Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@04:34:41 GMT

کسب سه سهمیه پارالمپیک 2020 توسط ورزشکاران لرستانی

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۴۳۷۹

کسب سه سهمیه پارالمپیک 2020 توسط ورزشکاران لرستانی

رئیس هیئت جانبازان و معلولان لرستان گفت: تا به امروز سه نفر از ورزشکاران لرستانی سهمیه شرکت در پارالمپیک2020 توکیو را کسب کرده‌اند.

سید حمید الیاسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به اینکه تا به امروز سه نفر از ورزشکاران لرستانی سهمیه شرکت در پارالمپیک2020 توکیو را کسب کرده‌اند،  اظهار کرد: علاوه بر این سه نفر، ایمان دریکوند نیز یکی از اعضای تیم والیبال نشسته کشور بوده که به احتمال زیاد همراه با تیم به این مسابقات اعزام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سه نفری که تا به امروز سهمیه کسب کرده‌اند از اعزای تیم دو و میدانی استان هستند، افزود: این افراد شامل بهزاد عزیزی در رشته پرتاب نیزه، حامد امیری پرتاب نیزه و سجاد محمدیان در پرتاب وزنه هستند.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان لرستان بیان کرد: این سه نفر سهمیه خود را با کسب مدال در مسابقات جهانی امارات به دست آورده‌اند بنابراین احتمال روی سکو قرار گرفتن ‌آن‌ها زیاد است.

الیاسی با عنوان کردن این موضوع که در پارالمپیک گذشته لرستان پنج سهمیه گرفته بود، تصریح کرد: در دور گذشته این افراد توانستند برای کشورمان دو مدال نقره و یک برنز کسب کنند.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر چهار نفری که در بالا ذکر شد افرادی دیگر نیز به احتمال زیاد بتوانند سهمیه این مسابقات را در آینده کسب کنند، خاطرنشان کرد: اسامی این افراد عبارت است از محسن میر اسماعیلی، محمد فتحی گنجی، مسعود حیدری، محمد نوری زاده، هادی کائدی و مصطفی بهرامی است.

 رئیس هیئت جانبازان و معلولان لرستان در بخش پایانی صحبت‌های خود عنوان کرد: به احتمال زیاد در این پارالمپیک 2020 توکیو از نظر کسب مدال پیشرفت قابل توجهی کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لرستان والیبال ورزشکاران پارالمپیک ورزش لرستان پارالمپیک 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۴۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دفاع راست ایده‌آل: یاشوا کیمیش

به گزارش "ورزش سه"، کیمیش عاشق بازی کردن در مرکز زمین ‏است. او به بازی در دفاع راست نه تنها بی‌علاقه است بلکه از ‏صحبت‌های هر از چند گاه کیمیش پیدا است که از این پست نفرت ‏دارد. ‏

با اینحال کیمیش دیشب در همین پست درخشان بود. درخشان به ‏معنای واقعی کلمه. کیمیش چه در بازی رفت و چه در بازی برگشت ‏گابریل مارتینلی را از جریان بازی محو کرده بود. در طول دو مسابقه او ‏با نظمی فوق‌العاده به همه مدافعان دنیا درس چطور دفاع کردن داد ‏و در نهایت با ضربه سر تماشایی‌اش بایرن را به نیمه‌نهایی رساند. ‏

چه در آلمان و چه در دیگر کشورها همه مشغول ستایش از کیمیش ‏هستند. او بعد از بازی به صراحت گفت در طول فصل نتوانسته بود ‏آنطور که باید برای تیمش بدرخشد چرا که به اندازه کافی حمایت ‏نشده بود. ‏

خاطرات لیسبون 2020‏
با اینکه کیمیش پست دفاع راست را دوست ندارد ولی او در دو بازی ‏با آرسنال نشان داد در این پست می‌تواند یکی از بهترینهای دنیا باشد. ‏کیمیش در آنچه از فصل باقی مانده، در دو مرحله مهم از ‏چمپیونزلیگ اگر بایرن بتواند رئال را حذف کرده و به فینال برسد، ‏کیمیش برگ برنده توماس توخل خواهد بود. ‏

آخرین باری که بایرن موفق شد چمپیونزلیگ را بالای سر ببرد فینال ‌‏2020 لیسبون بود. کیمیش در آن مسابقه هم ستاره اصلی بایرن بود ‏و آلمان‌ها امیدوارند در فینال 2024 ومبلی هم بتوانند همین جمله را ‏درباره ستاره آهنین‌شان بگویند. ‏

دیگر خبرها

  • لرستانی‌ها سالانه چه میزان انجیر سیاه تولید می‌کنند؟
  • بررسی یک احتمال عجیب؛ سری آ با ۶ سهمیه در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا حاضر می‌شود؟
  • معرفی دفاع راست ایده‌آل: یاشوا کیمیش
  • بارش پراکنده و رگباری در راه لرستان
  • یک میلیون و ۲۳۲ هزار لرستانی زیر چتر حمایت بیمه سلامت
  • احتمال تعویق اردوی کشتی آزاد درصورت تکمیل سهمیه‌ها در بیشکک
  • احتمال عجیب سهمیه وزنه‌بردار ایرانی در المپیک
  • معرفی تیم‌های راه‌یافته به بسکتبال باویلچر پارالمپیک پاریس
  • شرایط پارادوومیدانی برای پارالمپیک
  • شرایط پارادوومیدانی برای پارالمپیک/ ترکیب ۱۷ نفره برای پاریس