Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی دانشگاه خلیج فارس بوشهر در حالی با حضور معاون استاندار و نماینده دادستان بوشهر برگزار شد که برخی مسئولان از حضور در این نشست سر باز زدند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست پرسش و پاسخ دانشجویی دانشگاه خلیج فارس بوشهر، ۱۶ آذرماه با حضور برخی مسئولان استانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آیین که مجید خورشیدی، معاون استاندار و مقاتلی، نماینده دادستان حضور داشتند، در ابتدا به توضیحاتی پیرامون چرایی اجرای قانون دو نرخی شدن بنزین و نحوه اجرای آن پرداختند.
خورشیدی: کل حاکمیت در اعتبارات عمرانی دچار مشکل است مجید خورشیدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در این جلسه در توجیه چرایی اجرای قانون دو نرخی شدن بنزین گفت: با توجه به نرخ رشد اقتصادی، دولت برای اعتبارات جاری کشور مشکل داشت و تا پایان سال در پرداخت‌ها دچار مشکل می‌شد ضمن اینکه کل حاکمیت هم در اعتبارات عمرانی دچار مشکل است.
خورشیدی اضافه کرد: مقاومتی برای شکست برجام بود و کسانی در داخل با ترامپ و نتانیاهو هم صدا شدند و توانستند به هدف خود برسند که در شرایط اقتصادی تاثیر داشت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در مورد اقدام یکباره دولت در اجرای طرح دو نرخی کردن بنزین ابراز کرد: بنده کارشناس سیاسی هستم و می‌توانستم تبعات این اقدام را پیش‌بینی کنم. همه متاسف بودیم از اجرای آن، اما دلیل اینکه چرا یکباره اجرا شد را باید در تجربه قبلی ببینید که در شب اجرا چه اتفاقاتی افتاد.
وی یادآور شد: با کار کارشناسی سعی کردیم به دنبال این باشیم که چه کاری کنیم قیمت‌ها گران نشود. استاندار در نامه‌ای به رئیس جهمور پیشنهاد داد که قیمت‌های بنگاه‌های دولتی افزایش نداشته باشند و تا الان همینطور شده است.
خورشیدی عنوان کرد: دولت تدبیر و امید بیش از ۴۰۰ نقطه را در شهر‌های کشور مشخص کرده بود که تجمعات در آن صورت گیرد و زمانی که این در دولت تصویب شد و به دیوان عدالت اداری رفت، طرح ابطال شد. در بوشهر هیچ کشته و زخمی و دانشجوی بازداشتی نداشتیم.
مقاتلی: با گفتن «گران نکنید» که جلوی گرانی گرفته نمی‌شود در ادامه، مقاتلی، نماینده دادستان بوشهر در این نشست گفت: از مطالبه گری حمایت می‌کنیم، اما از اغتشاش نه. برخی از بازداشت شدگان قصدی نداشتند و از اعتراض آنان سوء استفاده شده بود که همه آزاد شدند.
نماینده دادستان بوشهر افزود: برخی نیز با حمایت مالی گسترده و از استان‌های همجوار وارد اعتراضات استان بوشهر شده بودند که مشخص بود مدیریت شده هستند و از آنان سلاح نیز کشف شده است.
مقاتلی اظهار کرد: استانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی و نظارتی مثل صنعت و معدن و تعزیرات باید پاسخگو باشند و با گفتن «گران نکنید» که جلوی گرانی گرفته نمی‌شود.

ناگفته نماند، از نمایندگان مجلس، سازمان صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی نیز دعوت شده بود که در این جلسه حضور داشته باشند، اما به دلیل عدم حضورشان، دانشجویان صندلی خالی آنان را با سیب زمینی پر کرده بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه خلیج فارس بوشهر روز دانشجو مجلس شورای اسلامی قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مدال طلا جهانی، دستاورد دانشجوی مخترع علوم پزشکی بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، پری سیما علیزاده، در سال ۱۴۰۲ موفق به کسب مدال طلا در سومین دوره مسابقات بین المللی اختراعات و نوآوری سوئیس ویژه اعضای فدراسیون با حضور ۸۳۰ مخترع از ۳۶ کشور جهان در آگوست ۲۰۲۳، مدال طلا در چهاردهمین دوره مسابقات و نمایشگاه بین المللی اختراعات خاورمیانه در کشور کویت با حضور ۲۰۰ مخترع از ۴۰ کشور جهان در فوریه ۲۰۲۴ و همچنین کسب عنوان INV از فدراسیون بین المللی مخترعین جهان شد.


از دیگر افتخارات دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، ثبت اختراع در ایران با عنوان "سیستم انتقال نور خورشید با استفاده از فیبر نوری برای یونیت دندانپزشکی جهت استفاده در ترمیم‌های کامپوزیتی و کمک به تشخیص پوسیدگی دندان" است.

پری سیما علی زاده دانشجوی ترم ۶ دندانپزشکی ورودی مهر ۱۴۰۰ گفت: هم اکنون MVP اختراع اولم را ساخته ام و به دنبال گام‌های بعدی از جمله تجاری سازی این محصول هستم، همچنین یک سری ایده دیگر نیز برای اختراع‌های بعدی دارم که انشالله به لطف خدا به نتیجه مطلوب برسند.

دیگر خبرها

  • دو مدال طلا جهانی، دستاورد دانشجوی مخترع علوم پزشکی بیرجند
  • مطالبه عمومی برای اجرای طرح نور درمازندران
  • مطالبه گری مازندرانی ها برای اجرای طرح « نور»
  • اجرای طرح « نور» مطالبه عمومی است
  • اجرای طرح نور مطالبه عمومی است
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند
  • اجرای کامل ۷۲ درصد مصوبات اقتصادی سفر رئیس جمهور در لرستان
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت
  • از اول هم با سلبریتی‌ها مشکل نداشتیم
  • ساخت پنج شهرک انرژی خورشیدی