Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس بند م تبصره ۹ لایحه بودجه سال ۱۳۹۹، در سال ۹۹ پذیرش و تامین اعتبار برای پذیرش دانشجوی جدید در مراکز و موسسات پژوهشی دولتی وابسته به دستگاه های اجرایی به غیر از وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ممنوع است.

وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز موظف هستند ظرفیت پذیرش دانشجوی جدید در مراکز و موسسات پژوهشی وابسته به خود از جمله پژوهشکده و پژوهشگاه را ۲۰ درصد کاهش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در بند ن این تبصره آمده است: «در سال  ١٣٩٩ صدور مجوز برای تأسیس مراکز و مؤسسات پژوهشی دولتی جدید برای دستگاه های اجرایی ممنوع است. سازمان های برنامه و بودجه کشور و اداری و استخدامی کشور با همکاری وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موظفند براساس عملکرد موسسات پژوهشی دستگاه های اجرایی در خصوص ساماندهی (تمدید، ادغام و یا لغو مجوز) آنها اقدام کنند.

کد خبر 4792763

منبع: مهر

کلیدواژه: لایحه بودجه سال 99 کل کشور دستگاه های اجرایی پذیرش دانشجو وزارت علوم تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت دانشگاه ها دانشگاه آزاد اسلامی روز دانشجو وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان سنجش آزمون دکتری تخصصی دانشجویان دانشگاه های ایران وزارت بهداشت دانشگاه امیرکبیر دانشگاه های علوم پزشکی حسین توکلی دانشگاه تهران طلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۳۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز بهداشت شهرستان زارچ

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در آیین افتتاح این مرکز، گفت: بعد از ارتقای زارچ به شهرستان، تلاش برای ارتقای نظام سلامت در شهرستان شروع شد و با تلاش یک‌ساله علوم پزشکی  با اعتباری بالغ‌بر ۵۰ میلیارد ریال مرکز ستادی مرکز بهداشت شهرستان زارچ افتتاح شد.
 هاشمی در خصوص چارت این مرکز افزود: اقدامات اولیه برای اصلاح چارت این مرکز انجام‌شده و امیدواریم تا پایان سال شاهد چارت مصوب ابلاغی از وزارت بهداشت برای این مرکز باشیم.
مرکز بهداشت شهرستان زارچ واقع در خیابان پاسداران روبروی ناحیه مقاومت بسیج زارچ می‌باشد.

دیگر خبرها

  • بالای ۸۰ درصد از تشخیص بیماری‌ها در ایران وابسته به آزمایشگاه‌ها است
  • دانشجوی باکیفیت هرجا که باشد باید حمایت شود
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
  • دانشگاه تهران مجری ۳ طرح حقوقی دستگاه‌های اجرایی شد
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • علوم پزشکی کردستان در مقطع دکترای پزشکی مولکولی دانشجو می‌پذیرد
  • افتتاح مرکز بهداشت شهرستان زارچ
  • مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته پرستاری در زاهدان گرفته شد