Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه وضعیت هوای تهران برای امروز و فردا در وضعیت سالم قرار دارد گفت: از اواخر وقت پنج شنبه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور خواهد شد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امین حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی، با اشاره به شرایط جوی کشور طی روز‌های آینده، گفت: امروز در شمال شرق، مناطقی از شرق، استان‌های ساحلی خزر، استان اردبیل و ارتفاعات البرز شرقی بارش باران و وزش باد و روی نقاط سردسیر بارش برف پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه برای استان هرمزگان، جنوب استان‌های فارس، کرمان و نواحی شرقی خلیج فارس بارندگی به صورت رگبار و رعد و برق و وزش باد موقتی رخ خواهد داد، افزود: فردا و پس فردا هم در تنگه هرمز و غرب دریای عمان رگبار و رعد و برق و همچنین وزش باد شدید خواهیم داشت.

نقشینه ادامه داد: برای برخی نقاط از غرب ارتفاعات رشته کوه البرز هم فردا و پس فردا بارش‌های پراکنده‌ای رخ می‌دهد.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه پنج شنبه بارش پراکنده در شمال شرق خواهیم داشت، گفت: از اواخر وقت پنج شنبه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور خواهد شد و روز جمعه نیمه غربی ایران را در بر می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه از بعد از ظهر جمعه علاوه بر نیمه غربی بارش‌ها به شمال شرق و شرق هم کشیده خواهد شد، افزود: در مناطق سردسیر نیز بارش برف و برای جنوب کشور همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

نقشینه با بیان اینکه برای تهران آسمان نیمه ابری پیش بینی می‌شود، تصریح کرد: احتمال وزش باد‌های شدید موقتی و بارش‌های پراکنده باران هم وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه بیشینه دمای مهرآباد امروز ۹ درجه و کمینه دمای مهرآباد ۳ درجه پیش بینی شده است، گفت: فردا هم تهران نیمه ابری است بعد از ظهر چهارشنبه افزایش ابر پیش بینی می‌شود.

نقشینه با بیان اینکه جمعه تهران بارانی خواهد بود، افزود: شاخص هوای تهران امروز و فردا در وضعیت سالم قرار دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: همدان با دمای منفی ۳ درجه خنک‌ترین و بندرعباس با دمای ۲۵ درجه گرم‌ترین مراکز استانی بوده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هوای تهران هواشناسی بارش باران نیمه ابری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۲۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلیه مدارس هرمزگان فردا دایر خواهد بود

مهرداد حسن‌زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان هرمزگان، گفت: همچنان احتمال تشدید بارش‌ها در حوزه مرکزی استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه دامنه فعالیت این سامانه تا صبح فردا مرکز استان را در بر دارد، گفت: پیش‌بینی‌ها این است بامداد فردا بارندگی شدیدی را در مرکز استان داشته باشیم.

حسن‌زاده تأکیدکرد: از صبح فردا سامانه بارشی به سمت شرق خواهد رفت و عمده تمرکز بارش‌ها در محدوده شرقی هرمزگان خواهد بود.

وی عنوان‌کرد: بر این اساس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان تصمیم گرفته است فردا فعالیت کلیه مدارس استان برقرار باشد و دانش‌آموزان بتوانند به مدرسه بروند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، خاطرنشان‌کرد: در شهرستان‌های بشاگرد و جاسک نیز اختیارات کامل به فرمانداران داده شده است در صورت لزوم بتوانند مدارس شهرستان خودشان را تعطیل اعلام کنند.

کد خبر 6080374

دیگر خبرها

  • کلیه مدارس هرمزگان فردا دایر خواهد بود
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور از فردا ۲۹ فروردین ماه
  • هوای اصفهان بارشی می‌شود + جزئیات
  • گرد و خاک شدید در راه ایران؟/ این استان‌ها بارانی می‌شوند
  • پاسخ به ادعایی در فضای مجازی/ آیا گرد و خاک شدید به ایران می آید؟
  • گرد و خاک شدید در راه ایران؟
  • آیا گرد و خاک شدید در راه ایران است؟
  • ورود سامانه بارشی به فارس از عصر فردا و پیش بینی بارندگی شدید
  • سازمان هواشناسی اعلام کرد؛ نفوذ سامانه بارشی از فردا شب به کشور
  • نفوذ سامانه بارشی از فردا شب به کشور