Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم نفت آبادان گفت: تعداد تیم‌های حاضر در لیگ بالا رفته و تیم‌ها با خرید بازیکن‌های خارجی جذابیت دیدارها را بالا بردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امروز در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم پتروشیمی بندرامام و نفت آبادان به مصاف هم خواهند رفت. حماد سامری، سرمربی تیم نفت درباره این دیدار در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: تیم پتروشیمی احتیاجی به تعریف ندارد و قطعا بازی آسانی برای ما نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم هم بازیکنان خوبی را در اختیار دارد و هم از نظر فنی خیلی خوب بازی ارائه می‌دهد.

او اضافه کرد: بنابراین احساس می‌کنم بازی بسیار جذابی را شاهد خواهیم بود. تیم ما در مقایسه با پتروشیمی شرایط خوبی ندارد ولی تلاش خواهیم کرد با تمرکز بیشتر و هماهنگی لازم بتوانیم بازی دیدنی را مقابل این تیم انجام دهیم.

سرمربی نفت آبادان همچنین در خصوص کیفیت لیگ برتر در فصل جدید رقابت‌های لیگ نیز گفت: خوشبختانه امسال لیگ هم از نظر کمیت و هم از نظر کیفیت سطح خیلی بالایی دارد. تعداد تیم‌های حاضر در لیگ بالا رفته و تیم‌ها با خرید بازیکن‌های خارجی جذابیت دیدارها را بالا بردند. به نظرم اگر همین روند ادامه دار باشد رفته رفته بازی‌های جذاب‌تری را هم شاهد خواهیم بود.

سامری در خصوص جذب بازیکن خارجی نیز توضیح داد: سایر تیم‌ها این کار را در ابتدای فصل انجام دادند و یار خارجی جذب کردند و برخی تیم‌ها نیز الان این کار را انجام می‌دهند ولی تیم نفت چنین تصمیمی را ندارد چون نه پول آن را داریم و نه مجوزش را.

سرمربی نفت در پایان درخصوص شانس قهرمانی تیمش گفت: امسال هدفگذاری باشگاه متفاوت بود و از ما چنین چیزی را نخواستند. با این شرایطی هم که داریم همین که جزو چهار تیم قرار بگیریم هنر کردیم و این برای ما به معنی قهرمانی است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسکتبال پتروشیمی لیگ برتر نفت آبادان برنا تیم ملی بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۳۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با هر که به خاک ما تعدی‌ کند، مماشات نخواهیم کرد

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم رژه ارتش اظهار کرد: نیروی زمینی سه تغییر و تحول مهم در سال‌های اخیر در خود داشته است. ابتدا تغییر در ساختار کلی نیروی زمینی با تصویب رهبر انقلاب که این نیرو به یک نیروی متحرک و هجومی و با واکنش سریع تبدیل شود و اکنون اینچنین نیروی زمینی ای را در اختیار امنیت پایدار کشور قرار داده ایم.

وی افزود: نیروی زمینی تسلیحاتی را وارد نیرو کرده که اکثریت آن در همین نیرو طراحی و توسط وزارت دفاع و با همکاری نیروی زمینی به شکل دارای قابلیت هوشمند و دقیق زن و دور زن باشند.

امیر حیدری در خصوص عملیات وعده صادق گفت: نیروهای مسلح ما مکمل همدیگر هستند و هم افزا عمل می‌کنند و به طور قطع رژیم صهیونیستی بداند اگر بخواهد دست از پا خطا کند، پاسخ‌هایی خواهد گرفت که پشیمان کننده و خرد کننده خواهد بود و ایران با کسی که به خاکش تعدی کند، مماشات نخواهد کرد. ما این را در دفاع مقدس ثابت کردیم و ۸ سال در برابر قدرت‌های دنیا ایستادیم و در پایان یک وجب خاک هم دست دشمن نماند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان گفت: رژیم صهیونیستی هم بداند نیروهای مسلح ما آماده هستند و منتظرند این رژیم دست از پا خطا کند تا تعجیل در زوال آن را انجام دهند.

کد خبر 6080735 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • نکته‌نگران کننده استقلال: وزن‌تعویض‌ها بالا نیست!
  • چشمی: باید از بازی با شمس آذر درس بگیریم/ بازی آسانی در لیگ نداریم+فیلم
  • آمار پرسپولیس برابر نفت آبادان؛ نرخ امید گل، مثل همیشه بالا! + عکس
  • تنش بالا گرفت: جواب قاطعانه آرائوخو به گوندوگان
  • زنوزی: فصل بعد ۴-۵ بازیکن تیم ملی را جذب می‌کنیم/ یک سرمربی خوب خارجی به تراکتور می‌آوریم
  • بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!
  • مورایس: شاید روزی هم اسم من را صدا بزنند؛ برای بالا رفتن نباید پا روی کسی بگذاریم
  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • با هر که به خاک ما تعدی‌ کند، مماشات نخواهیم کرد
  • مایلی کهن: مجید جلالی با شاه فالوده نمی‌خورد!