Web Analytics Made Easy - Statcounter

جناب روحانی، بعنوان یک شهروند کردستانی بگذار به شما خبر بدهم که در دوره صدرات حضرتعالی قشر فقیر جامعه روز به روز فقیر و فقیرتر می شوند و این روزها حتی لبخند از صورتشان رخت بربسته، البته اگر زبانم لال بیخبر از این اتفاقات هستید!!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، جناب روحانی، وقتی مردم به شوق شعار رنگین کمان  تدبیر و امیدتان  به پای صندوقهای رای رفتند و با رای خویش شما  را برای ریاست جمهوری دور دوم برگزیدند؛ اما متاسفانه شعار تدبیر و امید  مورد نظر جنابعالی و دوستانتان تنها  بسان بادبادکی بود که خیلی زود بادش خالی شد!

 

جناب روحانی، وقتی قیمت بنزین را در نیمه های شب سه برابر کردید، بدون اینکه برای  مردمی که در پای صندوقهای رای  به شما اعتماد کردند حتی تره خورد نکردید و چند روز بعدش با حالت تمسخر از گران شدن بنزین خودتان را به بیخبری زدید !!

 

جناب روحانی، راستی می دانید که رنگ بنفش این روزها به منفورترین رنگ در نطر مردم تبدیل شده است، هنگامی که برستادیهای دیروز و مدیران امروزی شالی را از رنگ بنفش با افتخار برگردن آویزان می کردند، هیچکس باور نمی کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 همین شالهای بنفش بود که با آمدنشان به صحنه سیاست با چندرنگی تمام  زندگی مردم را سیاه و سیاه تر نمود .

 

جناب روحانی، گویا خودتان و دوستان وزیر و مدیران ارشدت هیچوقت نگاه تحقیرآمیز فرزندانتان را برای نداری لمس نکرده ا ید؛ گویا هیچوقت رنگ صورتتان جلوی زن و بچه هایتان از بی پولی زرد نشده است؛ شماها که  همیشه رنگ رخسارتان به  زیبایی رنگهای سرخ و بنفش است از همین رو است که با صدای بلند قاه قاه به ریش این ملت می خندید.

 

جناب روحانی، گویا گفته بودید که شما هم مثل ما بیچارگان از گران شدن ناگهانی بنزین بیخبر بودید، چه بد شد دلم سخت لرزید؟ ببخشید دیر بهت خبر دادیم، قول می دهیم منبعد رئیس جمهور مملکتمان را از تمامی وقایع در حال وقوع خبردار کنیم.

 

راستی خبر دارید که کشورهای اروپایی هم به ریش برجامت مثل صدای قاه قاه‌ خودتان خندیدند، خواستم یادآوریتان نمایم که در جریان باشید نکند خدای ناخواسته ناگهانی بهت خبر بدهند و ته دلتان خالی شود!!

جناب روحانی، شما یادتان هست در  دوران تبلیغات انتخاباتی از چنان رونق اقتصادی سخن گفتید که دیگه هیچ ایرانی به یارانه هم نیازی نخواهد داشت، اما حالا با تدبیر بی تدبیرتان چنان رونق اقتصادی ایجاد نکردید که مردم با گرفتن ده یارانه دیگر هم دارند زیر دست و پای فقر خفه می شوند و خط فقر هم بسیار شنابان می تازد!!!

 

البته یک خبر جدید میوه ای؛ گوجه فرنگی دارد پا به پا با دلار رقابت می کند، ایکاش آ وقت دوستانتان رنگ شالهای خود را بجای بنفش ، قرمز انتخاب می کردند که امروزه سرخی صورت گوجه فرنگی را برای رنگ سیاسی شان افتخار می دانستند!!

 

جناب روحانی، بعنوان یک  شهروند کردستانی بگذار به شما خبر بدهم که در دوره صدرات حضرتعالی قشر فقیر جامعه  روز به روز فقیر و فقیرتر می شوند و این روزها حتی لبخند از صورتشان رخت بربسته، البته اگر زبانم لال بیخبر از این اتفاقات هستید!!

 

جناب روحانی، بدون شک درایت و دوراندیشی رهبر معظم انقلاب حتی در این داستان گرانی بنزین به دادتان رسید؛ رهبری معظم که همیشه دغدغه رفاه مردم را همچو پدری مهربان داشته و دارند بسیار زیبا بر مصوبه سران سه قوا مهر تایید زدند تا با این نیک اندیشی و دوراندیشی قانونگرایی را بهتر و بیشتر در جامعه نهادینه شود.

 

جناب روحانی، راستی  چرا قبل از اعلام جهشی قیمت سه برابری بنزین با مردم صحبت نکردید؟ مگر مشروعیت شما از تک تک رای این مردم نبوده و نیست؟

 

مردم که نامحرم نیستند؛ مردم همیشه ثابت کرده اند که در سخت ترین شرایط در کنار نظام و رهبری بوده و خواهند بود؛ هر چند همواره حساب عده ای آشوبگر از این مردم نیک اندیش جداست و مردم در تمامی برهه ها با سعه صدر دست رد بر سینه ناپاک اغتشاشگران دست آموز امریکا، صهیونیسم و  آل سعود زده اند.

