Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس از علی لاریجانی درباره عملکرد مرکز پژوهش‌‌های پارلمان انتقاد کرد. ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، 18 آذر) پارلمان و در ادامه بررسی لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس که ریاست جلسه را به عهده داشت، گفت: جایگاه مرکز پژوهش‌ها و نظراتش در طرح‌ها و گزارش‌ها فراموش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی گزارش مرکز پژوهش‌ها درباره سامـاندهـی پیام‌رسان‌های اجتماعی در مجلسحاجی‌دلیگانی: مرکز پژوهش‌ها درباره اجرای گام دوم اطلاع‌رسانی کند/ لاریجانی: موضوع در حال پیگیری استلاریجانی: مرکز پژوهش‌های مجلس سریع‌تر گزارشی از بیانیه گام دوم ارائه دهد

وی با بیان اینکه مرکز پژوهش‌های مجلس بازوی پارلمان است و بنا بود گزارش‌های مکتوب به نمایندگان ارائه دهد، اظهار داشت: اعلام می‌شود که گزارش‌های مرکز پژوهش‌ها به صورت الکترونیکی است، اما ما چنین چیزی ندیدیدم و یا لااقل مانند جزئیات قبوض الکترونیکی آب و برق است و خیلی مشهود نیست.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس تصریح کرد: گزارش‌های الکترونیکی مرکز پژوهش‌ها در شرایط فعلی نیز به نمایندگان ارائه نمی‌شود.

براساس این گزارش، علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به حاجی‌دلیگانی، گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس گزارش الکترونیکی ارائه می‌دهد و این گزارش‌ها برای بنده ارسال شده است، البته حاجی‌دلیگانی نیز در پاسخ به لاریجانی اظهار داشت: چنین چیزی نیست و ما گزارش‌های الکترونیکی از مرکز پژوهش‌‌ها دریافت نکرده‌ایم.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط حسینعلی حاجی‌ دلیگانی علی اردشیر لاریجانی نمایندگان مجلس دهم مجلس نمایندگان مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حسینعلی حاجی دلیگانی نمایندگان مجلس دهم مجلس نمایندگان مجلس حسینعلی حاجی دلیگانی نمایندگان مجلس دهم مجلس نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۳۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود

به گزارش «نماینده»، حمیدرضا حاجی بابایی در تشریح جلسه امروز صبح کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ برای بررسی بخش دوم این لایحه گفت: کمیسیون طی دو جلسه چند ساعته جداول بودجه را بررسی کرد و در این زمینه توضیحاتی از سوی نماینده دولت در رابطه با جداول ارائه شد.

نماینده مردم «همدان و فامنین» در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبات مجلس در زمینه بخش اول لایحه بودجه گفت: تقریباً ۵ مورد از مصوبات بخش اول لایحه‌ بودجه از سوی دولت تغییر کرده بود که این موارد مغایر با قانون قبلی بود و در جلسه فوق، مورد اصلاح قرار گرفت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون یک بررسی دقیق و عمیق در رابطه با جداول بخش دوم لایحه بودجه انجام داد بیان کرد: در راستای نیازهای بودجه ای دستگاه‌های دولتی،۱۲ کمیته در این کمیسیون تشکیل شد تا این کمیته‌ها نیازهای بودجه دستگاه‌های دولتی را مورد بررسی قرار دهند. این کمیته با محوریت هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق، نماینده سازمان برنامه و بودجه و همچنین اعضای کمیسیون تخصصی به بررسی جداول ، اشکالات و اصلاحات موجود در آن می پردازد.

وی تاکید کرد: پس از آماده سازی گزارش کمیته‌های مربوطه، این گزارش‌ها به کمیسیون تلفیق ارائه خواهد شد و این کمیسیون هم در ادامه راه گزارش کار را آماده خواهد کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ما امیدواریم بتوانیم تا پایان هفته آینده گزارش کمیسیون تلفیق درباره بخش دوم بودجه را به صحن علنی مجلس ارائه دهیم تا هرچه سریعتر بخش دوم لایحه بودجه به تصویب صحن رسیده و دولت بتواند بر اساس جداول فعالیت‌های خود را دنبال کند. همچنین هماهنگی‌های خوبی هم بین دولت و مجلس وجود دارد و الحمدالله پیگیری‌ها و نحوه کار کمیسیون هم تاکنون با موفقیت به جلو پیش رفته است

دیگر خبرها

  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال/ تشدید مجازات‌ سرقت
  • رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
  • رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس: هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • رییس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها، خلاف قانون و منویات رهبری است
  • نفوذ هکرها به نهادهای مهم اسرائیل | هک مرکز پژوهش‌های هسته‌ای نیروگاه دیمونا