Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

تغییرات اقلیمی باعث افزایش الگوهای آب و هوایی شدید در کره زمین شده است. طبق گزارش «شاخص جهانی زیان اقلیمی» که توسط سازمان محیط‌زیستی و توسعه Germanwatch منتشر شده است، ۵۲۶ هزار نفر بین سال‌های ۱۹۹۸ و ۲۰۱۷ به خاطر وجود الگوهای شدید آب و هوایی جان خود را از دست داده‌اند. به طور مثال، طوفان ماریا در سال ۲۰۱۷ باعث کشته شدن ۲۹۷۵ نفر در کشورهای پورتوریکو و دومینیکا شد و به زیرساخت‌های این دو کشور خسارات فراوانی وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اینفوگرافیک با کشورهایی آشنا خواهید شد که بیشترین قربانیان تغییرات اقلیمی را داشته‌اند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تغییرات اقلیمی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۲۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برناردو سیلوا: کروس و مودریچ الگوهای من هستند

ستاره منچسترسیتی فصل پیش مقابل رئال مادرید درخشید اما ظاهرا هیچ وقت تصاویر بازی برگشت را نگاه نکرده است. 

طرفداری | در جریان دیداری از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های منچسترسیتی و رئال مادرید مقابل هم قرار می گیرند؛ آن هم به میزبانی استادیوم اتحاد و با نتیجه 3-3 ای که در بازی رفت رقم خورد. 

برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی در کنار پپ گواردیولا حاضر شد و در مورد این بازی صحبت کرد. 

جای تعجب ندارد که دوباره در این موقعیت (صدرنشین) هستیم. همه سختی ها از حالا شروع می شود و ما خیلی خوشحالیم که دوباره می توانیم برای همه جام ها بجنگیم. کار ساده ای نیست. راستش را بخواهید، انتظار نداشتیم هر دو تیم لیورپول و آرسنال امتیاز از دست بدهند. حالا همه چیز دست ماست ولی شاید طی دو هفته همه چیز عوض شود. هنوز هم ظرف یک هفته می توانیم هر سه جام را از دست بدهیم. پس فقط باید بهترین عملکرد خودمان را داشته باشیم. 

 هدف منچسترسیتی 

راستش را بخواهید، بازی 4-0 فصل قبل را دیگر هیچ‌وقت نگاه نکردم. در مورد دو فصل کاملا متفاوت صحبت می کنیم. در فوتبال هیچ مسابقه ای مثل قبل تکرار نمی شود.  هدف ما کسب چهارمین قهرمانی لیگ برتر به طور متوالی، قهرمانی مجدد در لیگ قهرمانان اروپا و تکرار قهرمانی سه گانه فصل گذشته است.

 الگوهای برناردو سیلوا

لوکا مودریچ و تونی کروس؟ قطعا الگو و الهام بخش من هستند چون در همان پستی بازی می کنند که من بازی می کنم. در مورد یک فصل صحبت نمی کنیم، حدود 15 فصل است که آنها را در چنین سطحی می بینیم؛ آن هم با این همه دستاورد و نکته جذاب این است که همچنان به کارشان ادامه می دهند. 

تاثیر دی بروین روی منچسترسیتی

وقتی کوین دی بروین حضور دارد، همه چیز فرق می‌کند. او یکی از بهترین بازیکنان نسل ماست. بازگشت او انگیزه بزرگی برای تیم است و امیدواریم روز خوبی داشته باشد زیرا وقتی در فرم ایده‌آل باشد، متوقف کردن او بسیار دشوار است.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • کدام کشورها ۱۰۰ درصد برق خود را از انرژی‌های تجدیدپذیر تأمین می‌کنند؟
  • فیلم/ آخرین تغییرات آب و هوایی در کشور
  • مقایسه‌ بوئینگ و ایرباس در سوانح و حوادث هوایی آمریکا + اینفوگرافیک
  • دلیل سیلاب در شهر کویری دبی
  • دلیل سیلاب در شهر کویری دبی چه بود؟
  • افزایش شمار قربانیان سیل و رعد و برق در پاکستان به ۶۳ نفر
  • برناردو سیلوا: کروس و مودریچ الگوهای من هستند
  • محافظت از شهرها در برابر تغییرات آب‌وهوا با معماری اقلیمی
  • کدام کشورها بیشترین میزان جرایم سایبری در جهان را دارند؟ (+ اینفوگرافی)
  • موشک‌های ایران برای کدام کشورها تهدید است؟