Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@16:29:58 GMT

برنامه‌های هفته پژوهش کیفی و اثرگذار برگزار شود

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۲۴۵۵

برنامه‌های هفته پژوهش کیفی و اثرگذار برگزار شود

ایسنا/ایلام معاون استاندار ایلام گفت: لازم است از پژوهش های کلیشه‌ای و تکراری جلوگیری و در این راستا نمایشگاه هفته پژوهش و فن‌آوری کیفی و اثر گذار برگزار شود.

دکتر «محمد نوذری» در کارگروه پژوهش و فن‌آوری استان اظهار کرد: در حوزه‌ی پژوهش باید طوری عمل شود که بتواند به حل مشکل و مسائل استان بینجامد.

وی تاکید کرد: پژوهش ها نباید صرفا در کتابخانه‌ها نگهداری شود بلکه باید حاصل و خروجی مثبت تحقیقات در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به کار بیاید و اثر مثبت آن مشهود باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی استاندار ایلام با بیان اینکه می‌طلبد در هفته پژوهش دانش‌آموزان و دانشجویان را با مسائل پژوهشی آشنا و از پژوهشگران برتر نیز تجلیل کنیم، گفت: توسعه بدون تحقیق و پژوهش امکان پذیر نیست و نمایشگاه هفته پژوهش باید به صورت کیفی و اثرگذار برگزار شود.

وی ادامه داد: لازم است از پژوهش های کلیشه ای و تکراری جلوگیری شود و در این راستا نمایشگاه هفته پژوهش و فن‌آوری کیفی و اثر گذار برگزار شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۲۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبالیست‌های مهابادی نماینده ایلام را هم از پیش رو برداشتند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزمهاباد، در آخرین بازی مرحله رفت تیم مهاباد توانست با نتیجه 87 بر59 تیم ایلام را شکست دهد و در پایان دور رفت در جایگاه نخست جدول قرار گیرد.

 سالن دو هزار نفری مهاباد امروز شاهد حضور تماشگاران زیادی بود که برای تشویق وحمایت تیم آماده بودندودر پایان  با شادی و خوشحالی حاصل از برد سالن را ترک کردند.

دور برگشت این رقابت ها هفته آینده به میزبانی ایلام برگزار خواهد شد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان هم که میهمان این دیدار بود از حمایت‌های این نهاد از تیمهای ورزشی استان خبر داد.

رقابت‌های بکستبال لیگ دسته دو باشگاهای کشور در هشت گروه سه تیمی برگزار می‌شود که در نهایت سه تیم قهرمان به لیگ دسته یک کشور راه خواهند یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بسکتبالیست‌های مهابادی نماینده ایلام را هم از پیش رو برداشتند
  • توسعه کمی و کیفی آموزشگاه‌های هنری
  • توسعه کمی و کیفی آموزشگاه‌ها هنری
  • مسوولان دماوند در امر جمع آوری سگ های بلاصاحب بیشتر تلاش کنند
  • راهپیمایی مردم ایلام در حمایت از اقدام شجاعانه سپاه
  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • تدوین برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی در مراغه
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • بزرگداشت فراملی سعدی؛ برگزاری رویداد علمی در ۲ سفارتخانه‌