Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت علمی دانشگاه هنر تهران گفت: «از ویژگی‌های یک دانشجوی موفق می‌توان آرمان‌خواهی، عدالت‌طلبی، پرتلاش‌بودن، آگاهی و مهارت‌داشتن را نام برد.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از الیگودرز، نوزدهمین یادواره هشت شهید دانشجویی الیگودرز روز گذشته با حضور دانشجویان، خانواده معظم شهدا و مسئولان این شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت علمی دانشگاه هنر تهران در این مراسم بیان کرد: «شهدایی که از جام معرفت سیراب شده‌اند، ماندگار هستند و آنان که گم شده‌اند ما هستیم.»

حجت‌الاسلام علی سرلک افزود: «شهید یعنی شاهد، کسانی که برای شهادت بی‌قرار بودند و راه حق و حقیقت را به خوبی درک کردند.»

وی ادامه داد: «از ویژگی‌های یک دانشجوی موفق می‌توان به آرمان‌خواهی، عدالت‌طلبی، پرتلاش‌بودن، آگاهی و مهارت‌داشتن اشاره کرد.»

عضو هیئت علمی دانشگاه هنر تهران خاطرنشان کرد: «وقتی جامعه دانشگاهی ما پویا باشد، مانند بحث هسته‌ای می‌شود که ما فقط انرژی هسته‌ای داشتیم، تمام دنیا متحد شدند و آن را از ما گرفتند و حالا دوباره  داریم گام به گام بازمی‌گردیم و یا علم روز دفاعی بهترین و پیشرفته‌ترین پهپاد آمریکا را هدف قرار دادیم و از سوی دیگر پهپاد دارای سرنشین سرنگون نمی‌شود و رئیس‌جمهور آمریکا از اینکه آن پهپاد هدف قرار نگرفت، تشکر می‌کند، این موضوع به این معنی است که ما ایستاده‌ایم و توانایی خود را ثابت کرده‌ایم.»

اسماعیل درویشی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز نیز در این یادواره،  16 آذر را نقطه عطفی در تاریخ مبارزات سیاسی ملت ایران دانست و اظهار کرد: «امروز نیز شرایط و امکانات لازم برای فعالیت و پویایی دانشجویان در عرصه علم و دانش در دانشگاه فراهم است و از سوی دیگر امیدواریم دانشجویان با تأسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و پیروی از راه شهدا در راه پیشرفت و توسعه ایران اسلامی گام بردارند.»

به گزارش آنا، در این یادواره که با اجرای برنامه‌های فرهنگی و برپایی نمایشگاه همراه بود، از دانشجویان نمونه بسیجی، فرهنگی و علمی دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان قدردانی شد.

انتهای پیام/4103/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشجوی موفق شهید دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۳۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور عنایت اله ملکی تبار مشاور و رییس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سعید صابونی رییس مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی، داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی، حسین جوادی خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامی و سیدمرتضی شهیدی سرپرست مرکز امور حقوقی و صیانت از دارایی‌های دانشگاه آزاد اسلامی امروز در سازمان مرکزی برگزار شد.

طهرانچی در این نشست با تأکید بر اینکه سال ۱۴۰۳، سال رسیدگی به امور معیشتی و رفاهی کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: نحوه و میزان افزایش حقوق و دستمزد کارکنان و اعضای هیأت علمی متناسب با چارچوب هایی که در دولت مصوب شده است در اولین جلسه هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه مسکن کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بسیار جدی است، اظهار کرد: در بهمن ماه سال گذشته در مراسمی با حضور رییس‌جمهور عملیات اجرایی ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای ساخت چندین هزار واحد مسکونی آغاز شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: هر ۳ ماه یکبار کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی باید مصادیق عملی پروژه مسکن را مشاهده کنند. البته به دلیل بروکراسی های خارج از دانشگاه این پروژه تا حدودی کند پیش رفت.

طهرانچی با بیان اینکه در پروژه مسکن در نظرگرفتن ۴ نکته بسیار مهم و حائز اهمیت است، گفت: اختصاص زمین، انتخاب پیمانکار صنعتی انبوه ساز مناسب، مشارکت دانشکدگان صنعت ساختمان در پروژه و تأمین منابع از موارد بسیار مهمی هستند که همواره باید مورد توجه قرار بگیرند، به خوبی انجام شوند و موازی هم پیش بروند.

کد خبر 6079871

دیگر خبرها

  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
  • دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از پاسخ تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرد
  • دانشجویان دانشگاه آزاد از دیدار صمیمی با رهبر انقلاب می‌گویند
  • نیاز دانشگاه آزاد اسلامی دستیابی به منابع پایدار درآمدی است
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز نشر گرفت 
  • حقیقت‌یابی و حق‌طلبی ‌ویژگی‌ بارز هنر انقلابی است
  • استقبال دانشگاه آزاد از رویداد‌های خلّاق فرهنگی و صنعتی شهرستان قدس
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی به اردوی تیم ملی او اسپرت دعوت شد
  • دانشجوی دانشگاه آزاد به اردوی تیم ملی او اسپرت دعوت شد