Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانال تلگرامی روزنامه سلام می گوید حلقه واعظی و آشنا، روحانی را به ته دره فرستاد،

به گزارش جنوب نیوز، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

این کانال بی آنکه به نقش افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی در ناکارآمد کردن دولت اشاره کند، نوشت: با حذف نیروهای کارآمد در دولت دوم روحانی، محبوبیت ۶۰ درصدی او به زیر ۱۰ درصد رسیده است، به طوریکه اکنون رئیس جمهور از حضور در اجتماعات مردمی امتناع می‌کند و می‌داند که در صورت حضور در چنین اجتماعاتی مورد نقد و اعتراض شدید مردم مواجه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها دلیل این کاهش محبوبیت و ناکارآمدی دولت دوم روحانی، حلقه بسته واعظی و حسام آشنا است که روحانی را ‌در مشت خود گرفته‌اند و همه تصمیمات مهم را آنها به روحانی دیکته می کنند.


این در حالی است که حتی  حلقه نیاوران که روحانی دولتش را با حضور آنها آغاز کرده الان به طور کلی کنار گذاشته و به حاشیه رانده شده‌اند و نقشی در تصمیمات سرنوشت‌ساز ندارند. با این حال روحانی هر روز در حال سقوط به ته دره است و پیش‌بینی می‌شود مدت باقیمانده دولت را به سختی به پایان ببرد.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۴۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم هوشیاری در برابر جنگ رسانه / جوانان را با قهرمانان دینی وملی آشنا کنید

نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در نشست هیات اندیشه ورز، استاد یاران نواحی و سرمربیان اقشار شبکه تربیتی سپاه قدس گیلان با اشاره به اهمیت نقش استاد یاران و سرمربیان حلقه‌های صالحین سپاه قدس گفت:تقویت باور‌های دینی و افزایش آگاهی‌های مردم در همه حوزه‌ها به ویژه حوزه سیاسی مهم‌ترین رسالت حلقه‌های صالحین است.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه دشمن امروز با استفاده از ابزار رسانه تلاش می‌کند تا جنگ رسانه‌ای راه بیندازد و از اتفاقات اخیر نیز سو استفاده کرده افزود: باید هوشیار بود و در مقابل جنگ رسانه‌ای دشمن جوانان را آماده کنیم.
وی همچنین به اجرای طرح عفاف و حجاب اشاره و تصریح کرد: اجرای درست این طرح نیازمند همکاری همه مسوولان و مردم است وباید طبق قانون با نا هنجاری‌ها برخورد شود. 
 نماینده ولی فقیه در گیلان از همه مربیان و استاد یاران حلقه‌های صالحین خواست نسبت به وظایف خود جدی عمل کرده و اهتمام داشته باشند تا جوانان با قهرمانان دینی و ملی خود بیشتر آشنا شوند.
فرمانده سپاه قدس گیلان هم در این نشست با تقدیر از تلاش‌های حلقه‌های صالحین گفت: تربیت ۸ میلیون جوان در طراز انقلاب ومومن در کشور از اهداف اجرای برنامه‌های حلقه‌های صالحین است و سهم گیلان در این حوزه ۲۵۰ هزار جوان است که باید این امر جدی گرفته شود.
سردارحمید دامغانی همچنین آموزش و توانمند سازی ارکان شبکه تربیتی در حوزه تعلیم و تربیت را مهم برشمرد و ازمربیان حلقه‌های صالحین خواست برای این امر اهتمام داشته باشند. 
حجت الاسلام و المسلمین محمدی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در این نشست بر افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های حلقه‌های صالحین تاکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم این تغییر در میدان عمل مشهود باشد. 
دراین نشست همچنین احکام ۱۲ نفراز استاد یاران و سرمربیان حلقه‌های صالحین گیلان به آنان اهدا شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد
  • لزوم هوشیاری در برابر جنگ رسانه / جوانان را با قهرمانان دینی وملی آشنا کنید
  • واکنش واعظی به ادعای مقام دولت رئیسی علیه روحانی
  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • (ویدیو) پاسخ صریح واعظی به یک ادعا درباره ملاقات‌های روحانی با وزرا و معاونانش
  • انتقاد یک اصلاح‌طلب از مواضع صهیونیستی رادیکال‌ها
  • رأی اعتراضی مردم این استان به اصولگرایان است یا اصلاح طلبان؟
  • وکیل مدافعان شیطان در تهران!
  • آذربایجان شرقی تنها استانی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، اصلاح طلبان در آن پیروز شدند