Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیخ علی دعموش معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان از تلاش آمریکا برای خارج کردن حزب الله از دولت این کشور و تامین منافع رژیم صهیونیستی خبر داد.

قدس آنلاین؛ به نقل از منابع خبری لبنان، شیخ علی دعموش معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله در مراسمی تصریح کرد: اظهارات اخیر مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا مبنی بر اینکه تحرکات مردمی در لبنان فرصتی برای فشار بر حزب الله و تضعیف آن و خارج کردنش از معادله است، تایید می کند که دولت آمریکا با کمک اهرمهایش در داخل لبنان روی موج تحرکات مردمی سوار شد و از حضور خیابانی مردم و مشکلات آنها سوء استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آمریکا از تمام انواع فشار مالی، اقتصادی، سیاسی و رسانه ای استفاده کرد. آمریکا این کار را در راستای تلاش برای اجرایی کردن پروژه خود در لبنان و کسب اهدافی سیاسی انجام داد که مهمترین آن در هم شکستن معادله سیاسی برآمده از انتخابات پارلمانی لبنان و خارج کردن حزب الله و هم پیمانانش از دولت و تحمیل ساختاری دولتی بود که زیر سطله آمریکا باشد و تصویب و اجرای خواسته ها و اولویت های سیاسی را برعهده بگیرد که در راستای منافع آمریکا و اسرائیل باشد و به نفع لبنان نباشد و از جمله این خواسته ها و اولویت های سیاسی از ترسیم مرزها براساس شروط آمریکا و اسرائیل و استخراج نفت به نفع شرکت های آمریکایی و اسکان دائمی فلسطینی ها گرفته تا منزوی کردن مقاومت و گرفتن یکی از مهمترین اهرم های قدرت لبنان از این کشور در راستای منافع رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اعتراضات لبنان نخست وزیر لبنان حزب الله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۳۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | شلیک ۳۰ موشک توسط حزب‌ الله لبنان به شهرک‌ های صهیونیستی

الجزیره گزارش داد که حزب‌الله دست‌کم ۳۰ موشک به سمت «الجلیل الاعلی» و «اصبع الجلیل» شلیک کرده است.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • شورش بزرگ در دانشگاه های آمریکا / حمایت واشنگتن از اسرائیل بالاخره کار دستش داد/ تلاش دولت برای سرکوب معترضان عدالتخواه با بهانه «یهودی ستیزی»
  • عصبانیت شدید ارگان دولت از مطرح شدن نام رئیسی در برخورد با بی‌حجابی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی‌حجابی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی حجابی
  • عصبانی رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیسی با بی حجابی
  • قطر: دلیلی برای تعطیلی دفتر حماس در دوحه وجود ندارد
  • وزارت خارجه قطر: دلیلی برای تعطیلی دفتر حماس در دوحه وجود ندارد
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • ببینید | شلیک ۳۰ موشک توسط حزب‌ الله لبنان به شهرک‌ های صهیونیستی