Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان استان کرمان از کسب مدال نقره نوجوان کرمانی در حوزه انرژی نمایشگاه بین‌المللی اختراعات کره‌جنوبی خبر داد.

محمد حجت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در کرمان  از کسب مدال نقره نوجوان کرمانی در حوزه انرژی نمایشگاه بین‌المللی اختراعات کره‌جنوبی خبر داد و با اشاره به اهمیت این مسابقات اظهار کرد: «با اعلام فدراسیون بین‌المللی اختراعات در ایران، پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی اختراعات حوزه انرژی کشور کره‌جنوبی از تاریخ 6 تا 8 نوامبر 2019 برابر با 15 تا 17 آبان‌ماه در مرکز نمایشگاهی شهر گوانجو با حضور بیش از 3 هزار شرکت‌کننده از 50 کشور جهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «این عرصه جهانی  همه‌ساله با همکاری فدراسیون بین‌المللی مخترعان (IFIA)، وزارت تجارت، صنایع و انرژی و شرکت کپکو کره‌جنوبی اجرا می‌شود.»

رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان استان کرمان اضافه کرد: «مخترعان و نوآوران از سراسر جهان که  اختراعات و نوآوری‌های آنان در زمینه انرژی‌های پاک، نو، برق و الکترونیک است، می‌توانند پس از ثبت‌نام اولیه و طی مراحل لازم و تأیید نهایی توسط هیئت داوران جشنواره در این رویداد جهانی شرکت کنند.»

حجت عنوان کرد: «در این دوره از جشنواره بیش از 25 اختراع و نوآوری از ایران در این رویداد پذیرفته شد و تیم مخترعان و نوآوران کشورمان در این عرصه جهانی حضوری پررنگ و درخشان داشتند.»

وی یادآور شد: «یکی از این مخترعان، امیرعلی رضایی دانش‌آموز نخبه پایه نهم از باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان بود که با ارائه ایده خود موفق به کسب رتبه دوم و مدال نقره از این مسابقات مذکور شد.»

انتهای پیام/4078/

منبع: آنا

کلیدواژه: استان کرمان باشگاه پژوهشگران و نخبگان جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۲۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد استان کرمان جنوبی اگر موجبات رفاه بیشتر مردم را فراهم آورد، خیلی اقدام ارزشمندی است

منتخب مردم کرمان و راور در مجلس دوازدهم و دبیر اسبق هیات دولت پیرامون تاسیس استان کرمان جنوبی گفت: اگر این کار موجب پیشرفت‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جنوب استان کرمان می‌شود، با آن موافقم.

مجید دوستعلی، منتخب مردم کرمان و راور در مجلس دوازدهم و دبیر اسبق هیات دولت در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو پیرامون تاسیس استان کرمان جنوبی با توجه به قول رییس جمهور در مردادماه ١٤٠١ گفت: اگر این کار موجب پیشرفت‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جنوب استان کرمان می‌شود و بازتاب‌های منفی سیاسی و امنیتی نداشته باشد، با آن موافقم.

مشاور رییس جمهور اسبق (احمدی نژاد) افزود: بانی این پیشنهاد و کار دولت است و دولت باید استدلال‌های خود را پس از ارائه لایحه تاسیس استان کرمان جنوبی به مجلس، به نمایندگان ارائه نماید.

او با بیان اینکه تشخیص دولت در این زمینه بسیار حائز اهمیت است با اشاره به سابقه حضور خود در هیات دولت تاکید کرد: یکی از مشکلات دولت‌ها موضوع مهم و پر از تنش، همراه با حساسیت و پیچیدگی‌های خاص؛ موضوع تقسیمات کشوری است و باید همه ابعاد این قضیه دیده و سنجش شود زیرا این یک موضوع تک بعدی نیست.

دوستعلی تصریح کرد: دولت استدلال‌های خود را در قالب لایحه به مجلس ارسال می‌کند و در آنجا با حضور نمایندگان بررسی خواهد شد.

قائم مقام اسبق وزیر کار با اشاره به اینکه نظر مردم مناطق جنوبی استان کرمان نیز در این خصوص بسیار حائز اهمیت است افزود: با توجه به تجارب قبلی تقسیم استان‌هایی نظیر خراسان، انتخاب نام استان جدید در کرمان نیز خیلی مهم و تاثیرگذار است و نیاز به کار کارشناسی و همفکری با نخبگان دارد.

عضو هیات امنای سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه تقسیم استان کرمان باید در مسیر کار کارشناسی دنبال شود گفت: ایجاد استان کرمان جنوبی اگر موجبات رفاه بیشتر و نفع مردم را فراهم آورد، خیلی اقدام مناسب و ارزشمندی است.

وی که حقوقدان نیز هست تصریح کرد: با تاسیس استان کرمان جنوبی در صورتی که تنش سیاسی، اجتماعی و امنیتی ایجاد نکند، پس از انجام کار کارشناسی جامع ، موافقم.

منتخب مردم کرمان و راور در مجلس دوازدهم تاکید کرد: همه با پیشرفت و توسعه عادلانه استان کرمان موافقند.

دیگر خبرها

  • مریم طوسی در آفریقای جنوبی نقره‌ای شد
  • ایرلند در پرونده نسل‌کشی آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی شرکت می‌کند
  • ایجاد استان کرمان جنوبی اگر موجبات رفاه بیشتر مردم را فراهم آورد، خیلی اقدام ارزشمندی است
  • ایجاد استان کرمان جنوبی اگر موجبات رفاه مردم را فراهم آورد، خیلی اقدام ارزشمندی است
  • مدال نقره کانتندر جهانی لبنان بر گردن پینگ پنگ باز ایرانی
  • کسب مدال برنز «دلبسته» در «گلوبال موزیک اِواردز»
  • «دلبسته» مدال برنز در مسابقات بین‌المللی موسیقی «گلوبال موزیک اِواردز» را کسب کرد
  • بهترین سال ورزش ایران در المپیک و سال تولد بهترین المپین ایران، سال نهنگ بودند
  • توزیع ١۵٠٠ بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند کرمانی
  • کسب ۴۰ مدال ملی و بین‌المللی کشتی گیران لرستان در سال ۱۴۰۲