Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان ، این تفاهم نامه به منظور تحقق هر چه بهتر اصل پنجاهم قانون اساسی که حفاظت از محیط زیست را وظیفه عمومی تلقی نموده و به منظور افزایش دانش محیط زیستی در جامعه ورزشی جوان و دستیابی به توسعه پایدار با بهره‌گیری از ظرفیت‌های جامعه ورزش جوانان میان ادارات ورزش و جوانان و حفاظت محیط زیست شهرستان اردل منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تفاهم نامه برای ارتقای سطح آگاهی، اخلاق و مشارکت و مسئولیت‌پذیری محیط زیستی در بین جوانان، همچنین هم‌گرایی و افزایش کمی و کیفی سمن‌های فعال جوان در حوزه محیط زیست منعقد شده است.

حمایت از تشکل‌های ورزشی به خصوص ورزش همگانی دوستدار محیط‌زیست با رعایت قوانین و مقررات، حمایت از فعالان محیط‌زیستی و سمن‌های جوانان ورزشی، انجام اقدامات اساسی برای جلب مشارکت عمومی در حفظ محیط‌زیست در زمان رویدادها و مسابقات ورزشی و شناسایی، ترویج و توسعه ورزش‌های مرتبط با طبیعت از دیگر محورهای همکاری در این تفاهم نامه ذکر شده است.

شهرستان اردل با مرکزیت شهر اردل شامل دو بخش، چهار شهر، چهار دهستان است و بخشی از منطقه حفاظت شده جنگلی هلن نیز در این شهرستان قرار دارد

۴۶

کد خبر 1329235

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری سازمان محیط زیست محیط زیست باشگاه استقلال آندره استراماچونی لایحه بودجه بودجه 99 بودجه انتخابات مجلس یازدهم ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس بارش برف باران لیگ برتر نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۳۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی

علیرضا حسین زاده بابایی گفت: با صدور حکم قضایی یک بنای غیر مجاز به متراژ ۵۰ متر مربع تخریب و زمین ملی به حالت اولیه بازگردانده شد.   

 جانشین اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فومن به همراه اداره منابع طبیعی  برای برخورد با تخلفات ساختمانی این ساختمان غیر مجاز را با حکم قضایی و همکاری نیروی انتظامی تخریب کردند.

وی در پایان از مردم درخواست نمود که هرگونه تخلف محیط زیستی و هرگونه تصرفات غیر مجاز در مناطق حفاظت شده را به ادارات حفاظت محیط زیست یا با سامانه ۱۵۴۰ اطلاع رسانی نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات ساخت ۹۰ واحد مسکونی در شهرستان اردل
  • حضور یک قلاده پلنگ در شهرستان کوهسرخ مشاهده شد
  • تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فومن
  • ثبت نخستین حضور پلنگ در کوهسرخ
  • مشاهده و ثبت پلنگ برای نخستین بار در شهرستان کوهسرخ
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • چهارمحال و بختیاری از جمله استان‌های پیشرو در حفظ محیط زیست است
  • باید در حفظ ظرفیت گردشگری چهارمحال و بختیاری تلاش شود
  • اولین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست در چهارمحال و بختیاری
  • توجه به آبخیزداری و آبخوانداری در راستای حفظ محیط‌زیست و رونق کشاورزی