Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در حاشیه افتتاح کارگاه ریختگری و ساخت قطعات صنعتی در شهرک صنعتی مبارکه این شهرستان که با حضور استاندار یزد، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان صورت گرفت، گفت: این کارگاه با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه با احداث این کارخانه زمینه اشتغال برای ۱۰ نفر فراهم شده است افزود: این کارگاه با ظرفیت روزانه ۴/۵ تن و با استفاده از دو کوره با ۶۰۰ کیلوگرم ذوب، قطعات چدنی و فولادی مورد استفاده در صنایع معدنی بافق را تولید می‌کند.

فرماندار بافق تصریح کرد: باتوجه به ازمایشگاه مجهز به دستگاه کوانتومتر ساخت قطعات بصورت ذوب مواد آنالیز شده صورت می‌گیرد.

زاده رحمانی با بیان اینکه این مجموعه در زمینی به مساحت هشت هزار مترمربع احداث شده است گفت: کارگاه دارای پست اختصاصی برق با سرمایه گذاری ۴/۵ میلیارد تومان می‌باشد.

او با بیان اینکه کارگاه‌های مکمل همراه با کارگاه ریختگری احداث شده است، ادامه داد: کارگاه مجهز به دستگاه‌های تراشکاری با سرمایه گذاری بیش از سه میلیارد تومان و کارگاه ابکاری فلزات با سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیون تومان از کارگاه‌های مکمل می‌باشد.

فرماندار بافق با بیان اینکه تمام تجهیزات کارگاه ابکاری موجود است خاطر نشان کرد: در صورت آغاز به کار این کارگاه، زمینه اشتغال برای هشت نفر فراهم می‌شود.

زاده رحمانی افزود: در حال حاضر در کارگاه تراشکاری ۱۰ نفر مشغول به کار هستند که این میزان تا ۲۰ نفر قابل افزایش است.

او تاکید کرد: با راه اندازی این کارگاه بصورت فعال، ساخت تمامی قطعات صنعتی برا معادن و صنایع بافق امکان پذیر می‌شود.

پیش بینی می‌شود در صورت اختصاص تسهیلات بانکی به این کارگاه، ضمن افزایش طرح‌های توسعه ای، زمینه اشتغالزایی بیشتری فراهم شود.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۲۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری و صدور ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاه در اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی اهواز، بهره برداری و صدور ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاهی توسط کمیسیون تخصصی صدور پروانه‌های بهداشتی موسسه‌های تولیدی غذایی و آشامیدنی معاونت غذا و داروی اهواز صادر شد.

در این کمیسیون تخصصی که با حضور دکتر مهدوی نیا معاون غذا و دارو برگزار شد، ضمن صدور ۳ پروانه ثبت منبع تاسیس و بهره برداری و ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاهی بررسی و تایید شد.

در پایان یادآور می‌شود: جلسه درخواست‌ها و نامه‌های متقاضیان در واحد مدیریت نظارت وارزیابی فراورده‌های خوراکی و آشامیدنی این معاونت بررسی و رای لازم صادر شد.

دیگر خبرها

  • هدفگذاری برای واگذاری ۲۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن طی سه ماه در سمنان
  • بهره برداری و صدور ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاه در اهواز
  • ساخت و بازسازی ۴۲۰۰ قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس
  • تصاویری تماشایی از کارگاه ساخت سیم شارژ!
  • ساخت و بازسازی 42۰۰ قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس
  • بلاتکلیفی بیست ساله برای ساخت و ساز
  • افتتاح کارگزاری صدور شناسنامه فرش کُردی در کردستان
  • پنج دهه تلاش، 14 هزار نفر اشتغال و تولید سالانه 58 میلیون قطعه خودرو در کروز
  • عاملان تبلیغ، ساخت و تعمیر غیرمجاز سلاح به حبس درجه چهار محکوم می‌شوند
  • عاملان خرید، فروش، ساخت و تعمیر غیرمجاز سلاح به حبس درجه چهار محکوم می‌شوند