Web Analytics Made Easy - Statcounter

تورهای نمایشگاهی نوع خاصی از تورهای مسافرتی هستند که هدف اصلی آن ها بازدید از یک نمایشگاه بین المللی در خارج از کشور است. شرکت در نمایشگاه های بین المللی به دلیل شناخت تکنولوژی های روز دنیا بسیار مفید اند، و به دلیل حضور بزرگان صنعت در نمایشگاه ها اطلاعاتی که میتوان از این نمایشگاه ها بدست آورد قابل قیاس با نمایشگاه های داخلی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از اهداف اصلی تورهای نمایشگاهی بسترسازی مناسب برای گسترش واردات و صادرات، ارتقا سطح دانش شرکت کنندگان، امکان تبادل اطلاعات و در نهایت گردش و تفریح در کشور مقصد است. اگرچه عوامل تشکیل دهنده این نوع تورها از نظر نام با سایر تورهای مشابه است اما ماهیت آنها کاملا متفاوت است و برگزاری این تورها نیازمند تخصص های ویژه ای است که در صورت عدم وجود، متقاضی به اهداف خود نخواهد رسید.

 

در چه زمینه هایی نمایشگاه برگزار می شود؟

بهتر است بگوییم در چه زمینه ای نمایشگاه برگزار نمی شود. در سال های اخیر در کشورهای پیشرفته اروپایی، نمایشگاه های بسیاری برگزار شده که بسیار مورد استقبال ایرانیان قرار گرفته است، کشورهای آلمان، انگلستان، فرانسه و ایتالیا از جمله این کشورهای فعال در این حوزه هستند. سالانه در بسیاری از کشورهای اروپایی از تجهیزات پزشکی گرفته تا نوشت افزار، صنایع غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی، فرش و .... نمایشگاه های مختلفی برپا می شود که شرکت در آنها مورد توجه بسیاری از شرکت ها و فعالان آن حوزه قرار می گیرد.

مهمترین قدم برای شرکت در تورهای نمایشگاهی اخذ ویزاست

در هیچ نمایشگاهی اروپایی و حتی آسیایی بدون دریافت ویزا نمی توانید شرکت کنید. اگر قصد حضور در نمایشگاه های اروپایی را دارید بهتر است از حدود سه ما قبل برای دریافت ویزا اقدام نمایید. نتیجه ویزا بین 3-2 هفته کاری بعد از انگشت نگاری به شما اعلام می شود. مدارکی که برای ویزای نمایشگاهی اروپا باید به سفارت ارائه دهید مانند مدارک توریستی ویزا شینگن است به علاوه اینکه کارت نمایشگاه را باید خریداری نمایید. همچنین مدارک شغلی شما باید با نمایشگاهی که قصد شرکت در آن را دارید، همسو باشد.

نحوه حضور در تورهای نمایشگاهی

قبل از شرکت در هر نمایشگاهی، در مورد آن نمایشگاه به اطلاعات و آگاهی کافی دست یابید. می توانید به سایت نمایشگاه مورد نظر رجوع کنید، البته که بروشورها و اعلان های عمومی نیز وجود دارند که می توانید از طریق آن ها هم به اطلاعات خوبی دست یابید. قبل از ورود به نمایشگاه هدف گذاری کنید. بدانید هدفتان از شرکت در این نمایشگاه چیست. در هر نمایشگاه طیف وسیعی از محصولات و غرفه ها وجود دارد، بهتر است که از قبل بدانید که دنبال چه محصول یا کالایی هستید تا بتوانید مدیریت زمان و برنامه را انجام دهید. نقشه نمایشگاه و سالن ها همیشه اطلاعات خوبی به بازدید کنندگان می دهند. البته که داشتن کارت ویزیت به زبان انگلیسی به شما در جهت برقراری ارتباطات تجاری با غرفه داران کمک زیادی می کند.

