Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمدمهدی پژاوند مسئول بسیج دانشجویی امام رضا (ع) دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: امسال هم، چون سال های گذشته هیجدهمین کنگره شهدای گمنام، ۹ شهید دفاع مقدس و دو شهید مدافع حرم دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد  ۱۹ و ۲۰ آذر در مسجد شهید صدوقی دانشگاه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این برنامه که با حضور مسئولان، دانشجویان و همراهی قشر‌های مختلف مردم برگزار می شود، سردار حاج حسین کاجی جانباز شیمیایی و از فرماندهان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، روایتگر اصلی برنامه خواهد بود.

پژاوند ادامه داد: حضور خانواده شهید محمد علی الله دادی یزدی، نوای مداحی حاج محسن محمدی پناه به همراه اجرای سرود از دیگر بخش‌های این مراسم است.

مسئول بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزدبا بیان اینکه در حاشیه این یادواره، برپایی نمایشگاه و غرفه شهدای امنیت در کنار این یادواره برپا می‌شود، اضافه کرد: در شب اختتامیه نیز روایتگری و پرده خوانی دفاع مقدس توسط محمد اسماعیلی از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

او در پایان عنوان کرد: ۱۷ سال پیش، هشت شهید گمنام برای اولین بار در کشور و بعد از آن دو شهید مدافع حرم دانشجوی دانشگاه تدفین شدند که دانشجویان بسیجی دانشگاه هرساله با برگزاری این کنگره، یاد این شهیدان را در دانشگاه و شهر یزد زنده نگه می‌دارند.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۲۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر

دهقان منشادی  شهردار اشکذر گفت: طرح ساخت یادمان شهید گمنام پارک بزرگ شهر با هندسه هشت ضلعی ترکیب و با ستون‌های مدور با الهام‌گیری از معماری ایرانی و اسلامی بوده که در شرایط فعلی ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی، اجرای طرح ساخت یادمان شهید گمنام پارک بزرگ شهر را جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ارج نهادن به مقام والای آنها دانست، ابراز امیدواری کرد؛ با ساخت یادمان شهید گمنام در پارک بزرگ شهر برنامه‌های متعدد فرهنگی و مذهبی در این محل اجرا خواهد شد.

شهردار اشکذر خاطر نشان کرد: طبق هماهنگی صورت گرفته با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مجموعه شهرستان پیکر شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در اردیبهشت ماه در پارک بزرگ شهر تشییع می‌شود که جزئیات برگزاری مراسم متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • برنامه‌های تشویقی و انگیزشی برای رونق «حجاب و عفاف» در دانشگاه‌ها
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود
  • پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس
  • طوفان الاقصی ابهت رژیم صهیونسیتی را فرو ریخت
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • غبارروبی مرقد شهدای گمنام در پردیس دانشگاه