Web Analytics Made Easy - Statcounter

جری ندلر رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا با اشاره به اینکه مدارک محکمی درباره استیضاح ترامپ در اختیار دارند از احتمال رای گیری در این زمینه تا چند روز آینده خبر داد.

قدس آنلاین؛ به نقل از خبرگزاری فرانسه، رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا می گوید که اگر پرونده استیضاح «دونالد ترامپ» را در اختیار هیات منصفانه یک دادگاه قرار دهیم در عرض سه دقیقه حکم محکومیت وی صادر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«جری ندلر» رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان به شبکه سی ان ان گفت: شواهدی که نشان می‌دهد ترامپ در مساله اوکراین گیت منافع شخصی را بالاتر از منافع ملی و منافع کشورش قرار داده است خیلی محکم است. 

ندلر احتمال رای گیری در زمینه استیضاح ترامپ تا آخر هفته جاری میلادی را رد نکرد. 

کمیته قضایی مجلس نمایندگان روز دوشنبه درباره ارزیابی شواهد کمیته اطلاعاتی این مجلس درباره اینکه آیا ترامپ در زمینه اعطای کمکهای نظامی به اوکراین، «ولودیمیر زلنکسی» رئیس جمهور اوکراین را برای تحقیق درباره جو بایدن و پسرش و تضعیف وی در انتخابات ۲۰۲۰ تحت فشار قرار داده است یا نه تکشیل جلسه خواهد داد.

این درحالیست که اکثر نمایندگان جمهوریخواه در کنار ترامپ ایستاده‌اند و می‌گویند که هیچ مدرک و شواهد مستقیمی که نشان دهد وی اوکراین را برای منافع شخصی تحت فشار قرار داده است وجود ندارد. 

جری ندلر در واکنش به جمهوریخواهان گفته؛ «ما شواهد بسیار محکمی داریم. من فکر می‌کنم اگر این پرونده را به یک هیات منصفه بسپاریم حکم محکومیت علیه ترامپ در عرض سه دقیقه صار خواهد شد.» 

کاخ سفید روز جمعه در نامه‌ای به مجلس نمایندگان رسما اعلام کرد که ترامپ در جلسات تحقیقات مجلس نمایندگان حضور نخواهد یافت و هیچ وکیلی نیز از طرف وی در این جلسات حاضر نخواهد شد چرا که این روند را منصفانه نمی‌داند و قصد ندارد با حضور در جلسات به این روند اعتبار بدهد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا مجلس نمایندگان آمریکا استیضاح ترامپ اوکراین گیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۳۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای شهر رأی به استیضاح شهردار ارومیه داد

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: با توجه به پاسخ شهردار ارومیه به سوالات ۸ تن از اعضا شورای شهر در جلسه امروز و عدم اقناع ۶ نفر از اعضا، استیضاح شهردار تأیید و حداکثر تا ۱۰ روز نسبت به برگزاری جلسه استیضاح اقدام خواهد شد.

توماج وحیدافشار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: جلسه پاسخگویی شهردار ارومیه به سوالات ۸ نفر از اعضا شورای شهر برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه شهردار ارومیه به ۹ سوال مطرح شده از سوی اعضا پاسخ‌های خود را ارائه داد و به سایر سوالات مطرح شده نیز پاسخگو و نتیجه آن عدم اقناع اکثریت اعضا شورای شهر بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: با نظر جمعی اعضا شورای شهر شروع روند استیضاح یا عدم استیضاح شهردار ارومیه مورد رأی‌گیری قرار گرفت که استیضاح شهردار ارومیه با ۶ رأی مثبت اعضا تأیید شد.

وحیدافشار تصریح کرد: ریاست شورای شهر حداکثر تا ۱۰ روز موظف به تعیین وقت جلسه استیضاح و رأی‌گیری در این خصوص خواهد بود.

وی تأکید کرد: چنانچه در آن جلسه ۸ نفر از اعضا شورای شهر به برکناری شهردار رأی بدهند وی برکنار و سرپرست جدید از بین پرسنل شهرداری ارومیه انتخاب خواهد شد و اگر آرا برکناری به حد نصاب لازم نرسید حسین مهدی‌زاده کماکان شهردار ارومیه خواهد ماند.

کد خبر 747012

دیگر خبرها

  • خبرگزاری آمریکایی: احتمالاً بایدن تحریم‌های نفتی ایران را اجرا نخواهد کرد
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: برای اتفاق اصفهان نمی‌توان عنوان «حمله» را به کار برد/ اردن باید پاسخگو باشد/ در دفاع از منافع ملی با هیچ کشوری تعارف نداریم
  • شورای شهر رأی به استیضاح شهردار ارومیه داد
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • محدودیت «تیک‌تاک» در آمریکا احتمالاً هفته آینده به تصویب سنا می‌رسد.
  • بررسی موضوع ارز توسط مجلس برای سومین هفته متوالی به تعویق افتاد!
  • عضو جبهه پایداری: ما هر هفته جلسه داریم و یکی از موضوعات مورد بحث هم ریاست مجلس است
  • ریزپلاستیک‌ها احتمالا به مغز انسان‌ها هم راه پیدا کرده‌اند
  • تصویب دومین لایحه فیلتر تیک‌تاک در آمریکا