تور نمایشگاهی ساختمان (BAUTEC) برلین

نمایشگاه ساختمان BAUTEC برلین یکی از بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه های جهان در رابطه با ساختمان است که هر 2 سال یکبار در شهر برلین برگزار می شود. نمایشگاه ساختمان برلین به نوعی مکانی برای ملاقات فعالان صنعت ساختمان (انبوه سازان و پیمانکاران، مهندسان عمران و معماری) و فعالان حوزه املاک و فروش و همچنین مسئولان و تصمیم گیران می باشد. پیش بینی شده در سال 2020 نمایشگاه ساختمان Bautec برلین با حدود 35000 بازدید کننده از حدود 30 کشور مختلف جهان برگزار شود. این نمایشگاه در تاریخ 18 الی 21 فوریه 2020 (29 بهمن الی 2 اسفند 98) در شهر برلین آلمان (در مرکز نمایشگاهی شهری) برگزار می گردد.

خدمات در نظرگرفته شده برای تورهای نمایشگاهی

خدماتی که در تورهای نمایشگاهی مختلف توسط آژانس ژیوار ارائه می شود متفاوت است. قیمت هر تور نمایشگاهی بسته به مدت زمان، کشور مقصد و خدمات ارائه شده در تور متفاوت است. اما خدماتی که ژیوار برای تور نمایشگاه ساختمان برلین 2020 در نظر گرفته به شرح زیر است:

رزرو هتل به همراه صبحانه بلیط رفت و برگشت با هواپیما اخذ ویزا کارت نمایشگاه بیمه مسافرتی

** در صورتی که تمایل داشته باشید علاوه بر شرکت در نمایشگاه از شهر یا کشور دیگر هم بازدید داشته باشید ترانسفر فرودگاهی و نمایشگاهی، گشت شهری و راهنمای تور فارسی زبان به خدمات بالا اضافه خواهد شد.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تور نمایشگاهی برلین رزرو هتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۴۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران

مصطفی حقیقی گفت: در حال حاضر با ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی در حال رایزنی برای حضور هستیم و تاکنون ۵ واحد تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان نیز در این نمایشگاه حضورشان قطعی شده است.

اوافزود: امسال با هدف افزایش تعاملات صادراتی استان تمرکز ویژه بر سه زنجیره ارزشی منتخب سفال، چرم، کشمش و پوشاک شده است.

او تصریح کرد: تعداد بالایی از واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی همدان محصولات خود را به خارج از کشور صادر می‌کنند و در تلاش هستیم با ایجاد و توسعه کنسرسیوم‌های صادراتی و کمک به حضور در نمایشگاه‌های خارجی از طریق پرداخت یارانه و برگزاری تور‌های صنعتی و آشناسازی آنها با بازار‌های هدف صادرات صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی همدان را تقویت کرده و افزایش دهیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان همچنین از پرداخت ۵۰ تا ۸۰ درصدی یارانه هزینه ساخت غرفه و قرارداد‌های پرداخت توسط این شرکت به واحد‌های تولیدی شرکت کننده در نمایشگاه اکسپو خبر داد و افزود: سال گذشته بیش از ۴۰۰ میلیون یارانه کمک حضور به واحد‌های تولیدی توسط شرکت شهرک‌های استان همدان پرداخت شده و پیش‌بینی ما برای امسال نیز حدود ۹۰۰ میلیون تومان است.

حقیقی عنوان کرد: باتوجه به اینکه تخمین زده شده بیش از ۱۰۰ کشور در نمایشگاه امسال حضور داشته باشند این شرایط فرصت مناسبی است برای مسیر‌های تازه حضور همدان در بازار‌های جهانی که با محوریت صادرات شکل خواهد گرفت.

او در پایان افزود: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران از ۸ لغایت ۱۳ اردیبهشت برپاست و باتوجه به دغدغه استان همدان برای توسعه روابط دیپلماتیک اقتصادی در تلاش هستیم ظرفیت‌های صادراتی استان بیشتر و گسترده‌تر از سال‌های گذشته معرفی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • خبرنگاران بازوی رسانه‌ای سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌شوند
  • محصولات فناورانه ایران در نمایشگاه روسیه
  • معرفی توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • حضور شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان ایرانی در نمایشگاه جنوب شرق آسیا
  • ◄ اجلاس اکو همزمان با نمایشگاه ریلی/ نمایشگاه یازدهم کلید خورد
  • ۳۴۰ شرکت ایرانی و خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • معرفی ژئوپارک جهانی طبس در نمایشگاه ITB برلین
  • صادرات ۱۳۰ میلیون دلاری محصولات آرایشی و شوینده