Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- در روز نخست هفته چهاردهم دو تیم بالانشین سپاهان و شهرخودرو با یکدیگر روبه‌رو خواهند داشت. استقلال مهمان پیکان است و در تبریز دربی این شهر برگزار می‌شود.
به گزارش آریا، در حساس‌ترین بازی هفته در مشهد، شهرخودرو میزبان سپاهان است. هر دو تیم 2 هفته پیاپی نتیجه تکراری گرفتند. شهرخودرو متحمل 2 شکست متوالی یک بر صفر شد و سپاهان به 2 تساوی 2-2 دست یافت تا با این نتایج موقعیت‌شان در صدر جدول به خطر افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند که استقلال با یک بازی بیشتر صدرنشین لیگ است و سپاهان و شهرخودرو در رتبه دوم و سوم هستند اما تیم پیروز این بازی در صورت برد در بازی عقب افتاده به صدر جدول باز خواهد گشت.
این مسئله انگیزه پیروزی را بیشتر می‌کند. هرچند که دو تیم در 2 هفته اخیر کارنامه دفاعی قابل قبولی نداشتند ولی با 5 گل خورده بهترین خط دفاع لیگ را دارند. سپاهان یکی از بهترین مدافعان خود عزت الله پورقاز به علت پارگی رباط تا انتهای فصل از دست داده است. یحیی گل محمدی سرمربی شهرخودرو در 7 مصاف قبلی برابر قلعه‌نویی به پیروزی نرسیده است.

ماشین‌سازی تبریز- تراکتور:
در یکی از بازی‌های این هفته دو تیم تراکتور و ماشین‌سازی با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند. به خاطر یکسان بودن مالک دو تیم، از این دربی به عنوان دربی برادرانه یاد می‌شود. در روزهای گذشته اتفاق مهمی در تراکتور افتاد و مصطفی دنیزلی با این تیم قطع همکاری کرد و احد شیخ لاری به عنوان مربی موقت روی نیمکت این تیم است. تراکتور به هیچ وجه در وضعیت مناسبی قرار ندارد و در 4 بازی قبلی تنها یک امتیاز کسب کرده است. ماشین‌سازی هم در 5 هفته اخیر شکستی نداشته است. رسول خطیبی سرمربی ماشین‌سازی که سابقه سرمربیگری و بازیگری در تراکتور را دارد به دنبال اولین پیروزی خودش و تیمش در جدال با تراکتور در لیگ برتر است. تراکتور با 11 بازی هشتم است و ماشین سازی با 12 بازی نهم است.

پیکان - استقلال:
استقلال آماده‌ترین تیم این روزهای لیگ برای حفظ موقعیت خود در صدر جدول به مصاف پیکان می‌رود. این تیم در 8 بازی قبلی خود به 7 پیروزی دست یافته است. این بازی جدال تهاجمی‌ترین تیم‌های لیگ است. استقلال با 26 گل زده بهترین خط حمله لیگ را دارد و پس از آن پیکان با 18 گل زده و 2 بازی کمتر در رتبه دوم است. شهریار مغانلو با 7 گل از پیکان آقای گل لیگ است و مهدی قائدی و شیخ دیاباته که در این بازی محروم است با 6 گل دیگر گلزنان برتر لیگ هستند. استقلال و پیکان بهترین پاسورهای لیگ را هم در اختیار دارند. وریا غفوری و مهدی قائدی از استقلال و سعید واسعی از پیکان با 4 پاس گل بهترین پاسورهای لیگ هستند.
هم پیکان و هم فرکی آمار بسیار بدی از خود مقابل استقلال به جای گذاشته‌اند. پیکان در 13 تقابل اخیر مقابل استقلال بردی نداشته و حسین فرکی در 8 جدال قبلی مقابل استقلال موفق به پیروزی نشده است. البته وضعیت فرکی مقابل استقلال وخیم‌تر است و این مربی در هر 8 رویارویی پیشین برابر آبی‌پوشان بازنده بوده و با 11 باخت بیش از هر تیمی به استقلال باخته است. پیکان که با 2 بازی کمتر در رتبه دهم جای دارد در 3 فصل اخیر در دیدار رفت مقابل استقلال به نتیجه تساوی دست یافته است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرخودرو سپاهان پیکان استقلال شهرقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۲۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور

نساجی پشت درهای بسته تمرین کرد تا برای بازی با تراکتور آماده شود.

طرفداری | شاگردان الهامی بازی حساسی با تراکتور دارند.

تیم فوتبال نساجی مازندران که برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کند، پس از تساوی ارزشمند مقابل سپاهان در اصفهان، آماده میزبانی از تراکتور تبریز در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز است. شاگردان ساکت الهامی که می‌دانند برای بقا در لیگ برتر کار سختی در پیش دارند، امیدوارند با حمایت هواداران پرشور خود در ورزشگاه وطنی، از سد تراکتور عبور کنند.

نساجی که تمرینات خود را در تهران دنبال می‌کرد، برای دیدار با تراکتور به قائمشهر بازگشت. اعضای این تیم پس از فرود در فرودگاه دشت ناز ساری، با حضور در مزار شهدای مدافع حرم و نادر دست‌نشان، یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشتند. شاگردان الهامی سپس در ورزشگاه وطنی و پشت درهای بسته به تمرین پرداختند تا خود را برای جدالی سخت با تراکتور آماده کنند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • پوشش زنده ۲ بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان یک/ گل گهر صفر_ استقلال خوزستان صفر
  • استقلال در آزادی، پرسپولیس در غربت | حمله به حال‌گیرها
  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • مسیر بقا برای چهار تیم قعرنشین لیگ بیست و سوم
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| نبرد استقلال با غول کش برای حفظ صدر
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • آقایی: استقلال با حواشی پیرامونش امتیاز از دست می دهد/پرسپولیس نفت را دستکم نگیرد
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است
  • سپاهان- ذوب آهن؛ نبرد مورایس و ربیعی در دربی حساس اصفهان
  • دربی کوچک تهران، حساس برای نیمه دوم جدول