Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری گفت: وقتی که دیدم آقای افضل در زمین دنبال بازیکن من می‌دود، جلوی او را گرفتم. اگر بازیکن با سرمربی درگیر می‌شد و با مشت به صورت سرمربی مس سونگون می‌زد، آن موقع در شأن ما بود؟ ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های فوتسال مس سونگون ورزقان و شهروند ساری در دیداری معوقه از هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال کشور شامگاه روز گذشته در سالن شهید پورشریفی تبریز به مضاف هم رفتند که این بازی با برتری 5 بر 2 تیم میزبان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا لک، سرمربی تیم شهروند ساری پس از این شکست تیمش در این دیدار پرحاشیه اظهار داشت: متأسفانه ضعف شدید داوری و عدم تمرکز آن‌ها در بازی باعث شد در حرکت سرمربی حریف که به سمت بازیکن تیم من دوید و جلوی او را گرفتم، از زمین بازی اخراج شوم. متأسفانه این هم ابزاری است که داوران به بدترین شکل از آن برای پوشش رفتارهای نادرست خود استفاده می‌کنند.

سرمربی شهروند در واکنش به این موضوع که رفتار سرمربیان دو تیم در درگیری‌های نیمه اول، در شأن افضل و لک نبوده، گفت: من حرکتی نکردم، وقتی که دیدم آقای افضل در زمین دنبال بازیکن من می‌دود، جلوی او را گرفتم. اگر بازیکن با سرمربی درگیر می‌شد و با مشت به صورت سرمربی مس سونگون می‌زد، آن موقع در شأن ما بود؟ من فقط در محوطه فنی تیم خودم از این حرکت جلوگیری کردم.

وی افزود: به هر حال این اتفاقات رخ می‌دهد آن‌هم به خاطر اینکه داور از شروع بازی تمرکز تیم ما را به هم زد اختلاف گلی که در نیمه اول به وجود آمد نیز به خاطر همین عدم تمرکز بود

تبریز| سرمربی مس سونگون: بازیکن حریف عمداً مهدی جاوید را زد؛ می‌توانستیم اختلاف را 2 برابر کنیمتبریز| پیروزی خانگی مس سونگون در دیداری پرحاشیه مقابل شهروند ساریتبریز| دلجویی سرمربیان مس سونگون و شهروند ساری پس از درگیری و اخراج/ خروج تیم مهمان از زمین بازی

لک با اشاره به روند بازی در نیمه نخست خاطرنشان کرد: ما آمده بودیم مقابل مس عملکردی داشته باشیم که دستاورد آن برای بازی‌های آینده‌مان خوب باشد. به بازیکنانم گفته بودم برای اینکه در دیدار خارج از خانه مقابل مس نتیجه بگیریم، باید بیشتر از آنچه در توان داریم تلاش کرده و بیشتر از همیشه تمرکز کنیم. متأسفانه در نیمه اول به دلیل مشکلات داوری و عدم اجرای خواسته‌هایمان توسط بازیکنان، گل‌های زیادی دریافت کردیم.

سرمربی شهروند ادامه داد: در نیمه دوم با بازیکنان صحبت کردیم و همان‌طور که دیدید، دونیمه متفاوت داشتیم. در نیمه دوم بر بازی مسلط بودیم و با 2 گلی که به ثمر رساندیم، این نیمه را با نتیجه 2 بر صفر پیروز شدیم. موقعیت‌های زیادی نیز در نیمه دوم خلق کردیم اما باید یاد بگیریم زمانی که مقابل تیمی بزرگ بازی می‌کنیم، حق این‌قدر اشتباه نداریم چرا که به سختی جریمه می‌شویم و این اتفاق در نیمه اول برای ما رخ داد. فکر می‌کنم بازی با مس سونگون درس‌هایی برای ما داشت که می‌توانیم در آینده از آن‌ها استفاده کنیم.

وی در مورد اینکه تیم‌هایش معمولاً در تبریز موفق نبوده‌اند، گفت: ما در تبریز هم پیروز شده و هم شکست خورده‌ایم. تبریز همیشه تیم‌هایی تشکیل می‌دهد که مدعی قهرمانی هستند. این اتفاقات طبیعی است اما فکر می‌کنم بازیکنانم در نیمه دوم بازی با کیفیتی ارائه کردند و امیدوارم در ادامه بازی‌ها نیز بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

انتهای پیام/116/ش

R7887/P/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۲۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار ویه‌را، سرمربی برزیلی پرسپولیس که هفته گذشته به دلیل اخراج در سیرجان، امکان همراهی سرخپوشان را از کنار زمین نداشت و ابتدا به جایگاه ویژه و سپس منطقه شیشه‌ای منتقل شد، حالا آماده هدایت تیمش از لب خط می‌شود.

نکته جالب در مورد اوسمار این است که او هنوز به آمار 10 بازی روی نیمکت پرسپولیس نرسیده اما مقبولیتی ویژه را نزد هواداران و البته بازیکنان این تیم دارد و حتی پیشنهاد تمدید قرارداد را نیز دریافت کرده است.

اوسمار امید زیادی دارد تا این هفته با پیروزی مقابل صنعت نفت تیمش را 52 امتیاز کند و به این ترتیب منتظر دیدار استقلال بنشیند تا شاید با توقف شاگردان نکونام، تیم او پیش از بازی حساس مقابل سپاهان به صدر جدول برسد که در این صورت شانس خوبی برای قهرمانی هم خواهد داشت، چرا که استقلال در بازی همزمان در دیداری به میزبانی تراکتور به میدان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • دلیل جالب شادی بعد از گل بازیکن شمس‌آذر
  • برتری استقلال مقابل شمس آذر در نیمه اول
  • نصرتی در دومین تجربه سرمربیگری تراکتور
  • عنایتی: اگر سرمربی‌ها به کنفرانس نیایند من هم نمی‌آیم!
  • جنجال عنایتی پس از بازی؛ دیگر به نشست خبری نمی‌آیم!
  • زنوزی: فصل بعد ۴-۵ بازیکن تیم ملی را جذب می‌کنیم/ یک سرمربی خوب خارجی به تراکتور می‌آوریم
  • توخل: پیروزی حق بایرن مونیخ بود
  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • سرمربی یونانی با یک خبر بد به سیرجان برگشت!
  • بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)