Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، سردار اسماعیلی مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل، ضمن عرض خیر مقدم به تیم ارزیابی سومین دوره سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران ، فرآیند ارزیابی را فرصتی مغتنم برای شرکتهای گاز استانی برشمرد و گفت : مأموریت اصلی شرکتهای گاز استانی ارایه خدمات بهینه و ایمن به مشترکین می باشد و این مهّم میّسر نمی شود مگر اینکه سازمان نیازهای مشترکین را شناسایی نموده و در جهت ارتقاء سطح رضایتمندی آنان تلاش نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی کسب رضایت مشتریان را مهّمترین و تأثیرگذارترین عامل در تعالی سازمانی عنوان کرد و اظهار داشت: بایستی خودمان را با استانداردها و معیارهای تعالی سازمانی وفق بدهیم و شرکت گاز استان اردبیل با اتکاء به نیروهای توانمند مسیر بی پایان تعالی را چند سالی است که آغاز نموده و فرآیند ارزیابی قطعاً مکمّل مسیر طی شده خواهد بود.

اسماعیلی ضمن قدردانی از ارزیابان محترم تعالی سازمانی خواستار ارزیابی دقیق و ارایه نقاط قابل بهبود و نقاط قوّت در فرآیندهای سازمان شد و تصریح نمود: قطعاً مواردی که در جلسه اختتامیه ارایه خواهد شد مجموعه شرکت گاز استان اردبیل را در رسیدن به اهداف خود در مسیر تعالی سازمانی یاری خواهد نمود.

در ادامه عباس علمدار سر ارزیاب و ارزیاب سطح ملی مدل تعالی سازمانی از حضور در شرکت گاز استان اردبیل ابراز خرسندی نمود و گفت: این فرآیند که به مدّت سه روز در این شرکت برگزار خواهد شد براساس مدل تعالی سازمانی EFQM کلیه معیارهای مدل با توجه به عملکرد سازمان مورد بررسی قرار گرفته و در پایان نتایج و برنامه های بهبود و نقاط قوّت گزارش خواهد شد.

علمدار با بیان اینکه جایزه تعالی سازمانی سه هدف عمده را دنبال می‌کند، اظهارکرد: هدف اوّل جایزه ، ایجاد فضای رقابتی است تا بر اساس آن رقابت سالمی را در جامعه ایجاد کنیم. امّا هدف دوّم ایجاد فضای مناسبی برای تبادل تجربیّات موفق است که بر اساس آن سازمان‌های برتر هم مورد یادگیری قرار گیرند و هم تشویق شوند.

وی افزود: هدف سوّم دبیرخانه جایزه تعالی نیز تشویق سازمان‌ها برای انجام خودارزیابی است که در آن سازمان‌ها خود را مورد کنکاش قرار داده و در مسیر تعالی قرار می‌دهند.

گفتنی است ارزیابی شرکت گاز استان اردبیل توسط تیم 5 نفره متشکل از سرارزیاب و 4 نفر ارزیابان مدل تعالی سازمانی و در مدّت سه روز در شرکت گاز استان اردبیل انجام می شود.

۴۶

کد خبر 1329287

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل باشگاه استقلال آندره استراماچونی لایحه بودجه بودجه 99 انتخابات مجلس یازدهم بودجه لیگ برتر نوزدهم باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا محمدجواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۵۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر موضع فرانسه در برگزاری افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از insidethegames؛ امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در مورد برگزاری مراسم افتتاحیه رقابت‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۴ پاریس گفت: ما برای نقشه دوم برگزاری افتتاحیه ورزشگاه پارک دو پرنس را در نظر گرفته ایم و اگر از لحاظ امنیتی به مشکل بخوریم مراسم را در این ورزشگاه برگزار می‌کنیم.   مکرون همچنین گفت: ما برای برگزاری افتتاحیه ساختمان تروکادرو روبروی برج ایفل را هم در نظر داریم و باید دید تا آن زمان شرایط چگونه خواهد بود.   رئیس جمهور فرانسه در مورد تهدیدات احتمالی گفت: فکر می‌کنم هواپیما‌های بدون سرنشین یک تهدید برای ما محسوب می‌شود و جنگ اوکراین و غزه دلیلی است که ما باید تمامی جوانب را در نظر بگیریم و این تهدیدات به همین دو دلیل برای ما وجود دارد.   وی در ادامه گفته است: تلاش می‌کنیم در دوره برگزاری المپیک آتش بس را در این کشور‌ها بر قرار کنیم و این پیشینه تاریخ المپیک است که در زمان برگزاری باید در تمام جهان صلح و در مناطق جنگی آتش بس برقرار باشد.   پیش بینی می‌شود در زمان برگزاری مراسم افتتاحیه ۳۰۰ هزار نفر از نزدیک و ۲۰۰ هزار نفر از منازل و خیابان‌های اطراف و همچنین ۱۰ میلیون بیننده تلویزیونی این مراسم را مشاهده کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • برگزاری جلسه قرارگاه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها در سال ۱۴۰۳
  • ۱۳ میلیون تن آسفالت راه‌های کشور در سال ۱۴۰۲
  • امید شاخصه بارز آثار هنری توانخواهان بهزیستی اردبیل است
  • ناریجه؛ کترینگ و تهیه غذا در زمینه سفارش‌گیری غذای سازمانی
  • با ارزیابی سازمان ملی بهره‌وری ایران؛ پست بانک ایران در محورهای کارایی و اثربخشی اهداف سازمانی، رتبه برتر را کسب کرد
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسی در اردیبهشت‌
  • تغییر موضع فرانسه در برگزاری افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴
  • زمان برگزاری مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم اعلام شد
  • ویدئویی از برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل با موضوع بررسی حمله تنبیهی ایران