Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جرالد ندلر، رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی ان‌بی‌سی گفت نمایندگان جمهوری‌خواه کنگره باید تصمیم بگیرند در برابر رئیس جمهوری که برای امنیت ملی آمریکا تهدید به شمار می‌آید, می‌خواهند میهن پرستانه عمل کنند یا حزب‌گرایی.

او گفت: رایزنی‌های زیادی بین کمیته‌ها و سران مجلس نمایندگان صورت گرفته است و گمان می‌کنم که بیانیه استیضاح را در اواخر این هفته ارائه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا گفت: در حال حاضر برخی از این مسائل کاملا روشن هستند؛ اسنادی متقن در دست است که حتی از نظر جمهوری‌خواهان, رئیس جمهور، خود را بالاتر از کشور می‌داند. رئیس جمهور در انتخابات به دنبال کمکی خارجی است، تلاش کرده است که بر این موضوع سرپوش بگذارد، به صورت کامل از شرکت در تحقیقات کنگره سر باز زده است تا نقش خود را در این میان پنهان کند.

ندلر افزود: او (ترامپ) تلاش کرده است برای انتخابات آتی از کمک کشوری خارجی استفاده کند. از او برای شرکت در کمیته‌های مختلف در مجلس نمایندگان و تحقیقات در این خصوص دعوت به عمل آمد ولی او از حضور سر باز زد.

او اضافه کرد: در مرحله اول اعضای مجلس نمایندگان و در مرحله بعدی, نمایندگان مجلس سنای آمریکا باید تصمیم بگیرند که در برابر اسناد بی‌چون‌ و‌ چرایی که وجود دارد و نشان می‌دهد رئیس جمهور برای امنیت ملی ما تهدید به شمار می‌آید,خود و منافعش را بالاتر از منافع کشور می‌داند, می‌خواهند میهن‌پرستانه عمل کنند یا می‌خواهند حزب‌گرایی کنند.

چند روز پیش، نانسی پلوسی، رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا، با بیان این که ترامپ در مکالمه تلفنی خود با ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، در تاریخ ۲۵ ژوئیه از قدرت خود برای منافع سیاسی شخصی سوء استفاده کرده است، به کمیته قضایی این مجلس دستور داد تا پیش‌نویس طرح استیضاح او را آماده کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس نمایندگان آمریکا استیضاح ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۲۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی‌حجابی

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه «لایحه عفاف و حجاب هنوز به تایید شورای نگهبان نرسیده است» درباره طرح ادعایی از سوی یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه «تمام ارکان نظام برای جریمه بی حجابی به جمع‌بندی رسیدند» تاکید کرد: تهیه، تدوین و تصویب طرح‌ها و لوایح بر عهده دولت و مجلس است و شورای نگهبان ورودی به مباحث کارشناسی نمایندگان ندارد.

هادی طحان نظیف با اشاره به آخرین وضعیت فرآیند بررسی لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان گفت: این لایحه چندین مرتبه میان مجلس و شورای نگهبان در رفت‌وآمد بوده و آخرین اصلاحات این لایحه نیز در جلسه شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه «لایحه عفاف و حجاب هنوز به تایید شورای نگهبان نرسیده است»، اظهار کرد: لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شده است و پس از اصلاح و رفع ایرادات از سوی مجلس، مجدداً در شورای نگهبان آن را بررسی می‌کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به پرسشی درباره طرح ادعایی از سوی یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه «تمام ارکان نظام برای جریمه بی حجابی به جمع‌بندی رسیدند» با تاکید بر اینکه تهیه، تدوین و تصویب طرح‌ها و لوایح بر عهده دولت و مجلس است و ما ورودی به مباحث کارشناسی نمایندگان نداریم، عنوان کرد: ایراداتی که نسبت به لایحه عفاف و حجاب داشتیم نیز همین موارد را شامل می‌شود. ما در اظهارنظر نسبت به مصوبات وارد مباحث کارشناسی مجلس نمی‌شویم بلکه در جا‌هایی که مصوبه خلاف شرع و قانون اساسی باشد، ورود می‌کنیم.

منبع: ایسنا

tags # بی حجاب ، حجاب اسلامی سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • «بازگرداندن آمریکا» به سبک بایدن
  • پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی‌حجابی
  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی حجابی
  • عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس
  • حسینی: نگاه دولت همکاری و هم‌افزایی با مجلس جدید است
  • میزان افزایش حقوق کارگران، مجلسی‌ها را عصبانی کرد | وزیر کار زیر تیغ استیضاح؟
  • وزرایی که در سال ۱۴۰۲ از مجلس کارت زرد گرفتند
  • دستاوردهای تعامل سازنده دولت سیزدهم با مجلس
  • وارونه جلوه دادن حقایق به سبک آمریکایی، از جنگ عراق تا فاجعه غزه