Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل استاندارد ایلام از اجرای طرح پرسشگری سنجش میزان رشد اعتماد عمومی و بهبود نگرش مردم نسبت به استاندارد در ایلام خبر داد.

«مهناز همتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: اجرای طرح پرسشگری استاندارد با هدف سنجش میزان اعتماد عمومی و بهبود نگرش مردم نسبت به استاندارد در فروشگاه های سطح شهر ایلام انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: اجرای طرح پرسشگری، با هدف سنجش میزان آگاهی و شناخت شهروندان نسبت به وظایف سازمان ملی استاندارد ایران  و در راستای ارتقای کیفیت خدمات رسانی، اطلاع از میزان شناخت مصرف کنندگان نسبت به علامت استاندارد و اهمیت درج نشان استاندارد بر روی محصولات تولیدی در کشور و همچنین میزان آگاهی شهروندان از کالاهای مشمول استاندارد اجباری و تشویقی روز پنج شنبه مورخ ۲۱ آذرماه در فروشگاه های سطح شهر ایلام انجام می گیرد.

 

همتي خاطرنشان کرد: در این طرح، پرسش نامه هایی در اختیار خریداران  قرار می گیرد و اطلاعات پرسش نامه های مذکور پس از تکمیل، در سامانه مربوطه وارد و اصل پرسش نامه ها جهت بررسی و اعلام نتیجه کلی به سازمان ملی استاندارد ایران ارسال می شود.

 

وی با اشاره به اینکه باید نظارت بر کالاهای تولیدی در استان را افزایش دهیم، خاطرنشان کرد: نباید کالاهای تولیدی غیر استاندارد و بی کیفیت به دست مردم برسد.

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد انتخابات مجلس شورای اسلامی وفات حضرت معصومه س انتخابات کانون های مساجد انتخابات خبرگان رهبری و مجلس رعایت استاندارد استاندارد سازی استاندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۳۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدهای تولیدی دارای استاندارد و گواهینامه‌ حمایت می‌شوند

به گزارش جام جم آنلاین،هاشم علایی ۲۹ فروردین در جریان بازدید از شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل اظهار کرد: رعایت استانداردها در بخش تولید و افزایش محصولات صادراتی، یکی از مؤلفه‌های لازم در دستیابی به تحقق شعار سال با مشارکت کارآفرینان و تولید کنندگان است.

وی ادامه داد: واحدهای صنعتی با نگاه ویژه خود می‌توانند مسیر تولید و زمینه صادرات را تسهیل کنند که اخذ استانداردها و گواهینامه‌های ملی و بین المللی، یکی از ضروریات لازم برای ورود محصولات تولیدی به بازارهای داخلی و صادراتی است.

علایی افزود: با حمایت از واحدهای تولیدی و ترغیب آنان به دریافت استانداردهای لازم، تلاش می‌شود به حضور آنان در بازارهای داخلی و بین المللی کمک شود که در این راستا، در سال گذشته از اخذ استاندارد و گواهینامه‌ ملی ۷ واحد تولیدی حمایت مالی شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، این کمک‌ها را در قالب بسته‌های حماتی برشمرد و خاطرنشان کرد: به طور حتم این نوع مشوقات باعث ارتقای محصولات تولیدی و افزایش صادرات کشور خواهد شد که تولید کنندگان می‌توانند از این ظرفیت مهم برای افزایش تولید و صادرات استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ واحد تولیدی شن و ماسه در کرمان
  • واحدهای تولیدی جهادگران عرصه صنعت و استاندارد هستند
  • روند تصمیم‌گیری نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان قم تسریع شود
  • میزان اختصاص ارز واردات و نرخ آن اعلام شد
  • اخذ استاندارد و گواهینامه‌های ملی ۷ واحد تولیدی در استان اردبیل
  • کسب رتبه اول دادگستری ایلام در کاهش موجودی پرونده و تکریم ارباب رجوع
  • واحدهای تولیدی دارای استاندارد و گواهینامه‌ حمایت می‌شوند
  • بیش از ۴۳۰۰ مورد نمونه برداری از مرکز تولیدی مرکزی انجام شد
  • آغاز فرآیند انتخاب واحد‌های تولیدی نمونه استاندارد قزوین
  •  آغاز فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد