Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@00:30:50 GMT

میلان چشم به راه زلاتان

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۲۶۴۶

میلان چشم به راه زلاتان

ریکی ماسارا، مدیر میلان گفته که آن‌ها منتظر زلاتان ایبراهیموویچ می‌مانند.

به گزارش مشرق، زلاتان ایبراهیموویچ بازیکن آزاد است و باشگاه‌های ایتالیایی امیدوار هستند او را به خدمت بگیرد.

با وجود اینکه میلان را اصلی‌ترین گزینه زلاتان می‌نامند، مدیر باشگاه میلان خبر از انتظار برای جواب او داد. ماسارا در این باره گفت: «خبر جدیدی نیست، برای اینکه مذاکره جدیدی هم انجام نشده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایبرا شرایط را بررسی می‌کند، ما هم همینطور. در نتیجه منتظر هستیم.»

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین فوتبال آث میلان زلاتان ایبراهیموویچ سری A ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۲۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰۰ متقاضی منتظر قرارداد واگذاری زمین در قم

معاون راه و شهرسازی استان قم گفت: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی در نوبت دریافت قرارداد واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت در قم هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید حسن اسحاق امروز، اظهار داشت:‌ در استان قم حدود 14 هزار متقاضی طرح جوانی جمعیت (سه و چهار فرزندی) در سامانه نهضت ملی مسکن اقدام به نام‌نویسی کرده‌اند که از این تعداد، بیش از 9 هزار متقاضی حائز شرایط شناخته شدند.

وی با اشاره به واگذاری دو هزار قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در سال گذشته، افزود: بیش از 2 هزار و 500 متقاضی دیگر که مراحل تکمیل مدارک و پرونده را طی کرده اند، در نوبت دریافت قرارداد واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت هستند و به سایر متقاضیان حائز شرایط نیز به مرور، این قرارداد اعطا می‌شود.

اسحاق در مورد واگذاری اراضی انفرادی در طرح نهضت ملی مسکن در سایت های ویلایی توضیح داد: در مجموع، برای یک‌هزار و 200 متقاضی تشکیل پرونده انجام شده که پس از انجام مراحل و اقدامات اداری و مالی آن، به زودی شاهد واگذاری اراضی خواهیم بود.

وی گفت: سال گذشته هفت هزار و 400 واحد نهضت ملی مسکن در قالب تعاونی‌ها، قرارداد واگذاری منعقد شد.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به اهمیت تامین سرانه‌ها و کاربری‌های غیر مسکونی در نقاط مختلف استان، از واگذاری اراضی با کاربری‌های عمومی خبر داد و افزود: این اراضی با کاربری‌های آموزشی، تاسیسات شهری، تجاری، فضای سبز، مذهبی، ورزشی و ... برای تامین سرانه‌های شهری به دستگاه‌های اجرایی ذیربط واگذار شده و یا در حال واگذاری است.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های ذیربط موظفند نسبت به تحویل و اخذ قرارداد واگذاری کاربری‌های عمومی(فرهنگی ورزشی آموزشی و درمانی- بهداشتی) مطابق با فراز اول ماده 100 قانون تنظیمِ بخشی از مقررات مالی دولت، پیگیری لازم را از اداره کل راه و شهرسازی به عمل آورند، در غیر این صورت برای تحقق این امر، اداره‌کل راه و شهرسازی نسبت به واگذاری به اشخاص حقوقی یا حقیقی واجد شرایط و ذیصلاح مطابق با فراز دوم ماده 100 قانون مزبور عمل خواهد کرد.

وی در مورد اقدامات انجام شده در حوزه دریافت اسناد تک برگ اراضی دولتی گفت: سال گذشته حدود 17 هزار فقره سند مالکیت کاداستری اراضی دولتی در راستای طرح نهضت ملی مسکن و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سایت‌های پرنیان، کهک، قنوات، 560 هکتاری و شهرک شهید سلیمانی اخذ گردید.

اسحاق افزود: در سال جدید اخذ اسناد مالکیت تک برگ فاز دوم پرنیان به مساحت سه هزار هکتار و شهر جعفریه به مساحت 84 هکتار در دستور کار این معاونت خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیم 7 نفره رویایی زلاتان ابراهیموویچ؛ خبری از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی نیست! + عکس
  • تیم رویایی زلاتان: بدون مسی و رونالدو!‏
  • آریگو ساکی: میلان باید یاشوا زیرکزی را جذب کند
  • علاقه جدی میلان به آرون آنسلمینو
  • کفرن تورام گزینه تقویت خط میانی میلان
  • ۲۵۰۰ متقاضی منتظر قرارداد واگذاری زمین در قم
  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند
  • تمایل میلان به حفظ لوکا یوویچ و جذب یاشوا زیرکزی از طریق معاوضه
  • عکس| بازسازی عکس تاریخی مثلث هلندی میلان
  • بودجه 100 تا 130 میلیون یورویی میلان در تابستان 2024؛ علاقه روسونری به مارتین زوبیمندی