Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌ مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی از خرید حمایتی ۴۱ تن زعفران از کشاورزان خراسان رضوی خبر داد.

مهندس ایرج ناصری مقدم در گفتگو با قدس آنلاین گفت: از ابتدای طرح حمایتی امسال تاکنون بیش از ۴۱ تن زعفران از کشاورزان در قالب طرح خرید حمایتی، خریداری شده است.

وی افزود: این میزان خرید توسط ۱۶ مرکز خرید مستقر در شهرستان های مرتبط انجام شده و همچنین اتحادیه تعاون روستایی استان نیز به عنوان مرکز خرید با این سازمان همکاری می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی در خصوص قیمت زعفران خریداری شده بیان داشت: قیمت هر گرم زعفران نگین ۱۰۵۰۰۰ ریال، زعفران مشابه نگین ۹۵۰۰۰ ریال، زعفران پوشال مرغوب  ۹۰۰۰۰ ریال و زعفران پوشال معمولی  ۸۲۰۰۰  ریال بوده است.

وی خاطرنشان کرد: طرح خرید حمایتی زعفران دارای اهداف ملی و بین المللی است که در دو چشم انداز کوتاه و بلند مدت طراحی شده و کشف بازارهای صادراتی برای محصول زعفران ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

ناصری مقدم اظهار داشت: بعد از پایان عملیات خرید حمایت، بخشی از زعفران خریداری شده توسط اتحادیه های ملی مرتبط با زعفران صادر و بخشی دیگر از زعفران خریداری شده با مصوبات کارگروه های استانی از طریق بورس کالای کشاورزی فروخته می شود.

وی ابراز داشت: تاکنون شهرستانهای تربت حیدریه، تایباد و زاوه بیشترین میزان زعفران را به سازمان تعاون روستایی تحویل داده اند. مجموع خرید زعفران از این سه شهرستان در حدود ۲۷ تن است که بیش از نیمی از کل زعفران خریداری شده را شامل می شود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خرید حمایتی زعفران سازمان تعاون روستایی بورس کالای کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۳۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، سید کاظم موسوی گفت: شبکه تعاون روستایی شهرستان لامرد با خرید تضمینی بیش از سه هزار و ۷۵۰ تن گندم بیشترین میزان تضمینی را در میان شهرستان‌ها داشته است.
وی با بیان اینکه قیمت مصوب خرید تضمینی گندم در کشور، امسال ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان است، اعلام کرد: حدود ۱۰۰ مرکز در شبکه تعاون روستایی استان گندم را به صورت تضمینی از کشاورزان ، خریداری می کنند.
موسوی بیان کرد: پارسال، ۶۱۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان با نرخ تضمینی ۱۵ هزار تومان خریداری شد .
استان فارس یکی از قطب های مهم تولید محصول راهبردی  گندم در کشور محسوب می شود  و برداشت گندم از نیمه اول فروردین در شهرستان‌های جنوبی  آغاز شده و تا پایان تابستان در نیمه شمالی فارس، ادامه داد.

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار تن کلزا در ایلام خریداری شد
  • خودکفایی در تولید بذر گندم در اولویت کاری سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم در فارس
  • خرید تضمینی بیش از ۲۱ هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی فارس
  • توزیع ۳۴ هزار تن آرد خانه پزی در بین روستائیان لرستان
  • ثبت نام کشاورزان در سامانه پهنه بندی، شرط خرید گندم
  • پنبه‌کاران تربت‌حیدریه ۱۰ تن بذر یارانه‌ای دریافت کردند
  • خرید ۵۱ تن گندم از کشاورزان خوزستان
  • خرید توافقی ۳۱ هزار تن سیب زمینی
  • ۳۱ هزار تن سیب زمینی در اردبیل خریداری شد