Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@18:40:17 GMT

حمله راکتی به فرودگاه نظامی بغداد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۳۶۲۳

حمله راکتی به فرودگاه نظامی بغداد

حمله راکتی از منبعی ناشناس به فرودگاه نظامی بغداد پنج زخمی برجای گذاشت.

به گزارش گروه بین المللی خبرگزاری فارس،  یک مسئول سازمان مبارزه با تروریسم عراق روز دوشنبه خبر داد، پایگاهی متعلق به این سازمان در فرودگاه نظامی زیر مجموعه فرودگاه بین المللی بغداد هدف حمله راکتی قرار گرفت و چند زخمی بر جای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وبگاه خبری موازین نیوز به نقل از این مسئول عراقی نوشت: «حمله سحرگاه امروز به فرودگاه نظامی بغداد با زخمی شدن پنج نفر از حاضران در این پایگاه همراه شد که حال دو نفر از آنها که توسط امدادرسان‌های استرالیایی حاضر در آنجا کمک‌های اولیه دریافت کردند، وخیم است».

ساکنان بغداد هم تایید کردند که صدای پرتاب چندین موشک و انفجارهای شدید را صبح امروز در پیرامون فرودگاه بین المللی بغداد شنیدند به گونه‌ای که صدای انفجارها در منطقه العامریه و دیگر مناطق نزدیک شنیده شد.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: بغداد فرودگاه حمله راکتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۳۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت و زخمی شدن ۸ لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی

منابع رسانه‌ای امروز (سه‌شنبه) از شهادت و مجروح شدن ۸ شهروند لبنانی در جریان حمله رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در جنوب این کشور خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه المیادین در این باره اعلام کرد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک خانه را در شهرک حانین در جنوب لبنان هدف قرار دادند.

بر پایه این گزارش این حمله منجر به شهادت ۲ زن لبنانی شد.

المیادین همچنین از زخمی شدن ۶ شهروند لبنانی در این حمله خبر داد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز برای تلافی این حملات غیرنظامیان را در شهرک‌ها و روستا‌های جنوب لبنان هدف قرار می‌دهد.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

دیگر خبرها

  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
  • شهادت و زخمی شدن ۸ لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی
  • ۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم
  • استقبال از غرفه ایران در نمایشگاه دفاعی بغداد
  • اذعان به زخمی شدن ۳۲۹۴ نظامی صهیونیست از ۷ اکتبر/ حال ۲۴ نفر وخیم است
  • اذعان رژیم صهیونیستی به زخمی شدن بیش از ۳ هزار نظامی خود در غزه
  • چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟
  • لغزش پای اردوغان در فرودگاه بین‌المللی بغداد | ویدئو
  • همکاری ۲۰ کشور منطقه و غربی برای رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران در حمله به اسرائیل