Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان در حکمی سید ناصر اشرفی را به سمت سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان منصوب کرد.

آرش رضایی در آیین تکریم و معارفه سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان با اشاره به حساسیت و اهمیت وظایف این معاونت، عنوان کرد: در ماه‌های اخیر گام‌های ارزنده‌ای در راستای انجام اقدامات مناسب در این معاونت برداشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید از همه ظرفیت‌ها برای تحقق اهداف در دوره جدید مدیریت حوزه معاونت املاک و حقوقی استفاده شود.

سید ناصر اشرفی، سرپرست جدید معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان نیز در این مراسم از اعتماد مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان در سپردن این مسئولیت تشکر و قدردانی کرد و افزود: تأمین زمین برای اجرای مناسب طرح اقدام ملی ساخت مسکن از مهم‌ترین اولویت‌های ما با توجه به برنامه‌ها و سیاست‌های دولت خواهد بود تا به خانه‌دار شدن مردم کمک کنیم.

رستم گورانی، سرپرست سابق معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان نیز در این مراسم، عنوان کرد: در دوره مسئولیت این معاونت با به‌کارگیری توان علمی و فنی و تعامل با دستگاه‌های مرتبط، تلاش شد موضوعات حوزه املاک و حقوقی پیگیری و به نتایج خوبی برسد.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از تلاش‌های گورانی تقدیر و حکم انتصاب اشرفی توسط مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان اعطا شد.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه هرمزگان استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۴۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند ۴۲ میلیون مترمربع از زمین‌های شهر جدید امیرکبیر اراک صادر شد

علی کرمی گفت: شهر امیرکبیر دارای طرح تفضیلی با وسعت ۱۶ میلیون مترمربع است که برای آن ۱۸ محله طراحی شده و برای هر محله نیز، سند مالکیت جداگانه دریافت شده است.

وی بیان کرد : اسناد مالکیت برای هر محله از واحدهای مسکونی، تجاری، خدماتی و اداری پس از، احداث به مرور دریافت می‌شود که تاکنون در ۲ محله اسناد قطعات مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی برای یک هزار و ۲۰۰ فقره صادر شده است.

مسئول امور حقوقی و املاک شرکت عمران درباره وضعیت املاک زمین در شهر مهاجران گفت: عملیات عمرانی در این شهر از سال ۱۳۷۰ به وسعت حدود ۱۲ میلیون مترمربع آغاز شد.

کرمی افزود: زمین‌های شهر مهاجران نیز از سه بخش موقوفه، ملی و تشکیل شده که تاکنون برای پنج میلیون مترمربع از زمین‌های بخش خصوصی و برای چهار میلیون مترمربع از زمین‌های ملی، اسناد مالکیت صادر شده است.

وی بیان کرد: ۹۶ قطعه در محله ۲، ۱۶۶ قطعه در محله چهار و ۹۰۰ قطعه در محله پنج شهر جدید امیر کبیر در قالب طرح جوانی جمعیت به متقاضیان اختصاص و بخشی واگذار شده است.

مسئول امور حقوقی و املاک شرکت عمران شهر جدید امیر کبیر و مهاجران استان مرکزی گفت: این شرکت همچنین ۲۰۰ قطعه زمین در شهر امیرکبیر به متقاضیان برای ساخت انفرادی مسکن برای ساخت قرار در نظر گرفته است.

کرمی افزود: نظارت عالیه حقوقی بر تنظیم و انعقاد سایر قراردادها از جمله قرارداد با پیمانکاران نیز در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: واحد حقوقی و املاک شرکت عمران شهرهای جدید امیرکبیر و مهاجران، به عنوان قلب شرکت، رسالت‌های قابل توجهی در زمینه‌های حقوقی، قضایی، املاک و ثبت در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت سیزدهم دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • فرماندار مشهد:طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است
  • مستاجران ؛بازنده بازی قیمت‌سازی
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی زمینه ساز اتمام پروژ‌های نهضت ملی مسکن
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • تداوم نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در قزوین
  • سند ۴۲ میلیون مترمربع از زمین‌های شهر جدید امیرکبیر اراک صادر شد