Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فریدون سرلک» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سه هزار و ۲۴۴ فقره تسهیلات بانکی به مددجویان زیرپوشش با هدف رفع مشکلات و خودکفایی آنان پرداخت شد.

وی اظهار داشت: ۱۹۳ فقره از این پرداخت‌ها شامل با  ۳۷ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال منابع مالی به‌منظور اشتغال‌زایی و توانمندسازی مددجویان، یک‌هزار و ۸۱۰ فقره تسهیلات کارگشا با منابع مالی  ۷۳ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال، ۱۰۱ فقره تسهیلات ودیعه مسکن با بنیه مالیر ۶۳ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر صندوق امداد ولایت استان مرکزی گفت: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه موجب حفظ کرامت انسانی، تقویت روحیه اعتماد به نفس و احیا و ترویج سنت خداپسندانه قرض‌الحسنه در  جامعه می‌شود و به رفع محرومیت از خانواده‌های مستضعف، اجرای عدالت اجتماعی و توانمندسازی اقشار آسیب پذیر جامعه کمک می‌کند.

سرلک افزود:  ۷۲۱ فقره تسهیلات خرید و تعمیرات مسکن با منابع مالی  ۳۴ میلیارد و ۸۲ میلیون ریال و ۴۱۹ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به سیل‌زدگان با بنیه مالی  بیش از ۱۹ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال نیز امسال پرداخت شده که نسبت به مدت مشابه قبل رشد قابل توجهی داشته‌ است.
وی در ادامه اظهار داشت: سه هزار و ۱۱۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه با اعتبار ۲۰۹ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال به خانوارهای زیرپوشش بانک مهر ایران پرداخت شده‌ است.

۸۱ هزار و ۸۱۶ نفر در قالب ۴۴ هزار و ۸۲۴ خانوار از خدمات حمایتی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان مرکزی بهره‌مند هستند.

برچسب‌ها استان مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) تسهیلات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی کمیته امداد امام خمینی ره تسهیلات استان مرکزی کمیته امداد امام خمینی ره تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۳۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی تحویل شد

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: غلامعلی ملامهدی در گفت و گو با خبرنگاران پس از شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن و آیین اهدای نمادین واحدهای مسکن مددجویی با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور، اظهار کرد: از این تعداد یک هزار و ۱۵۷ واحد در روستاهای استان به صورت ساخت خانه و یکصد واحد نیز در شهرها به صورت خرید واحد مسکونی بوده است.

وی ادامه داد: برای ساخت یا خرید این واحدها، نزدیک به ۶۴۰ میلیارد ریال وام بلاعوض و ۱۵۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه بودن کارمزد از طریق صندوق امداد ولایت تامین و پرداخت شد ضمن اینکه برای هر واحد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تا ۲ میلیارد ریال وام بانکی با کارمزد چهار درصد تعلق گرفته است.

ملامهدی در مورد نهضت ملی مسکن و سهم مددجویان از این طرح در استان اظهار کرد: هشت هزار و ۴۰۰ نفر با برچسب مددجوی کمیته امداد در این طرح نام نویسی کردند که از این تعداد سه فرم "ج" پنج هزار و ۳۰۰ نفر سبز بوده و مشکلی نداشته اند.

وی ادامه داد: اما تعداد اختصاصی به مددجویان استان از محل این طرح نزدیک به یکهزار و ۲۰۰ واحد بوده که مورد اختلاف است و ما نسبت به این امر اعتراض داریم.

دیگر خبرها

  • یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی تحویل شد
  • تحویل هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • تحویل یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • پرداخت ۹۹۲ میلیارد کمک معیشت به مددجویان گلستانی
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • ۷۳۸ واحد مسکن مددجویی به ولی نعمتان کمیته امداد در کردستان واگذار شد