Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-03-29@07:37:02 GMT

استفاده ترامپ از سرویس‌های غیرایمن موبایلی

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۴۳۱۷

استفاده ترامپ از سرویس‌های غیرایمن موبایلی

ایتنا - رئیس جمهور آمریکا برای انجام فعالیت‌های دولتی به جای موبایل‌های ایمن شده، از سرویس‌های موبایل رمزگذاری نشده استفاده می‌کند.

رئیس جمهور آمریکا برای انجام فعالیت‌های دولتی به جای موبایل‌های ایمن شده، از سرویس‌های موبایل رمزگذاری نشده استفاده می‌کند.

به گزارش ایتنا از مهر، گزارشی جدید نشان می‌دهد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به طور مداوم با استفاده از دستگاه‌های تایید نشده تماس تلفنی برقرار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این درحالی است که او در برنامه انتخاباتی خود هیلاری کلینتون را برای استفاده از سرورهای خصوصی ایمیل به باد انتقاد گرفته بود.

سابقه تماس‌ها که به عنوان بخشی از تحقیقات درباره ترامپ منتشر شده، نشان می‌دهد او و مشاوران ارشدش به طور مداوم از موبایل‌های غیر ایمن برای انجام فعالیت‌هایی در کاخ سفید استفاده کرده‌اند. همچنین چند مقام دولتی که نامشان فاش نشده نیز این امر را تائید کرده اند.

مقامات دولتی به طور معمول از سرویس‌های موبایل رمزگذاری شده استفاده می‌کنند تا از هک شدن اطلاعات تماس‌ها و پیامک‌ها اجتناب کنند.
آلکس هید مدیر فناوری  شرکت Security Scorecard می‌گوید: سرویس‌های موبایل رمزگذاری نشده را به راحتی می‌توان هک کرد. در برخی موارد حتی هکر می‌تواند با بالارفتن از یک برج مخابرات موبایل و اتصال به یک لپ‌تاپ تمام اطلاعات را دانلود کند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ امنیت سایبری موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۴۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ تعرفه واردات موبایل بالاتر از ۶۰۰ دلار

سازمان توسعه تجارت، بخشنامه حقوق ورودی گوشی‌های با قیمت بالاتر از ۶۰۰ دلار را ابلاغ کرد که بر اساس آن، این نرخ برای واردات تجاری ۱۵ درصد تعیین شده است.

به گزارش تسنیم، بر اساس این بخشنامه، حقوق ورودی گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار در رویه تجاری معادل ۱۵ درصد و برای سایر رویه‌ها معادل ۳۰ درصد تعیین شد.

اسفند سال گذشته بود که هیات وزیران به پیشنهاد معاونت حقوقی رئیس جمهور و به استناد اصل ۱۳۸ قانون اساسی تصویب کرد که بند (۶) ماده (۱) دستورالعمل اجرایی بند (ط) تبصره (۷) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور موضوع تصویب نامه بهمن ماه ۱۴۰۲، اصلاح شود.

بر این اساس حقوق ورودی گوشی‌های همراه حقوق ورودی رویه تجاری واردات گوشی‌های تلفن همراه خارجی با قیمت بالای ۶۰۰ دلار ۱۵ درصد و برای سایر رویه‌ها به مأخذ دو برابر یعنی ۳۰ درصد تعیین شده است.

دیگر خبرها

  • عکس | اولین موبایل دوربین‌دار جهان
  • تعرفه واردات موبایل‌های بالاتر از 600 دلار اعلام شد 
  • معرفی نخستین موبایل‌های دوربین‌دار جهان
  • ابلاغ تعرفه واردات موبایل بالاتر از ۶۰۰ دلار
  • پشت پرده ‌خرید و فروش اموال دزدی
  • دعای ابوحمزه ثمالی صوتی + متن ، ترجمه و دانلود فایل pdf برای موبایل
  • حقوق ورودی موبایل‌های بالای ۶۰۰ دلار ابلاغ شد
  • آشنایی با ابزار تعمیرات موبایل
  • راه‌های افزایش طول عمر باتری موبایل
  • ترفندهای افزایش سرعت اینترنت موبایل