Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی ــ معاون سیاسی استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: بیش از ۸۵۰ شعبه برای اخذ رأی انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان مستقر می‌شود.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری، احد جمالی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، روز گذشته، 17 آذرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در دوره قبل ۷۷۱ شعبه داشتیم که افزایش این شعبه‌ها را در این دوره خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 18 هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات دور قبل بودند، افزود: برای این دوره حدود 25 هزار نفر عوامل اجرایی امر انتخابات خواهند بود. کسی حق ندارد از امکانات دولتی له یا علیه کسی سوء استفاده کند و با متخلفان بر اساس قانون برخورد خواهیم کرد.

جمالی تصریح کرد: روند ثبت نام و احراز هویت الکترونیکی است و وضعیت برگزاری الکترونیک آن متعاقباً اعلام می‌شود؛ حتی در صورت عدم جود اینترنت، برگزاری انتخابات التکرونیک قابل اجرا خواهد بود.

همچنین، حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه‌و‌بویراحمد نیز گفت: در حوزه کهگیلویه ۴۸ ‌نفر، بویراحمد و دنا ۳۸ نفر و ۱۹ نفر نیز در حوزه انتخابیه گچساران و باشت داوطلب شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

وی اظهار کرد: روند ثبت نام از داوطلبان از دهم آذر در سه حوزه انتخابیه آغاز و ۵ بانو نیز بین جمعیت ثبت نامی حضور دارند. کهگیلویه با ۳ داوطلب زن در صدر ثبت نامی‌های مجلس در استان در بخش زنان قرار دارد.

کلانتری با بیان اینکه بر اساس قانون انتخابات با تخلفات انتخاباتی برخورد می‌شود، تصریح کرد: با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد. اینکه مدیری از امکانات بیت‌المال به نفع و ضرر کسی استفاده کند، با برخورد قانونی روبه رو خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در برخی مسائل شاید قانون به صراحت تخلف را تبیین نکرده باشد، عنوان کرد: باید افراد و مدیران شأن خود را بدانند و هوشیارانه عمل کنند. مدیرانی که در میتینگ‌های انتخاباتی شرکت کنند، در ستاد و روند اجرای انتخابات به‌کار گرفته نشده و به دستگاه متولی نیز معرفی می‌شوند.

وی مبنای اقدامات را قانون دانست و تأکید کرد: ستاد انتخابات فعال شده و حتی تبلیغات زودهنگام نیز رصد شده و بر حسب قوانین با تخلفات برخورد خواهیم کرد. مراجع تشخیص تخلف مشخص شده و ‌هرجایی رفتار مجرمانه و تخلف باشد، برخورد خواهیم کرد.

کلانتری بر حفظ حرمت داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم توسط اصحاب رسانه تأکید کرد و یادآور شد: رسانه‌ها می‌توانند شاخصه‌های یک انتخاب خوب را با حفظ شأن افراد برای جامعه تبیین کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد اجتماعی شعبه اخذ رای عوامل اجرایی انتخابات قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۲۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس

شهردار تهران درباره در پیش بودن دور دوم انتخابات مجلس در تهران گفت: موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت طی سخنانی در پاسخ به سوالی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و اینکه این امر  در تهران به دلیل حضور تعداد قابل توجهی از داوطلبان در این مرحله اهمیت خاصی دارد،گفت : موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است.

وی افزود:  در شهرداری هم در دور اول انتخابات از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به اقتضای ظرفیت‌ها و توانمان پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم انتخابات مجلس این وظیفه را داریم. 

زاکانی گفت:  ظرفیت‌های خودمان را برای حضور فعال در دور اول به کار گرفتیم و قطعا در دور دوم انتخابات هم این کار را خواهیم کرد.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • آغاز انتخابات مجلس هندوستان
  • استقرار ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • سیل ۱۵۰۰ میلیارد تومان به کهگیلویه وبویراحمد خسارت زد
  • نقش ارتش در دفاع مقدس و امنیت تبیین شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس
  • چرا انتخابات مجلس به دور دوم کشیده می‌شود
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس