Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-23@19:55:51 GMT

توییت رشیدپور درباره انتخاب حسن روحانی

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۳۷۷۸

صراط:

وی نوشت: به عده ای که وظیفه شان فحاشی است کاری ندارم. خطاب به مردم گرامی عرض می کنم که ما با تصور روشن نگه داشتن کور سوی احتمالی زندگی در سال 92 به چه کسی باید رای می دادیم. غرضی ، حداد عادل، قالیباف، جلیلی ؟

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: رشیدپور حسن روحانی انتخابات قالیباف صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۳۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی دولتمرد حسن روحانی از وضعیت اقتصادی؛ سال سختی پیش‌رو است

مهدی کرباسیان، اقتصاددان و معاون وزیر صنعت در دولت روحانی در پاسخ به این پرسش که نرخ تورم تا پایان امسال چه مسیری را طی خواهد کرد؟ می‌گوید: به نظر من هر اقدامی که بانک مرکزی برای کنترل نرخ ارز با ندادن تسهیلات و نقدینگی داشت، توانست تا حدی جلوی رشد شدید قیمت‌ها را بگیرد.

به گزارش خبرآنلاین، وی البته با اشاره به افزایش نرخ ارز در یکی دو ماه اخیر، می‌افزاید: واقعیت این است که وقتی ۴۵ تا ۵۰ درصد تورم داریم، این نشان می‌دهد که ارزش پول ملی دارد می‌افتد.

او متذکر می‌شود: به نظر می‌رسد سال ۱۴۰۳ سال سختی باشد، اما امید دارم با یکدست شدن دولت و مجلس و حمایت رهبری از دولت، از این بحران‌ها با تصمیمات جسورانه، عقلایی و با مشورت عقلا بگذریم.

کرباسیان یادآور می‌شود: می‌توان نرخ تورم را در حدود ۴۰، ۴۵ درصد نگه داشت، اما در مقابل رکود تشدید می‌شود. وقتی حقوق ۲۰ درصد افزایش پیدا کند، هزینه‌ها پایین باشد، پولی نمی‌چرخد و رکود ایجاد می‌شود.

کرباسیان در پاسخ به این پرسش که نرخ ارز در سال ۱۴۰۳ چه مسیری را طی خواهد کرد؟ به این جمله بسنده می‌کند: این منوط به این است که چقدر درآمد ارزی و نفتی داشته باشیم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: «افزايش قيمت‌ها كاهش تورم»، مردم چگونه باوركنند؟! راز تورم دو رقمی در ایران

دیگر خبرها

  • خانم ترانه علیدوستی، یک ایران نگران حال شماست!
  • پیش بینی دولتمرد حسن روحانی از وضعیت اقتصادی؛ سال سختی پیش‌رو است
  • «قرآن مجید»کتاب خدا مهجور نماند
  • تربیت شاگرد و روحانی مبارز
  • عکسی جالب از تفاوت استقبال از حسن روحانی و ابراهیم رئیسی در فرودگاه پاکستان /تراز دیپلماسی!
  • طعنه سنگین و خبرساز رضا رشیدپور به رئیسی + ویدئو
  • ۵ کاروان اهل سنت از استان کرمانشاه عازم حج تمتع می شوند
  • درآمد خالص ملی سرانه در دولت روحانی ۳۰ درصد کم شد/ در دولت رئیسی ۱۴ درصد بهبود یافت
  • عباس عبدی: شاخص‌های ۳ سال اول دولت رئیسی عقب‌تر از ۳ سال اول دولت روحانی است
  • شاخص های ۳ سال اول دولت رئیسی عقب تر از ۳ سال اول دولت روحانی است /سندچشم انداز ۲۰ ساله ایران ناکام بود