرای یارانه نقدی، تبلیغات زودرس و خارج از مهلت قانونی، دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی به قصد هدایت آن به نفع کاندیدای خاص، اخلال، اختلال، بی نظمی و تعرض به نشست ها و اجتماعات انتخاباتی مجاز و قانونی، خرید و فروش رای، تهدید و تطمیع در امر انتخابات، تبلیغاتی کردن اقدامات و فعالیت های جاری منطقه به نفع کاندیدای خاص از دیگر مصادیقی تخلفات انتخاباتی است که شهروندان می توانند در این سامانه اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 4792601

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد آقایی دادگستری گیلان تخلفات انتخاباتی انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان بارش برف قزوین ثبت نام کاندیداها تعطیلی مدارس شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ویروس آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۱۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت فرهنگ، متولی همه عرصه‌های تبلیغاتی کشور است

محمدیان گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متولی همه عرصه‌های تبلیغاتی کشور در حوزه‌های چاپی، محیطی، فضای مجازی، صوتی و تصویری و VOD‌ها است.

به‌ گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عباس محمدیان، مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی با اعلام برنامه‌های تحولی و رویکرد‌های جدید این دفتر در سال جدید اعلام کرد: بنابر قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مصوبات نهاد‌های بالادستی، تقویت و توسعه سامانه‌های نظارتی در حوزه‌های مختلف تبلیغات تجاری در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد.

وی افزود: این دفتر برنامه‌هایی را برای تقویت نظام حکمرانی در زمینه تبلیغات در دستور کار خود قرار داده است که از آن جمله می‌توان به تدوین سند ساماندهی تبلیغات تجاری در فضای مجازی، تدوین دستورالعمل‌های نظارتی، تقویت و توسعه سامانه‌های نظارتی و رونمایی از سامانه جامع تبلیغات اشاره کرد.

محمدیان ضمن اشاره به فراهم شدن زیرساخت‌های لازم و آمادگی این دفتر برای انجام وظایف و تکالیف قانونی خود، بر انجام فعالیت‌های تبلیغاتی در بستر قانون و از طریق کانون‌های آگهی و تبلیغاتی دارای پروانه معتبر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید و اضافه کرد: این دفتر آماده هرگونه همکاری نزدیک با فعالان تبلیغاتی در جهت توسعه کمی و کیفی تبلیغات کشور است و بر این اساس از همه دست‌اندرکاران تبلیغات کشور در حوزه‌های مختلف انتظار داریم که رعایت قانون و ضوابط و مقررات تبلیغاتی را هم‌چون گذشته، سرلوحه امور قرار دهند.

دیگر خبرها

  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • افزایش ظرفیت‌های جدید سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شیراز
  • شکایت حزب کنگره هند از مودی به دلیل اظهارات علیه مسلمانان
  • راه اندازی سامانه مردمی‌سازی نظارت بر فضا‌های تبلیغاتی
  • واریز ۹۴۱میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری یزد به ۶۵۰ تماس/ گزارشات مردمی از آبگرفتگی معابر و جوی‌های شهر
  • برخورد قاطعانه با تخلفات انتخاباتی در‌گلستان
  • وزارت فرهنگ، متولی همه عرصه‌های تبلیغاتی کشور است
  • پاسخگویی سامانه ۱۳۷ به بیش از ۶۵۰ تماس تلفنی