Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: ناراحتی ما این بود که بازیکن شماره ۱۵ حریف (رضا امانی) به صورت عمدی مهدی جاوید که بازیکن خوب و ملی‌پوش ما است را زد اما داور هیچ عکس‌العملی نداشت. ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های فوتسال مس سونگون ورزقان و شهروند ساری در دیداری معوقه از هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال کشور شامگاه روز گذشته در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 5 بر 2 تیم میزبان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا افضل سرمربی تیم مس سونگون پس از این پیروزی خانگی در دیداری پرحاشیه اظهار داشت: ما در نیمه اول بسیار خوب کار کردیم و می‌توانستیم تعداد گل‌هایمان را بالا برده و بازی را دورقمی کنیم.

وی با اشاره به روند بازی در نیمه دوم گفت: علی‌رغم اینکه در نیمه دوم نسبت به نیمه اول ضعیف‌تر کار کردیم، موقعیت‌های گل خیلی خوبی داشتیم و اگر در نیمه دوم هم از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم، می‌توانستیم اختلاف گل را دو برابر کنیم. اما فکر می‌کنم بازیکنان ما از نظر فکری تمرکزشان را از دست داده و فکر کردند بازی تمام شده است.

سرمربی مس سونگون ادامه داد: آن‌ها فکر کردند که می‌توانند نتیجه 5 بر صفر را به 10 بر صفر تبدیل کنند اما فوتسال نشان داد که این‌طور نیست و اگر 5 بر صفر را 6 بر صفر نکنیم، گل‌های بیشتری دریافت خواهیم کرد. با این حال خوشحال هستم که توانستیم 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم.

افضل افزود: فکر می‌کنم در نیمه دوم خوب شروع کردیم اما از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. وقتی که گل نزنید، تیم حریف حمله کرده و با توجه به خستگی و اشتباه بازیکنان، از موقعیت‌های پیش‌آمده استفاده کرده و گلزنی می‌کند. همین موضوع نیز باعث شد که 2 گل خیلی بد و بچه‌گانه وارد دروازه‌مان شود.

تبریز| پیروزی خانگی مس سونگون در دیداری پرحاشیه مقابل شهروند ساریتبریز| دلجویی سرمربیان مس سونگون و شهروند ساری پس از درگیری و اخراج/ خروج تیم مهمان از زمین بازیسرمربی مس سونگون: دوست دارم همیشه تیمم بهترین باشد

وی در رابطه با حواشی و درگیری‌هایی که در نیمه نخست بازی با شهروند ساری به وجود آمد، خاطرنشان کرد: ناراحتی ما این بود که بازیکن شماره 15 حریف (رضا امانی)، به صورت عمدی مهدی جاوید که بازیکن خوب و ملی‌پوش ما است را زد اما داور هیچ عکس‌العملی نداشت. به این بازیکن گفتم که چرا این‌طور بازی می‌کنید که در ادامه «لک» عکس‌العمل نشان داده و درگیری پیدا کردیم اما در نهایت ختم به خیر شد. ما با هم دوست هستیم اما گاهی اوقات مشکلات پیش می‌آید.

سرمربی مس سونگون در پایان در رابطه با دلیل توقف‌های متوالی این بازی گفت: فکر می‌کنم توقف زیاد این دیدار به‌خاطر حساسیت بازی دور رفت بود که در آن بازی برای تیم مس مشکلاتی پیش آمد و بازی این هفته تحت تأثیر دیدار دور رفت انجام شد.

انتهای پیام/116/ح

R7887/P/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۲۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم سرمربی پورتو در خصوص مهدی طارمی

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال پورتو در حالی فردا شب (یکشنبه) در چارچوب هفته سی‌اُم لیگ برتر پرتغال در خانه تیم کاستا پیا به میدان خواهد رفت که طبق ادعای یک رسانه پرتغالی، جایگاه مهدی طارمی برای بازی فردا تضمین شده است. بر اساس گزارش روزنامه «اُ ژوگو» پرتغال؛ طارمی که چند هفته‌ای به دلیل آنچه سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو عدم آمادگی فیزیکی و بحث فنی عنوان کرده بود، در ترکیب پورتو قرار نداشت یا فرصت بازی به او داده نشد و همین باعث شد تا در ۱۰ بازی از رقابت‌های مختلف غایب باشد، در بازی فردا برای دومین بازی متوالی در ترکیب اصلی پورتو به میدان خواهد رفت. طارمی که در هر دو بازی اخیر پورتو موفق به گلزنی شده، به دلیل غیبت اوانیسلون به خاطر محرومیت و عدم علاقه سرجیو کونسیسائو به استفاده از تونی مارتینس، برای دومین بازی متوالی می‌تواند در ترکیب پورتو بازی کند.

طارمی ۳۱ ساله در شکست ۲ بر یک پورتو مقابل ویتوریا گیمارش در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر پرتغال، به ترکیب این تیم بازگشت و در دقیقه ۶۷ به زمین بازی رفت. او سپس در تساوی خانگی ۲-۲ پورتو مقابل فامالیکائو در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر پرتغال در دقیقه ۴۶ به میدان رفت و گل دوم و تساوی‌بخش تیمش را در دقیقه ۸۲ به ثمر رساند. با توجه با اخراج اوانیلسون در دیدار با فامالیکائو، طارمی این فرصت را پیدا کرد تا چهارشنبه هفته پیش در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی پرتغال در ترکیب اصلی پورتو به مصاف ویتوریا گیمارش برود و در ۸۶ دقیقه‌ای که در زمین حضور داشت، گل اول تیمش را در دقیقه ۲۶ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و به پورتو کمک کرد تا در این بازی به برتری ۳ بر یک برسد و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با برتری ۴ بر یک راهی دیدار فینال شود.

مهدی طارمی در فصل جاری در ۲۹ بازی برای پورتو به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن ۸ گل، ۴ پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است. او تاکنون آمار ۸۸ گل‌ زده و ۵۳ پاس‌گل را در ۱۷۶ بازی از خود برای این تیم پرتغالی به ثبت رسانده است.

پورتو که در حال حاضر با ۵۹ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی پرتغال جای دارد و بالای سر خود اسپورتینگ ۷۷ امتیازی و بنفیکای ۷۰ امتیازی را می‌بیند، از ساعت ۲۰:۳۰ فردا (یکشنبه - به وقت تهران) در خانه تیم کاسا پیا به میدان خواهد رفت.

کد خبر 845763 منبع: تسنیم برچسب‌ها مهدی طارمی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏
  • ملوان برای شکست سپاهان، ستاره کم داشت!
  • ۵ تعویض برای استقلال ممنوع!
  • این تعویض‌ها برای استقلال ممنوع!
  • سرمربی پورتو: طارمی بازی نمی‌کرد، چون دیگران بهتر بودند
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت
  • علت بازی نکردن طارمی از نظر سرمربی پورتو ؛ تولد دوباره مهدی؟
  • تصمیم سرمربی پورتو در خصوص مهدی طارمی
  • این پرسپولیسی یک ذخیره مطمئن و چابک برای گئورگی
  • سیدحسین آماده جنگ دستکش طلایی در تبریز!