Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فرهنگی ــ امام جمعه خرم‌آباد خواستار تهیه آمار مستند از نقاط قوت و ضعف حوزه علمیه لرستان در زمینه‌های تهذیبی، آموزشی و پژوهشی به‌منظور پویایی و پیشبرد امور تهذیبی، آموزشی و پژوهشی طلاب شد.

به گزارش ایکنا از لرستان، به‌نقل‌از روابط عمومی حوزه علمیه لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی‎فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد در دیدار با مدیر و اساتید حوزه علمیه لرستان با بیان این‌که همه مسئولیت‌ها و موقعیت‌های اجتماعی به‌نوعی امانت الهی هستند، گفت: خدمتگزاران نظام اسلامی باید با برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند در راستای خدمت خاصانه و جهادی به مردم رسالت خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که اساتید حوزه باید قدر جایگاه و  رسالت آموزشی تبلیغی خود را در انتقال آموزه‌های دینی حوزوی به طلاب بدانند، افزود: طلاب در دست اساتید، امانت هستند، لذا باید برای تربیت طلابی مهذب، انقلابی و مستعد همت خود را به‌کار گیریم.

شاهرخی خواستار تهیه آمار مستند از نقاط قوت و ضعف حوزه علمیه استان در زمینه‌های تهذیبی، آموزشی و پژوهشی شد و اظهارکرد: امید می‌رود بتوانیم با شناسایی نقاط قوت و ضعف مدارس علمیه استان، در راستای پویایی و پیشبرد امور تهذیبی، آموزشی و پژوهشی طلاب اقدامات مثبت و مطلوبی انجام شود.

اساتید نمونه مدارس علمیه لرستان شناسایی می‌شوند

حجت‌الاسلام سید محمد باقر موسوی، سرپرست حوزه علمیه استان لرستان نیز در این دیدار با اشاره به این‌که در حال حاضر 13 مدرسه علمیه در شهرهای مختلف استان لرستان فعال هستند، گفت: بازدیدهای دوره‌ای با هدف بررسی نقاط قوت و ضعف مدارس در زمینه‌های تهذیبی، آموزشی و پژوهشی برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که برنامه‌های تهذیبی، آموزشی و پژوهشی حوزه طبق سرفصل‌های ابلاغی در حال انجام است، افزود: در ارزیابی‌های دوره‌ای از مدارس، اساتید مجرب، مستعد و کوشا شناسایی می‌شوند و مورد تجلیل قرار می‌گیرند .

سرپرست حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به این‌که حوزه علمیه استان دارای طلابی مؤمن، مهذب و مستعد است، یادآور شد: امید می‌رود با همت جهادی کارکنان حوزه و عنایت نماینده ولی‌فقیه در لرستان رشد تهذیبی و علمی در حوزه استان شتاب بگیرد و در راستای تربیت مبلغانی کارآمد و اثرگذار در حوزه تبلیغ، اقدامات چشم‌گیری انجام شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی حوزه علمیه لرستان حجت الاسلام شاهرخی امام جمعه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۲۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای آسمان لرستان

بهروز مرادپور در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، طی امروز دوشنبه و فردا علاوه بر افزایش ابر و افزایش سرعت باد تا بازه قابل ملاحظه و نسبتاً شدید لحظه‌ای، برای اغلب نقاط به ویژه شرق و جنوب شرق استان بارش‌هایی به صورت پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

وی گفت: در ارتفاعات و نواحی کوهستانی بارش پراکنده برف انتظار می‌رود.

مدیرکل هواشناسی لرستان، عنوان کرد: این شرایط در برخی نقاط با مخاطراتی همچون اختلال در تردد، لغزندگی سطح جاده‌ها و احتمال ایجاد رواناب همراه است.

مرادپور، افزود: روزهای پنجشنبه و جمعه پوشش ابر و وزش باد قابل ملاحظه پدیده‌های غالب آسمان استان است و طی ۲۴ ساعت آینده تغییرات قابل توجهی در نوسانات دمایی مشاهده نمی‌شود.

کد خبر 6079090

دیگر خبرها

  • ظرفیت شهرستان دشتی در حوزه‌های مختلف معرفی شود
  • ابلاغ دستورالعمل تشکیل شورای راهبردی موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری
  • بهروز افخمی: اول مستند مهرجویی، بعد رمان و بعد هم فیلم سینمایی‌اش را می‌سازم
  • اول مستند مهرجویی، بعد رمان و بعد هم فیلم سینمایی‌اش را می‌سازم
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای آسمان لرستان
  • مستند شهید صدر از روز چهارشنبه پخش می‌شود
  • ایجاد مدارس وابسته به حوزه علمیه در استان هرمزگان از ابتدای مهرماه
  • توسعه طرح های مطالعاتی و پژوهشی شیلات در اردبیل
  • اعلام حمایت طلاب و اساتید حوزه علمیه منتظریه گنبد کاووس از سپاه + فیلم
  • تسریع توسعه بازی‌سازی با هوش مصنوعی / پیشرفت صنعت بازی سازی در ایران مستلزم حمایت دست‌اندرکاران آموزشی و پژوهشی