Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@14:50:13 GMT

جایگاه زباله خرم‌دره، نیازمند ساماندهی

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۲۳۸۰

جایگاه زباله خرم‌دره، نیازمند ساماندهی

ایسنا/زنجان فرماندار خرم‌دره گفت: با توجه به رو به اتمام بودن جایگاه زباله خرم‌دره، این جایگاه نیازمند ساماندهی است.

حجت محمدی در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان خرم‌دره با تاکید بر این‌که تأمین بهداشت جامعه همواره یکی از دغدغه‌های مسئولان به‌شمار می‌رود، تصریح کرد: با توجه به نقش سازنده بهداشت در تامین سلامت جامعه، موازین بهداشتی به عنوان خطوط قرمز در شهرستان تلقی شده و در برخورد با متخلفان این حوزه با جدیت اقدام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر نقش سازنده محیط زیست در تامین سلامت افراد، ادامه داد: در طی دو سال گذشته اقدامات بسیار مطلوبی در حوزه محیط زیست شهرستان صورت گرفته است که از جمله آن‌ها می‌توان به حل مشکلات زیست‌محیطی بیمارستان بوعلی، شرکت معدن‌کاران سیلیس و پرطلای هیدج اشاره کرد.

این مسئول با تاکید بر ضرورت ساماندهی محل دفن زباله در شهرستان خرم‌دره، یادآور شد: محل دفن زباله در شهرستان متعلق به ۳۰ سال گذشته است با توجه به رو به پایان بودن ظرفیت آن، مکان جدید در حدود ۱۰ هکتار خریداری شده است که باید اهتمام لازم برای حل مشکلات آن نیز وجود داشته باشد.

فرماندار خرم‌دره با تاکید بر شرایط حساس کنونی و با بیان این‌که مسئولان کم‌کار در سیستم اجرایی در شهرستان جایی نخواهند داشت، تصریح کرد: همه مسئولیت‌ها به نوعی امانت است، لذا مسئولان باید در زمان تصدی خود تلاش کنند یادگاری ارزشمند از خود به جا گذارند تا در اذهان مردم ماندگار شوند.

وی با اشاره به شیوع آنفلوانزا در سطح کشور زودتر از موعد مقرر، یادآور شد: آمادگی لازم نیز در این زمینه در شهرستان باید وجود داشته باشد تا شاهد تلفات نباشیم.

محمدی با تاکید بر ضرورت رسیدگی به وضعیت تنها درمانگاه تامین‌اجتماعی شهرستان، ادامه داد: این درمانگاه علی‌رغم کادر خوبی که دارد با توجه به رایگان بودن خدمات آن برای بیمه‌شدگان با مشکلاتی مواجه است که توسعه آن می‌تواند گره‌گشای این مشکلات باشد.

وی با اشاره به این‌که طبق پیش‌بینی‌ها بارش‌های سنگین در پیش رو داریم، یادآور شد: با وقوع بارش‌ها همواره انسداد راه‌ها نیز اتفاق می‌افتد که با توجه به مشکلات سال‌های قبل امسال کولاک‌گیر در برخی از نقاط نصب شده و روشنایی برای غزال و ورودی خرم‌دره از عوارضی نصب شده است که این امر سبب اشرافیت بیشتری در امر خدمت‌رسانی می‌شود.

این مسئول با اشاره به اعلام تعطیلی مدارس با وقوع بارش‌ها، بیان کرد: تعطیلات مدارس باید مدیریت شده و منطقی باشد و از همه مهم‌تر این‌که به موقع به دانش آموزان اطلاع‌رسانی شود.

محمدی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات، یادآور شد: همه ما باید تلاش کنیم انتخابات سالم و آبرومندانه در شهرستان برگزار شود.

وی یادآور شد: شهرستان خرم‌دره در انتخابات گذشته جزو ۷۶ شهر اول کشور بود که امیدواریم با مشارکت پرشور مردم مانند سابق شاهد ارتقای این رتبه باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حجت محمدی زباله زنجان ساماندهي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۲۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارگیری ۶ میلیون ۸۰۰ هزار لیتر سوخت از انبار نفت شهید محمدیانی منطقه سبزوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: با آغاز مرحله اول تعطیلات نوروزی از ۲۹ اسفند تا ۴ فروردین ماه سال جاری، ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر فرآورده اعم از بنزین و نفتگاز از ده سکوی انبار نفت منطقه بارگیری و توسط ۲۶۹ دستگاه نفتکش به مجاری عرضه سوخت ارسال گردیده است.

 حمید مظفری نژاد افزود: منطقه سبزوار از ۵۷ باب جایگاه سوخت در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد برخوردار است که با توجه به برنامه ریزی‌های از پیش انجام شده، در شروع مرحله اول تعطیلات نوروزی و با توجه به افزایش حجم ترددها، کلیه جایگاه‌های سوخت منطقه در چرخه توزیع قرار داشته و بدون هیچ وقفه‌ای عملیات سوخت‌رسانی را انجام دادند.

دیگر خبرها

  • جمع آوری پسماند ۲ محور پرتردد رشت همزمان با ایام نوروز
  • زباله‌گردی و کودکان کار امسال ساماندهی می‌شوند
  • برخورد قانونی با متخلفان انتقال زباله به سایت پسماند در مـُهر
  • ساماندهی پدیده زباله‌گردی و کودکان کار طی ماه‌های آینده
  • ساماندهی پدیده زباله‌گردی و کودکان کار طی ماه‌های آینده/فعال شدن ساخت تمام خطوط متروی تهران
  • ظرفیت قرآنی کرمانشاه نیازمند برنامه منجسم
  • تعیین ۳۰ جایگاه جمع‌آوری زباله در مناطق گردشگری سیاهکل
  • بنزین ارزان سی ان جی را از رونق انداخت
  • بارگیری ۶ میلیون ۸۰۰ هزار لیتر سوخت از انبار نفت شهید محمدیانی منطقه سبزوار
  • ترکیه: افغانستان برای کسب جایگاه بین‌المللی خود تلاش کند