Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه جزئیات ثبت‌نام طرح ملی مسکن استان‌های باقیمانده در ۴ فاز را تشریح کرد و گفت:ثبت‌نام جدید از فردا ۱۹ آذرماه آغاز می شود.

 پروانه اصلانی با اعلام این‌که فازهای 4 تا 7 ثبت نام طرح ملی مسکن برای استان های سراسر کشور تا 30 آذرماه به طول می انجامد، اظهار کرد:‌ در فاز بعدی (چهارم) ثبت‌نام طرح ملی مسکن در 6 استان‌ سمنان،‌ ایلام، سمنان،‌ سیستان و بلوچستان (ایرانشهر)، آذربایجان غربی و خراسان رضوی فردا آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که ثبت‌نام این استان‌ها طی 3 روز انجام می‌شود، ادامه داد:‌فاز 5 ثبت‌نام طرح ملی مسکن از 23 آذرماه در 6 استان اصفهان، زنجان، گیلان، هرمزگان، مازندران و لرستان آغاز خواهد شد.

​وی بیان کرد: در فاز ششم، 26 آذرماه ثبت‌نام طرح ملی مسکن برای استان‌های فارس (لارستان) اردبیل، آذربایجان‌ شرقی، مرکزی و بوشهر انجام می‌شود.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن همچنین از شروع ثبت‌نام طرح ملی مسکن استان‌های تهران،‌ البرز، قزوین و جنوب کرمان طی روز 30 آذرماه و به مدت 3 روز خب رداد.

 پیش از این وزارت راه و شهرسازی طی سه فاز ثبت‌نام طرح ملی مسکن را انجام داده است. ساعت 10 صبح روز 16 آذرماه ساعت 10 ثبت‌نام طرح ملی مسکن 5 استان همدان، یزد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و کرمانشاه شامل 69 شهر آغاز شد که حدود 2 ساعت بعد ظرفیت 63 شهر تکمیل شده بود.

قرار است از 30 آذرماه ثبت‌نام طرح مذکور در تهران آغاز شود؛ بر این اساس ثبت‌نام‌ها برای تهرانسر، شهر جدید پردیس و پرند انجام خواهد شد. دیروز معاون وزیر راه و شهرسازی از حذف اندیشه به‌عنوان یکی از شهرهای جدید پایتخت به دلیل نبود زمین در طرح ملی مسکن خبر داده بود. این احتمال وجود دارد ثبت‌نام طرح ملی مسکن برای پروژه تهرانسر نیز با یک سری محدودیت انجام شود،‌ چراکه یکی از مجموعه‌های دولتی ادعای مالکیت زمین‌های در نظر گرفته شده برای ساخت وساز این پروژه را دارد. این احتمال نیز وجود دارد که در ثبت‌نام طرح ملی مسکن برای تهرانسر برخی مجموعه‌های دولتی در اولویت قرار بگیرند.

 تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مسکن ثبت نام وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۲۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم

حجت الاسلام مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم در  مراسم کلنگ زنی ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم با اشاره به تلاش دولت و تاکید رئیس جمهور برای حل مشکل مسکن قشر‌های مختلف مردم، بر لزوم حمایت شرکت‌های تعاونی در دستگاه‌های مختلف استان در بخش مسکن به صورت ویژه تاکید کرد.

وی افزود: دادگستری استان در چهارچوب قانونی و در راستای تحقق سیاست‌های دولت در امر مسکن سازی همه حمایت و تلاش خود را به کار می‌گیرد.

واحد‌های مسکونی عقیق واقع در منطقه پردیسان جنب مجتمع فرهنگی شهید ربانی در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع در دو بخش مسکونی و تجاری ساخته خواهد شد.

سالن ورزشی، کتابخانه و مهد کودک از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای این مجموعه است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • آغاز احداث پروژه ۳۵۰۰ واحدی مسکن سازمان انرژی اتمی
  • طرح نهضت ملی مسکن در بندر ریگ در حال اجرا است
  • آغاز یک مدل جدید در مسکن ملی