Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@23:33:54 GMT

رفع معضلات فعلی فاضلاب آبادان

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۲۴۱۹

رفع معضلات فعلی فاضلاب آبادان

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،علیرضا خلیلی نیا مدیر اداره آب و فاضلاب شهرستان آبادان گفت: طرح مصوب شبکه فاضلاب شهری آبادان  یک هزار و ۱۴۰ کیلومتر را در بر می گیرد که از سال ۱۳۷۳ که شروع این طرح بوده و تاکنون ۶۶۰ کیلومتر کار شده است و ۴۸۰ کیلومتر آن باقی مانده است.

او ادامه داد: مقدار باقی مانده از پروژه بزرگ شبکه فاضلاب آبادان شامل دو بخش است که ۲۸۰ کیلومتر آن مربوط به نقاطی است که اصلاً شبکه فاضلاب ندارند و ۲۰۰ کیلومتر نیز مربوط به نقاطی است که نیاز به اصلاح و بهسازی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آبفا منطقه آبادان عمده مشکلات شبکه فاضلاب آبادان را مربوط به ۴۸۰ کیلومتر باقی طرح بازسازی شبکه فاضلاب شهری بیان کرد و گفت: مشکلات موجود در موضوع فاضلاب آبادان قابل برطرف شدن است و در این خصوص برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

خلیلی نیا با اشاره به ۶۶۰ کیلومتر کار در آبادان انجام شده است، افزود: نمی توانیم بگوییم شبکه فاضلاب آبادان گره کور است؛ چرا که ۵۷ درصد راه را رفته ایم.

او گفت: برای برطرف کردن مشکلات فاضلاب آبادان سه پروژه از سال گذشته در قسمت‌های مختلف شهری با ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات وزارت نیرو و سازمان منطقه آزاد اروند آغاز و در حال اجرا است.

خلیلی نیا گفت: از سال ۱۳۷۳ تاکنون اگر سالی پنج درصد از شبکه فاضلاب آبادان اصلاح و بازسازی می شد تاکنون نباید مشکل فاضلاب در این شهر احساس می شد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو منطقه آزاد اروند شبکه فاضلاب شهرستان آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۲۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۰۲ کیلومتر عملیات شبکه خط تغذیه گاز در همدان

به گزارش جام جم آنلاین همدان، مجید الهیاری حجم گاز جایگزین صنایع در استان همدان را ۳۶ هزار و ۸۷۸ مترمکعب در ساعت در سال‌جاری دانست و گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان همان سال، برداشت گاز طبیعی از خطوط انتقال گاز را به میزان چهار میلیارد و ۱۵۷ میلیون مترمکعب داشتیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به اجرای ۲۰۲ کیلومتر عملیات شبکه‌گذاری خط تغذیه و توزیع گازرسانی مجموع شهری و روستایی در سال گذشته، افزود: در حال حاضر ۱۰ هزار و ۱۷۸ کیلومتر شبکه‌گذاری خط تغذیه و توزیع گازرسانی انجام شده است.

وی تعداد ایستگاه‌های گاز در سطح استان همدان را ۶۳ ایستگاه CGS، ۳۲ ایستگاه-CGS/TBS و ۴۳۴ ایستگاه TBS خواند و گفت: اشتراک‌پذیری به متقاضیان صنعتی، کشاورزی، سی‌ان‌جی و نیروگاه در سال جاری به تعداد ۳۴۲ مشترک بوده است که در مجموع تاکنون چهار هزار و ۳۹۹ مشترک در استان وجود دارد.

دیگر خبرها

  • برتری ۲ برابری پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت در آبادان
  • اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی
  • بررسی مشکلات آب و فاضلاب روستای بخشکندی شهرستان سلماس
  • انعکاس مشکلات اهالی روشن دشت در صفحه شما
  • جابجایی بیش از ۳۸۲ هزار مسافر در راه آهن زاگرس
  • ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب خارگ اختصاص یافت
  • اجرای ۲۰۲ کیلومتر عملیات شبکه خط تغذیه گاز در همدان
  • نم نسبی ۴۹ درصدی در آبادان و خرمشهر