 

مردم نجیب و وفادار ایران خصوصا اقشار آسیب پذیر جامعه ، از دست عملکرد حضرتعالی خصوصا در حوزه اقتصادی بسیار بسیار  ناراحت و خاطرشان مکدر است، اما هیچوقت حاضر نیستند بخاطر ندانم کاری برخی از دولتمردان آب به آسباب دشمن بریزند. زیرا مردم این نظام را دوست داشته و دارند.

جناب روحانی، امروزه خوشبختانه فردی در راس قوه قضائیه قرار گرفته است که به حقیقت امید واقعی را در دل مردم زنده کرده  است ، خوشبختانه تدبیر عادلانه این بزرگ مرد عدالت روز به روز در زندگی رورانه مردم نمایان تر میشود.

 

پس جناب روحانی ، اینک بدور از هر حاشیه سازی لطفا عزم راسخ قوه قضائیه را در مبارزه با فساد و رانت و اختلاس را به فال نیک بگیرید، تا شاید استقبالتان از اقدامهای عادلانه و مردم پسند قوه قضائیه، مقداری از آلامها و فشار سنگین اقتصادی بر مردم را بکاهد.

 

زیرا به گفته شهید رجایی «مردم از کمبود امکانات کمتر رنج می برند، اما بزرگترین درد مردم از نبود عدالت است ».

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۲۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا تحدید نسل برای کشور آسیب‌زاست؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید محمدحسین صفوی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان در نشست «ازدواج آسان، عشق پایدار» که با حضور جمع کثیری از دانشجویان واحد رشت در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برکزار شد، گفت: نظامی که امروز در جهان حاکم بوده با مدیریت جریان صهیونیسم جهانی درصدد است جمعیت جهان را به سمت کاهش سوق دهند، از سوی دیگر دانشجویان با افزایش جمعیت خود و طرفدارانش می‌تواند با برنامه‌ریزی‌های بلندمدت درراستای گسترش سرزمین‌های تحت سلطه خود اقدام کند.

وی اضافه کرد: صهیونیسم جهانی از سالیان دور با برنامه‌ریزی‌های زیادی که با مدیریت سازمان بهداشت جهانی انجام داد، در کشور شروع به تبلیغ با شعار «فرزند کمتر، زندگی بهتر» کرد که این شعار در مدتی کم خیلی پررونق دنبال و تبدیل به یک جریان شد و رفته‌رفته به فرهنگ عمومی جامعه مبدل گشت.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان عنوان کرد: به دنبال این مسائل، نگاه فرهنگی جامعه به سویی پیش رفت که موجب افزایش سن ازدواج شد و آنهایی که ازدواج می‌کردند تا مدت‌ها صاحب فرزند نمی‌شدند یا علاقه‌ای به فرزندآوری نداشتند.

صفوی در ادامه توضیح داد: با توجه به اینکه مسئله جمعیت از فاکتور‌های مهم اقتدار ملی یک کشور است، تحدید نسل، یکی از آسیب‌های جدی برای این موضوع محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی به این مسئله نگاه ویژه دارند، خاطرنشان کرد: نگاه مقام معظم رهبری حرکت به سمت یک جمعیت پایدار قابل اطمینان است و امروز شاهد این موضوع در جامعه اسلامی هستیم؛ بنابراین باید روی موضوع افزایش جمعیت و طبعاً مسئله ازدواج جوانان به‌خصوص در سنین پایین‌تر تأکید بیشتری شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان تبیین کرد: این نهاد درراستای همین مسئله به‌عنوان یکی از مصادیق جهاد تبیین با در نظر گرفتن و برنامه‌ریزی برگزاری جلساتی با فراهم آوردن بستر‌های معرفتی و تحول در نگاه مردم به‌خصوص جوانان در موضوع ازدواج، باید منتظر اتفاقات خوبی باشیم، امیدوارم منویات مقام معظم رهبری به طور جامع و کامل در جامعه اسلامی محقق شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تم بنفش برای دکوراسیون اشرافی، نظرتان چیست؟ (عکس)
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • کارکنان سازمان فرهنگی سربازان مقابله با هجمه فرهنگی هستند
  • مطالعات جامعه‌شناسی فاجعه
  • بخاری جیبی زیپو، گرمای زمستانی در جیب شما – ایران لایتر
  • ازدواج، آسیب‌ها و راه‌حل‌ها در دانشگاه آزاد یاسوج برگزار شد
  • هشدار یک کارشناس امور نظامی: اتفاق اصفهان شاید عملیات فریب باشد/ «وعده صادق» نشان داد اسراییل آسیب پذیر است
  • برنامه ریزی برای سلامت همه اقشار جامعه/ ترویج نان سالم یک اولویت باشد
  • چرا تحدید نسل برای کشور آسیب‌زاست؟
  • برنامه ریزی برای سلامت همه اقشار جامعه