Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: برنامه‌های مختلف فرهنگی مناسبی برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و خانوار‌ها و اقشار آسیب‌پذیر با هدف ارتقای سطح فکری و فرهنگی این قشر اجرا می‌شود.

او با اشاره برنامه‌های فرهنگی اجرا شده توسط ائمه جماعات کمیته امداد استان اردبیل افزود: ترویج فریضه نماز در بین نوجوانان و جوانان خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و اقشار آسیب‌پذیر جامعه از جمله بارزترین فعالیت‌های فرهنگی این نهاد مردمی در عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشتی با بیان اینکه ۳۸ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد استان اردبیل هستند تصریح کرد: هم‌اکنون ۳۸ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل هستند که از تمامی خدمات این نهاد مردمی بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل ائمه جماعات کمیته امداد استان اردبیل را داری نقشی ویژه در ترویج فرهنگ احسان در جامعه دانست و بیان کرد: ائمه جماعات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل نقش به‌سزایی در ترویج فرهنگ احسان و انفاق در جامعه ایفا می‌کنند و همکاری هر چه بیشتر در پیشبرد اقدامات فرهنگی کمیته امداد موثر خواهد بود.

او اظهار کرد: خانوار تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر استان اردبیل هواره نیازمند یاری‌رسانی نیکوکاران هستند که در این عرصه با گسترش و نهادینه شدن احسان و نیکوکاری در بین آحاد مختلف مردم می‌توانیم شاهد کاهش مشکلات و مسائل زندگی آن‌ها باشیم.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد نماز احسان و نیکوکاری محرومان جامعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۴۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۲۵۰۰ مددجو از ظرفیت‌های هنری بهزیستی در اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، حامد رضایی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم تجلیل از توان‌خواهان فعال سرآمد در عرصه هنرهای تجسمی اردبیل اظهار کرد: ۲۵۰۰ نفر از جامعه تحت پوشش بهزیستی استان اردبیل در حال حاضر از ظرفیت خدمات هنری بهزیستی استفاده می‌کنند که ۶۸ مربی در مراکز توانبخشی بهزیستی در حال آموزش هنر به جامعه بزرگ معلولان استان هستند.

وی با بیان اینکه آموزش هر برای توان خواهان از جمله دغدغه‌های مهم اداره بهزیستی بود که باید قدم‌هایی در این راستا برداشته می‌شد، افزود: ۶ گروه تئاتر در استان اردبیل در حال فعالیت هستند و در حوزه هنر ۱۲۰ ساعت آموزش داده شده و ۴۰ ساعت هنر درمانی در حوزه نقاشی در انتهای سال ۱۴۰۱ اتفاق افتاده است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با بیان اینکه با تاکید استاندار اردبیل و در تکمیل زنجیره پیشرفت و توسعه استان، بهزیستی در قالب ۷ برنامه عمده مأموریت‌های خود را انجام می‌دهد، ادامه داد: مهمترین برنامه‌ریزی تأمین، تجهیز و تعمیر ساختار مجموعه بهزیستی در ابعاد مختلف بوده که ما تلاش می‌کنیم تا با تقویت این حوزه، افزایش مراکز خدمات رسانی و توانمندسازی مددجویان خود را ارتقا دهیم.

رضایی افزود: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از مسائل مهم بود، در زمینه توجه به زیرساخت ۲ مرکز تأمین و توسعه در سطح اردبیل در راستای تسریع خدمت رسانی اتفاق افتاد که به ۳۴ مرکز افزایش یافته است، در حوزه اشتغال و مسکن ۱۰۷ درصد برنامه اشتغال محقق شده، بخش سوم خدمت رسانی به جامعه هدف پوشش‌های بیمه‌ای زنان خانه دار است که به پوشش بالای ۷۰ درصد رسیده‌ایم، در بحث نیروی انسانی به جوانگرایی و توانمندسازی مدیران اقدام شده و در حوزه مشارکت‌های اجتماعی میزان جذب مشارکت‌های مردمی ۱۲ برابر شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری در راستای عملیاتی ساختن زنجیره پیشرفت و توسعه استان ۲۰ هزار جامعه هدف را در جای جای استان اردبیل ملاقات کردیم و در تلاش هستیم این ظرفیت را افزایش دهیم، خاطرنشان کرد: همچنین اتفاق بسیار مهمی که در حال حاضر اتفاق افتاده است رشد ۱۲۰ درصدی اعتبارات ابلاغی حوزه توان بخشی بوده که تاکنون ۲۵ میلیارد تومان برای توانبخشی استان هزینه شده است.

کد خبر 6081091

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۲۵۰۰ مددجو از ظرفیت‌های هنری بهزیستی در اردبیل
  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • کارآفرین اردبیلی مهمان برنامه «کار خونه»
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی
  • واگذاری ۷۸۰ انشعاب گاز رایگان به جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی اردبیل
  • واگذاری زمین به ۴۰۰ خانوار اردبیلی در قالب طرح جوانی جمعیت
  • ۱۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خواف به بهره برداری رسید
  • ۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در چهارمحال‌وبختیاری