Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@06:42:03 GMT

مرغ استراماچونی یک پا دارد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۴۸۸۹

استراماچونی در حالی استعفای خود را به باشگاه استقلال تحویل داده که مترجم او هم این موضوع را تایید کرده و از طرفی مرد ایتالیایی خواهان کاهش مدت همکاری با آبی پوشان است و به هیچ وجه حاضر نیست برای ۲ سال با استقلال همکاری کند. با این وجود نشست هیات مدیره استقلال برگزار شد. هرچند که این نشست خروجی چندانی هم نداشته جز این که فتحی و منزوی برای راضی کردن سرمربی ایتالیایی تیمشان به ماندن در استقلال به منزل او رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اخبار ورزشی- مدیران استقلال حاضرند فردا بقیه طلب استراماچونی را بپردازند تا او همچنان روی نیمکت تیمشان بنشیند و از رفتن منصرف شود. به هر ترتیب ماندن یا رفتن تصمیمی است که استراماچونی باید بگیرد و پاسخ آن را به اطلاع مدیران باشگاه برساند. 

 قرار است مدیران باشگاه استقلال درباره حواشی به وجود آمده و تصمیم ناگهانی استراماچونی برای ترک استقلال، بیانیه ای صادر کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال استراماچونی استقلال باشگاه استقلال استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۴۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان

فدراسیون والیبال بلغارستان برای راهیابی به المپیک ۲۰۲۸ از نسخه ایتالیایی استفاده می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جانلورنزو بلنجینی،‌ مربی سرشناس ایتالیایی به تازگی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال بلغارستان منصوب شده است. لیوبومیر گانف، رئیس فدراسیون والیبال بلغارستان تاکید کرد که در انتخاب این مربی 52 ساله، از والیبال ایتالیا، الگوبرداری کرده است.

تیم پائز، نایب قهرمان لیگ والیبال اوکراین شد

رئیس فدراسیون والیبال بلغارستان، این واقعیت را کتمان نمی‌کند، برای این که  بندی خاص در قرارداد مربی تورینی قرار دهد، باید جیبش را تقریبا خالی کند، اما بلافاصله اضافه کرد که مطلقاً پشیمان نیست. او می‌خواهد که «چیکو» فقط سرمربی بلغارستان باشد و در هیچ باشگاهی فعالیت نکند.

گانف در این مورد گفت: برای ما مهم بود که سرمربی تیم ملی، فقط مشغول تیم ملی باشد و فعالیت باشگاهی نداشته باشد. من می‌دانم که بستن چنین قراردادی برای ما هزینه زیادی دارد ولی این همان کاری است که ایتالیایی‌ها و تیم‌های بزرگ جهان انجام داده‌اند.

رئیس فدراسیون والیبال بلغارستان ادامه داد:‌ ما بازیکنان جوان و مستعد زیادی داریم و به همین خاطر تصمیم گرفتیم، مربی‌ای را استخدام کنیم که 12 ماه سال در اختیار ما باشد. من تمام تلاشم را کردم تا نهایت با چیکو بلنجینی به توافق رسیدیم.

نخستین میدان پیش روی والیبال بلغارستان، لیگ ملت‌های 2024 است اما هدف بلند مدت و نهایی بلغارها، حضور در المپیک 2028 لس‌آنجلس خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • توصیه جالب حجت کریمی؛ مدیران فعلی را با اسنپ پس بفرستید/ موافق عزل نکونام حالا حامی او شده است!
  • مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • از کارگردان و تهیه‌کننده تا منتقد در برابر اتهام بی اخلاقی به هنرمندان سینما
  • کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • حمید معصومی نژاد: تابعیت ایتالیایی ندارم
  • حمید معصومی‌نژاد تابعیت ایتالیایی دارد؟