Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-18@15:21:55 GMT

کمپین اهدای فوری خون برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۴۶۰۲

کمپین اهدای فوری خون برگزار می‌شود

گروه سلامت ــ هم‌زمان با نهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران، کمپین اهدای فوری خون برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی تهران، هم‌زمان با نهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران، کمپین اهدای فوری خون برگزار می‌شود. این کمپین که با مشارکت و اهدای فوری خون شکل می‌گیرد در پاسخ به نیاز مبرم مراکز درمانی کشور به خون و فرآورده‌های خونی است که تنها می‌توان با اهدای خون این نیاز را برطرف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین‌رو معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی تهران با مشارکت و همراهی سازمان انتقال خون اداره‌کل فرهنگی دانشگاه تهران آغازگر کمپینی با عنوان اهدای فوری خون شده‌اند تا همه افراد از جمله دانشجویان، اساتید و کارکنان ضمن پیوستن به این کمپین و با انجام این اقدام خداپسندانه در اجر معنوی آن سهیم باشند.
زمان برگزاری این کمپین چهارشنبه ۲۰ آذرماه، از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران واقع در خیابان ۱۶ آذر، جنب مرکز بهداشت و درمان دانشگاه تهران است. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا جامعه اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۴۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران میثم شهبازی، دبیر علمی ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» که در دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود، درباره جزئیات این رویداد گفت: جشنواره در دو بخش ایده‌های نوآورانه و کسب‌وکارهای نوپا برگزار می‌شود و طرح‌های برگزیده شناسایی، معرفی و تقدیر خواهند شد.

عضو هیأت علمی دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران افزود: مخاطبان و جامعه هدف این رویداد، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های کل کشور هستند.

به گفته دبیر علمی ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار»، علاقمندان می‌توانند از طریق درگاه itm.ut.ac.ir نسبت به ارسال ایده‌ها و طرح‌های خود اقدام کنند و طرح‌های برگزیده با اعطای جایزه و پرداخت تسهیلات از صندوق‌های مرتبط با حوزه علم و فناوری حمایت می‌شوند.

شهبازی اعلام کرد: ارسال ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه از زمستان ۱۴۰۲ آغاز شده و در پی درخواست تعداد قابل توجهی از علاقمندان و صاحبان ایده، زمان دریافت طرح‌ها تا ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تمدید شد و اختتامیه این رویداد ۲۵ اردیبهشت ماه در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6081285

دیگر خبرها

  • تربیت علمی و فرهنگی دانشجویان به بهترین شکل انجام پذیرد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • اعلام زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد