Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس هواشناسی هرمزگان گفت: از لحاظ دریایی در مناطق دریایی احتمال افزایش لحظه‌ای سرعت باد خواهیم داشت که توصیه می‌شود شناورهای سبک از تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر استان به ویژه بنادر غرب صورت گیرد .

مریم سی سی پور صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اشاره به پیش‌بینی وضعیت جوی و دریایی هرمزگان امروز «دوشنبه» اظهار داشت: طی روز جاری شاهد تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در استان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مناطق دریایی و غربی استان  و به تدریج در مناطق مرکزی و شرقی افزایش ابر، همراه با رگبار باران و رعد و برق و افزایش باد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی هرمزگان گفت: از لحاظ دریایی در مناطق دریایی احتمال افزایش لحظه‌ای سرعت باد خواهیم داشت که توصیه می‌شود شناورهای سبک از تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر استان به ویژه بنادر غرب صورت گیرد.

سی سی پور بیان کرد: به طور متناوب تا شب در استان  شاهد تاثیر موج بارشی خواهیم بود.

وی ادامه داد: از روز سه شنبه با نزدیکی موج بارشی جدید به جزایر خلیج  فارس شاهد ناپایداری جوی و دریایی در استان خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی هرمزگان ابراز داشت: شدت فعالیت این موج بارشی در مناطق دریایی استان خواهد بود که توصیه می‌شود طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه با توجه به فعالیت موج بارشی در مناطق دریایی استان تمهیدات لازم در خصوص ترددهای دریایی صورت گیرد .

سی سی پور در پایان افزود: از لحاظ دمایی تغییرات قابل ملاحظه‌ای نخواهیم داشت و از پایان هفته کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/88037

منبع: فارس

کلیدواژه: هواشناسی هرمزگان سرعت باد سبک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۲۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم به مناطق سیل‌خیز کاشان نروند

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: وقوع بارندگی شدید موجب آبگرفتی و وقوع سیلاب در برخی نقاط شهر و مناطق کوهستانی شده که انجام تدابیر ایمنی لازم و ضروری است.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا محمدی فشارکی در دیدار از مسیرهای سیلاب و رودخانه‌های کاشان، اظهار کرد: با توجه به فعال شدن سامانه بارشی از ظهر امروز و ادامه  آن تا اواسط روز آینده، لازم است تا مردم از مراجعه به مناطق سیل خیز و مسیر سیلاب‌ها اکیدا خودداری نمایند.

وی افزود: روستاهای خرمدشت،چالقره، خنب، جزه، دره، یزد آباد، لتحر، بلوار امام رضا(ع)، بلوار الهیه و میدان شهیدان زارع مجرد توسط عوامل آتش نشانی در حال جمع‌آوری سیلاب و هدایت به سمت رودخانه‌های فصلی هستند.

سرپرست فرمانداری کاشان تاکید کرد: با توجه به شدت بارندگی و فعال شدن رودخانه‌های فصلی احتمال فرونشست زمین وجود دارد که لازم است مردم از تردد غیر ضرور در نقاط حادثه‌خیز خودداری کنند.

وی گفت: گروه‌های ستاد مدیریت بحران شهرستان  درحال امدادرسانی در مناطق آب گرفته هستند و آسیب وارده پس از ارزیابی گزارش خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چرا مردم هشدار‌های سیل را جدی نمی‌گیرند؟ خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌ های کشور

دیگر خبرها

  • وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در خلیج‌فارس
  • وزش باد شدید و افزایش ارتقاع موج در خلیج‌فارس
  • افزایش سرعت وزش باد در جنوب کشور
  • مردم به مناطق سیل‌خیز کاشان نروند
  • کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • فعالیت‌ های دریایی در خزر ممنوع شد
  • تشدیدفعالیت سامانه بارشی وناپایداری‌های محلی سیستان وبلوچستان
  • پرهیز تردد شناورها در تنگه هرمز/احتمال سیلاب در مسیل‌ها از فردا