Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مرکز اورژانس تهران روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساعت ۲۱ شب گذشته حادثه انفجار کپسول گاز در چهارراه خط آهن، کوچه زمانی به سامانه ۱۱۵ اعلام که بلافاصله تکنسین‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

پیمان صابریان افزود: در این حادثه بدلیل شدت انفجار ۲ واحد مسکونی در یک ساختمان ۴ طبقه تخریب و مادر به همراه دخترش دچار سوختگی شدید شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تکنسین های اورژانس پس از انجام اقدامات اولیه درمانی هر ۲ مصدوم این حادثه را به بیمارستان شهید مطهری منتقل کردند.

صابریان علت این انفجار را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 آتش نشانی بیمارستان گاز انفجار مسکونی قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۴۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه در ساختمان مسکونی در آدیس‌آبابا/ ۷ نفر جان باختند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شینهوا، در پی فروریختن یک ساختمان مسکونی در آدیس‌آبابا، پایتخت اتیوپی، دست کم هفت نفر جان باختند.

براساس اعلام رسانه‌های محلی، این ساختمان مسکونی روی ساختمانی که در پشت آن واقع شده بود، فرو ریخت و هفت نفر در محل حادثه جان خود را از دست دادند.

هنوز جزئیاتی دیگری درباره شمار دقیق قربانیان، دلیل حادثه و سایر خسارات وارده، منتشر نشده است.

کد خبر 6087427

دیگر خبرها

  • امکان ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی
  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد
  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • حادثه در ساختمان مسکونی در آدیس‌آبابا/ ۷ نفر جان باختند
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه