Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی ـ معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۸۵۰ شعبه پوشش اخذ رای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان را انجام می‌دهند.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، احد جمالی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 17 آذرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در دور قبل ۷۷۱ شعبه داشتیم که افزایش این شعبات را در این دوره خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه 18 هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات دور قبل بودند، افزود: برای این دوره حدود 25 هزار نفر عوامل اجرایی امر انتخابات خواهند بود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: کسی حق ندارد از امکانات دولتی له یا علیه کسی سوء استفاده کند و با متخلفین بر اساس قانون برخورد خواهیم کرد.
جمالی تصریح کرد: روند ثبت نام و احراز هویت الکترونیکی است و وضعیت برگزاری الکترونیک آن متعاقبا اعلام می‌شود و منتظر تصمیم بالا هستیم.
وی بیان کرد: حتی در صورت عدم جود اینترنت، برگزاری انتخابات التکرونیک قابل اجرا خواهد بود.
همچنین، حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: در حوزه کهگیلویه بزرگ ۴۸ ‌نفر، بویراحمد و دنا ۳۸ نفر و ۱۹ نفر نیز در حوزه انتخابیه گچساران و باشت داوطلب شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.
وی اظهار کرد: روند ثبت نام از داوطلبین از دهم آذر در سه حوزه انتخابیه آغاز و ۵ خانم نیز در بین جمعیت ثبت نامی حضور دارند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: ‌کهگیلویه با ۳ داوطلب زن در صدر ثبت نامی‌های مجلس در استان در بخش زنان قرار دارد.
کلانتری با بیان اینکه بر اساس قانون انتخابات با تخلفات انتخاباتی برخورد می‌شود، تصریح کرد: ریل ما قانون است و با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد.
وی ادامه داد: اینکه مدیری از امکانات بیت‌المال به نفع و ضرر کسی استفاده کند، با برخورد قانونی روبه رو خواهد شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در برخی مسائل شاید قانون به صراحت تخلف را تبیین نکرده باشد، عنوان کرد: باید افراد و مدیران شأن خود را بدانند و هوشیارانه عمل کنند.
کلانتری بیان کرد: مدیرانی که در میتینگ‌های انتخاباتی شرکت کنند، در ستاد و روند اجرای انتخابات بکار گرفته نشده و به دستگاه متولی نیز معرفی می‌شوند.
وی مبنای اقدامات را قانون دانست و تاکید کرد: ستاد انتخابات فعال شده و حتی تبلیغات زودهنگام نیز رصد شده و بر حسب قوانین با تخلفات برخورد خواهیم کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: مراجع تشخیص تخلف مشخص شده و ‌هرجایی رفتار مجرمانه و تخلف باشد، برخورد خواهیم کرد.
کلانتری بر حفظ حرمت داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم توسط اصحاب رسانه تاکید کرد و یادآور شد: رسانه‌ها می‌توانند شاخصه‌های یک انتخاب خوب را با حفظ شأن افراد برای جامعه تبیین کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد اجتماعی شعبه اخذ رای عوامل اجرایی انتخابات قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۲۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را در برخورد با بی حجابی توجیه کرده
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • وزیر کشور: اساس طرح نور اصلاح با تذکر است / مأموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • اساس طرح نور اصلاح با تذکر است/ ماموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد
  • دور دوم انتخابات در کلات با ۴۴ شعبه اخذ رای برگزار می‌شود
  • برخورد قاطعانه با تخلفات انتخاباتی در‌گلستان