Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت اتحاد کره‌جنوبی امروز (دوشنبه) با اشاره به وضعیت "خطرناکی" که پس از آزمایش اخیر پیونگ‌یانگ به وجود آمده، اعلام کرد سئول هرگونه تدبیر محتملی را برای زنده نگه‌ داشتن جریان گفت‌وگوها میان کره‌شمالی و ایالات متحده آمریکا انجام می‌دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، کره‌شمالی یکشنبه از آزمایش موفقت‌آمیز "بسیار مهمی" خبر داد و تاکید کرد نتایج این آزمایش "موضع استراتژیک" آن را در آینده نزدیک تغییر خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تحولات در بحبوحه رشد گمانه‌زنی‌هایی رخ داد مبنی بر اینکه پیونگ‌یانگ احتمالا پرتاب‌ موشک‌های بالستیک دوربرد یا قاره‌پیما را حین بن‌بست در مذاکرات خلع سلاح هسته‌ای با واشنگتن دوباره آغاز کرده است.

لی سانگ-مین، سخنگوی وزارت اتحاد کره‌جنوبی در کنفرانسی مطبوعاتی تاکید کرد: در حالی که این وضعیت خطرناک را درک می‌کنیم، به دقت تحولات مرتبط با کره‌شمالی را با همکاری نزدیک آژانس‌های مرتبط دنبال می‌کنیم. در شرایطی که کره‌شمالی و آمریکا همچنان به دنبال پیشرفت از طریق گفت‌وگو هستند، دولت کره‌جنوبی به نوبه خود تدابیر لازم را اتخاذ خواهد کرد و تلاش‌های دیگری برای کمک به آن‌ها برای حفظ جریان گفت‌وگو و ایجاد پیشرفت انجام می‌دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کره شمالی کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۴۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی تجهیزات آزمایشگاه نوار قلب در کنگره بین‌المللی کاسپین

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مسئول پنل آزمایشگاه نوار قلب در پنجمین کنگره بین المللی قلب کاسپین گفت: در این پنل در خصوص تجهیزات جدیدتر و به‌روزتر در موضوع نوار قلب، با هدف تشخیص دقیق‌تر و خطای کمتر، سخنرانی شد.   دکتر سارا رضایی تصریح کرد: الکتروکاردیوگرام یا نوار قلب یک آزمایش پزشکی است که مشکلات قلبی را با اندازه‌گیری فعالیت الکتریکی تولید شده هنگام انقباض قلب تشخیص می‌دهد.   وی با بیان اینکه دستگاه استفاده شده برای ثبت ECG بیمار، دستگاه الکتروکاردیوگراف نامیده می‌شود، خاطرنشان کرد: این دستگاه، فعالیت الکتریکی ماهیچه قلب را ثبت می‌کنند و داده‌ها را به شکل خطی روی مانیتور یا کاغذ نشان می‌دهد.   مسئول پنل آزمایشگاه نوار قلب اضافه کرد: الکتروکاردیوگرام یا نوار قلب (ECG) یک آزمایش پزشکی برای تشخیص مشکلات قلبی با اندازه‌گیری فعالیت الکتریکی تولید شده توسط قلب هنگام انقباض است و پزشک معمولاً ECG را برای افرادی تجویز می‌کند که احتمالاً در خطر بیماری قلبی هستند.   دکتر رضایی افزود: این خطر قلبی به دلیل سابقه خانوادگی بیماری قلبی، سیگار کشیدن، اضافه وزن، دیابت، کلسترول بالا یا فشارخون بالا به وجود می‌آید.   وی با بیان اینکه آزمایش نوار قلب برای کسانی تجویز می‌شود که دارای علائمی از قبیل درد قفسه سینه، تنگی نفس، سرگیجه، غش یا ضربان قلب سریع یا نامنظم هستند، تاکید کرد: نوار قلب یک آزمایش ایمن و غیرتهاجمی است که ریسک خاصی ندارد.   مسئول آزمایشگاه نوار قلب گفت: این پنل تخصصی با حضور نزدیک به ۲۰ نفر از دانشجویان، متخصصان و فعالان این حوزه برگزار شد و در آن ضمن ارائه تجربیات موفق حاصل شده در حوزه آزمایشگاه نوار قلب، به پرسش حاضران پاسخ داده شد.

دیگر خبرها

  • متا در حال آزمایش نوار جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی است
  • موبایل های گوگل به اینترنت ماهواره ای متصل می شوند
  • سالانه ۵۰۰ میلیون تست در آزمایشگاه‌های کشور انجام می‌شود
  • چین گام جدیدی را برای پیشرفت موشک قابل استفاده مجدد خود برداشت
  • حکایت ۳.۸ میلیارد ساله زمین درباره حیات| همه‌چیز درباره پیدایش زندگی
  • تبدیل آب دریا به سوخت جایگزین در سنگاپور
  • قابلیت‌های پیام‌رسانی در تردز آزمایش می‌شود
  • معرفی تجهیزات آزمایشگاه نوار قلب در کنگره بین‌المللی کاسپین
  • ۳۷۰ هزار آزمایش کلرسنجی از آب شرب خراسان‌شمالی انجام شد
  • فیلم/ آزمایش موشک بالستیک قاره‌پیما توسط روسیه