Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@20:56:28 GMT

هیچ مدرسه‌ای در ابهر به علت آنفلوانزا تعطیل نیست

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۲۳۸۲

هیچ مدرسه‌ای در ابهر به علت آنفلوانزا تعطیل نیست

ایسنا/زنجان رئیس آموزش و پرورش ابهر گفت: هیچ مدرسه‌ای در ابهر به علت آنفلوانزا تعطیل نیست.

عباس عزیزخانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به شیوع آنفلوانزا در کشور، عنوان کرد: در همین راستا کلاس‌های آموزشی با همکاری شبکه بهداشت و درمان در مدارس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به درخواست‌های مطرح شده از سوی والدین برای تعطیلی مدارس در فضای مجازی به‌ویژه کانال‌های خبری، اظهار کرد: تا به امروز دانش‌آموزی که مبتلا به آنفلوانزای حاد باشد در مدارس مشاهده نشده و هیچ دانش‌آموزی در بیمارستان بستری نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول افزود: برای بررسی موضوع تعطیلی مدارس جلسه‌ای با حضور فرماندار و شبکه بهداشت و درمان برگزار خواهد شد که در صورت نیاز، تعطیلی مدارس اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که اوضاع در مدارس از نظر شیوع آنفلوانزا کاملا رصد می‌شود، ادامه داد: آمار دانش‌آموزان مبتلا شده به صورت روزانه مستمر و مورد پایش قرار می‌گیرد تا شاهد بروز مشکل نباشیم.

عزیزخانی تصریح کرد: به مدیران مدارس بخشنامه شده است تا از نگه داشتن دانش‌آموزان در فضای سرد برای صبح‌گاه یا زنگ‌های ورزش اجتناب کنند.

رئیس آموزش و پرورش ابهر با تاکید بر این‌که بدن درد، تب ناگهانی بالای ۳۸ درجه و سرفه از علائم بیماری آنفلوانزا است، تصریح کرد: از والدین درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه از این علائم بلافاصله به پزشک مراجعه کنند و از فرستادن آنان به مدارس اجتناب کنند.

عزیزخانی با تاکید بر ضرورت رعایت بهداشت فردی، اظهار کرد: توصیه می‌شود دانش‌آموزان در روز حداقل چندین بار دستان خود را با آب و صابون بشویند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شبکه بهداشت و درمان آنفلوانزا زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۲۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،آموزش و پرورش فهرج طی اطلاعیه ای اعلام کرد: بنا به اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان با توجه به تدام بارش و آب گرفتگی معابر و به جهت حفظ سلامتی دانش آموزان مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان فهرج امروز ۲۹ فروردین ماه نیز تعطیل می باشد.

همچنین مدارس شهرستان نرماشیر نیز امروزتعطیل شد.

روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان بم هم اعلام کرد تمام مدارس شهرستان بم امروزتعطیل می باشد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رابر، با توجه به هشدار وضعیت قرمز سازمان هواشناسی و با توجه به تداوم بارش باران و احتمال جاری شدن سیل با اعلام ستاد بحران شهرستان رابر برای حفظ سلامت دانش آموزان و همه همکاران، تمامی مدارس و مراکز پیش‌دبستانی شهرستان رابر در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه تعطیل اعلام می گردد.

باران مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهرستان بافت را هم تعطیل کرد.

آموزش به صورت غیر حضوری ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • مدارس ما و مدارس آن‌ها
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • صدور مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • مدارس نوبت صبح زاهدان امروز تعطیل است