Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - صندوق پارند پایدار سپهر، سود دوره منتهی به 15 آذر ماه 1398 را واریز کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، این صندوق در دوره یاد شده 178 ریال سود به ازای هرواحد، معادل نرخ بازدهی 21.7 درصد سالانه واریز کرد.
صندوق سرمایه گذاری پارند پایدار سپهر با مدیریت شرکت تامین سرمایه سپهر، از انواع صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت و قابل معامله در بورس تهران است، مواعد پرداخت سود در این صندوق ماهیانه و تاریخ اعمال سود صندوق 15 ام هر ماه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است، سرمایه گذاران پارند از ابتدای سال تاکنون بازدهی معادل 21.3 درصد سالانه را دریافت کرده اند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۲۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشاکاری 25 درصد شالیزارهای محمودآباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،محمد هادی‌زاده اظهار كرد: امسال 17 هزار 545 هکتار معادل 100 درصد اراضی شالیزاری شهرستان محمودآباد شخم و شیار شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه تاکنون 4 هزار و 550 هکتار اراضی شالیزاری این شهرستان معادل 25 درصد نشاکاری شد، افزود: نشا سنتی در هزار و 320 هکتار و نشا مکانیزه در 3 هزار و 230 هکتار شالیزار این شهرستان انجام شد.

این مسوول با بیان اینکه هفت هزار کیلوگرم انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان محمودآبادی توزیع شد، تصریح کرد: 92 درصد آببندان‌های این شهرستان آبگیری و 23 نمونه آزمون خاک انجام شد.

وی گفت: بررسی فنولوژی گیاه و نمونه گیری جهت تعیین بیولوژی آفت ساقه خوار برنچ بطور مستمر توسط کارشناسان پهنه در مراکز این مدیریت ادامه خواهد داشت و توصیه های فنی به بهره برداران ارائه می شود.

 

دیگر خبرها

  • ۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض مجهز شدند
  • مجهز شدن ۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض
  • درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی ۴۱ درصد افزایش یافت
  • نشاکاری 25 درصد شالیزارهای محمودآباد
  • تولید سالانه ۱۸ هزار تن گوشت قرمز در استان
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری‌های صعب العلاج
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری های صعب العلاج
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • این ۱۱ سد کشور کاملا پر شدند
  • حقوق فروردین بازنشستگان فولاد امروز واریز می‌شود + درصد افزایش