Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری چهارمحال و بختیاری با ارائه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان در دانشگاه شهرکرد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «اسماعیل پیرعلی» در آیین افتتاح این نمایشگاه که با حضور جمعی از مسئولین استان در دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهرکرد برگزار شد، گفت: در این نمایشگاه مردم و دانشجویان با جدیدترین محصولات و ایده های فناورانه پژوهشگران استان آشنا می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر کمیته نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری چهارمحال و بختیاری افزود: برای آشنایی بیشتر دانشجویان و اساتید دانشگاه ها با فعالیت های پژوهشی و ارتباط مسئولین با پژوهشگران دانشگاهی این نمایشگاه در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه این نمایشگاه شامل ۲۶ غرفه است، اظهار کرد: دانشگاه های استان، پارک علم و فناوری و دستگاه های پژوهش محور استان با ارائه دستاوردهای پژوهشی خود در این نمایشگاه حضور دارند.

 

پیرعلی با اشاره به رونمایی از شش محصول فناورانه در حاشیه نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان، تصریح کرد: پروتئین هیدرولیزات سراتل در مگس کش ها، دستگاه هایپر تریمیای مغناطیسی، بوستر ایمنی بیماری نیوکاسل، دستگاه حذف جیوه از لامپ‌های کم‌مصرف، بازی فکری چاره‌ساز و دستگاه تست قطعات الکترونیکی از جمله این محصولات است.

 

دبیر کمیته نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این نمایشگاه تا ۲۰ آذرماه جاری از ساعت ۹ صبح تا ۱۳​ بعدازظهر در دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهرکرد دایر است.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات دانشجو روز دانشجو کانون های مساجد مسجد استان بوشهر خبرگزاری شبستان نمایشگاه هفته پژوهش پژوهش و فناوری چهارمحال و بختیاری هفته پژوهش پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۳۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد

محمد کاظم منزوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: پرواز شهرکرد به عسلویه از ۱۰ اردیبهشت ماه برقرار می‌شود.

وی افزود: ساعت ورود پرواز شهرکرد به عسلویه ۹:۱۵ و ساعت خروج آن نیز ۹:۴۵ است.

بیشتر بخوانید

افزایش پرواز‌ها از شهرکرد به مقصد مشهد و عتبات عالیات در سال ۱۴۰۲

منزوی اضافه کرد: پرواز شهرکرد به عسلویه به وسیله یک فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ مربوط به شرکت هواپیمایی آسمان از فرودگاه شهرکرد انجام می‌شود.

وی ادامه داد: امید می‌رود با استقبال خوب مردم زمینه افزایش پرواز‌های بعدی از فرودگاه شهرکرد مهیا شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • 300 ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • مشکل بخش درمان چهارمحال و بختیاری عدم ماندگاری پزشکان است