Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-: سیدعبدالواحد موسوی لاری عضو مجمع روحانیون مبارز و وزیر کشور دولت اصلاحات ابراز عقیده کرد: آنچه در جامعه شاهد هستیم نتیجه مدیریت ۴۰ سال گذشته بوده و اکنون وقت ارزیابی است.

موسوی لاری شامگاه یکشنبه در مراسم یادبود سیدابراهیم درازگیسو استاندار اسبق و فقید گلستان در گرگان اظهار کرد: فراز و نشیب های ۴۰ ساله انقلاب باید مورد ارزیابی قرار گیرد، جنبه های شکست باید بررسی و جبران و پیروزی ها را هم باید تقویت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کسی که نتواند جامعه را اصلاح و مسیر غلط خود را جبران کند، زیانکار است، گفت: باید داشته‌های خود را به عنوان مدیریت ۴۰ سال حفظ و نقاط ضعف را برطرف کنیم.
عضو مجمع روحانیون مبارز افزود: پس از چهل سال نشستن بر کرسی مدیریت باید توصیه‌های امیرالمومنین را بخوانیم تا بدانیم در کجای کار خود با مشکل مواجهیم.

موسوی لاری که حدود هفت سال در دولت اصلاحات وزیر کشور بوده خطاب به حضار با یادآوری اینکه بیش از چهل سال از پیروزی انقلاب گذشته و مدیریت جامعه در دست مذهبی‌ها و متدینین بوده، تصریح کرد: گاهی یک جمله برای جامعه هزینه سنگین دارد، شاهد بودید که برخی از اظهارنظرها را زیرنویس عربی کردند و منجر به خشم عراقی‌ها شد، بدون مبنا  و نسنجیده حرفی زدند و منجر به خشم مردم عراق نسبت به ایران شد.

وی بیان کرد: وقتی صبحت از اصلاح می کنیم منظور این است که جمهوریت و اسلامیت نظام در ریل خود حرکت کند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۲۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جبهه اصلاحات: پاسخ ایران به اسرائیل مشروع بود

آفتاب‌‌نیوز :

آذر منصوری رئیس جبهه اصلاحات ایران و دبیرکل حزب اتحاد ملت در مطلبی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: اسرائیل با حمله به سفارت ایران در سوریه، به دنبال گسترش جنگ و خلاصی خود از باتلاق غزه و محکومیت وسیع جنایاتش در آن باریکه بود.

منصوری در مطلب خود تاکید کرده است که پاسخ ایران به لحاظ حقوقی مشروعیت داشت. زین پس نیز در چهارچوب منافع ملی و برای بر هم زدن نقشه آن‌ها و مدیریت تنش، باید با تلاش برای حفظ انسجام داخلی و وحدت ملی در برابر تجاوز خارجی و وسواس بیشتر برای رعایت حقوق و حرمت همه شهروندان ایران و رواداری با آنها، از همه ظرفیت‌های موجود به ویژه ظرفیت‌های دیپلماتیک برای دفاع از حقوق ایران استفاده کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • کنایه رهبر انصارالله یمن به کشورهای اسلامی در حمایت از فلسطین
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • کنایه معاون وزیر ورزش به برپایی مجدد گشت‌های ارشاد
  • تغییرات در مدیریت هواپیمایی ایران ایر؟!
  • رئیس جبهه اصلاحات: پاسخ ایران به اسرائیل مشروع بود
  • تغییرات در مدیریت هواپیمایی ایران ایر
  • کنایه نوری قزلجه به رئیسی؛ دعا کنیم این دولت همچنان باشد، تا قیمت ارز بالاتر نرود!
  • پاسخ ایران به جنایت اسرائیل شجاعانه، منطقی و قانونی بود
  • چرا اردن به اسرائیل کمک کرد؟
  • تجلیل علی ربیعی از عملیات سپاه پاسداران علیه اسرائیل/ باید مرلقب بود بعضی مواضع و اظهارنظرها این دستاورد را تضعیف نکند