Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد مدیر روابط عمومی دانشگاه یزد خبر سرقت در خوابگاه دخترانه این دانشگاه را تایید و شناسایی سارق را در دست بررسی عنوان کرد.

«سعید دشتی‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با تایید خبر سرقت از خوابگاه دانشجویی دختران این دانشگاه،  اظهار کرد: لپ‌تاپ و گردنبند طلای یکی از دانشجویان به سرقت رفته است که به محض اطلاع از جریان، پلیس در محل دزدی حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انگشت‌نگاری انجام شده و حادثه مذکور در دست بررسی و پیگیری است.

این مسئول در مورد مشخص شدن سارق از داخل یا خارج از محیط خوابگاه اعلام بی‌اطلاعی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه يزد سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۴۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به وقوع چند فقره سرقت محتویان داخل خودرو در این شهرستان گفت: بررسی این موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.


سرهنگ غلامرضا براتی افزود:این سارق در ساعات خلوت با پرسه زنی در سطح شهر اقدام به تخریب قفل صندوق عقب خودرو‌های پارک شده در محلات کرده و اموال داخل آنها را سرقت می‌کرد.


وی افزود: ماموران کلانتری حین گشت زنی فعال متهم را حین سرقت از یک دستگاه خودرو سواری دستگیر کردند.

سرهنگ براتی افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات اولیه انجام شده علاوه بر بزه ارتکابی به ۳ فقره سرقت اموال و محتویات داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.

دیگر خبرها

  • دزد ۴۰میلیاردی طلای منزل به دام افتاد
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • غافلگیری دزد خانه های رباط کریم در تاریکی کمد
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منزل در اصفهان دستگیر شد
  • دستگیری سارق کالا در باشت