Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی 46 ساله شیاطین سرخ در تلاش است تا ذهنیت شاگردانش را اصلاح کند. 

طرفداری- اوله گونار سولسشر به دنبال کسب نتایج بهتری مقابل تیم‌های ضعیف‌تر لیگ برتر است و می‌گوید که روی ذهنیت تیمش کار خواهد کرد.

به گزارش سایت گل، منچستریونایتد پس از کسب دو برد احساسی مقابل تاتنهام و منچسترسیتی، روزهای خوشی را سپری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن بردها باعث شدند سولسشر پس از فراز و نشیب بسیار تیمش در این فصل، نفسی به آرامی بکشد. در حالی که یونایتد در این فصل مقابل تاپ سیکس شکست ناپذیر بوده و حتی از لیورپول امتیاز گرفته است، مقابل تیم‌های ضعیف‌تر نتایج دلخواهی کسب نکرده است. آن‌ها به کریستال پالاس، نیوکاسل، وست هم و بورنموث باخته‌اند و با توجه به بازی‌های پیش رو مقابل اورتون، واتفورد، نیوکاسل و برنلی در نزدیکی‌های کریسمس، سولسشر به دنبال کسب نتایج بهتری مقابل این گونه تیم‌ها است.

اگر مشکلی ذهنیتی باشد، می‌توانیم آن را حل و فصل کنیم. روی ذهنیت بچه‌ها کار خواهیم کرد. از نگاه من نتایج آن بازی‌ها بر اساس جزییات ریز تعیین شده است. ما کنترلی روی برخی از نتایج عجیبی که رقم خوردند، نداشتیم. من به اندازه شما دیدی منفی ندارم و به چیزی فراتر از نتایج نگاه می‌کنم. چندان نگران و دلواپس نیستم. اگر بچه‌ها بگویند نمی‌توانند در این بازی‌‌ها جلو بیافتند، آنوقت مشکلی در کار است. آنگاه باید واقعا با آن‌ها کار کنم چون ما با برنده شدن در همین بازی‌ها قهرمان لیگ می‌شدیم. هرگز مقابل تیم‌های کوچک‌تر و آن‌هایی که چندان خوب نبودند، امتیاز از دست نمی‌دادیم. لیگ برتر آنقدر سخت است که اگر این ذهنیت را نداشته باشید، نتیجه نمی‌گیرید. من روی ذهنیت تیم کار خواهم کرد. در تمامی بازی‌ها فرصت‌هایی داشتیم. می‌توانم به بازی‌های زیادی اشاره کنم که توان برنده شدن در آن‌ها را داشتیم. می‌دانیم که باید نتایج بهتری مقابل تیم‌های پایین جدول کسب کنیم. از این نظر هم پیشرفت خواهیم کرد. 

مشکل اینجاست که حریفان ضعیف‌تر، به اندازه منچسترسیتی به شیاطین سرخ فضا برای حمله کردن و ضد حمله زدن نمی‌دهند. سولسشر اطمینان دارد مهاجمان تیمش چاره‌ای برای این معضل پیدا خواهند کرد.

می‌دانیم اگر چیدمان تیم درست باشد، می‌توانیم فوتبالی سریع و تهاجمی ارائه کنیم. در بازی گذشته نگرش تیم خیلی خوب بود و به نظر می‌رسید هر بار که صاحب توپ می‌شویم، می‌توانیم دفاع حریف را بشکافیم. اهمیتی نداشت با دو پاس این کار را انجام بدهیم یا چهار و یا ده پاس. نیمه اول فوتبال تهاجمی را درست به همان شکلی که باید بازی کرد دیدیم. منظورم کیفیت حملات ما، شتاب بازیکنان برای رسیدن از محوطه جریمه‌ای به محوطه دیگر و نیت رو به جلو بازی کردن است. این طور نبود که بچه‌ها پس از تصاحب کردن توپ، دنبال آرام کردن جریان بازی باشند؛ نه، دروازه آن سوی زمین است و ما به سوی آنطرف حرکت می‌کنیم. برای کسب پیروزی، باید حق برنده شدن را به دست آورد. گاهی با پاسکاری سریع‌تر یا پس گرفتن توپ، این حق را کسب می‌کنید. روش‌های متنوعی برای برنده شدن در فوتبال وجود دارد.  

جسی لینگارد با زدن یک گل در 20 بازی، درست مثل ناکامی برند پوشاک «JLingz» در زمین فوتبال هم حرف زیادی برای گفتن نداشته است ولی در دو بازی اخیر تیمش در ترکیب اصلی قرار گرفت و از ارکان پیروزی بخش تیمش بود. سولسشر در حمایت از این بازیکن 27 ساله گفت:

هر کدام از ما باید مسائلی را درون یا خارج از زمین بازی حل و فصل کنیم و چیزی که او باید حل و فصل می‌کرد، بین خودمان می‌ماند. دیدن بازگشت او بسیار خوب است. او یک منچستریونایتدی متعصب است. جسی نگرش درستی دارد و بسیار پر تلاش است. برخی فکر می‌کنند این حق را دارند تا به انتقاد از هر کسی که دل‌شان می‌خواهد بپردازند. منِ سرمربی، باید در لحظات خوب و بد از این بازیکنان مراقبت کنم. در اختیار داشتن او خیلی خوب است. من در تیم رزرو هم با جسی کار کردم و در واقع کسی بودم که برای اولین بار در تیم رزرو و مقابل برنلی از او استفاده کردم. بازگشتش به شخصیت قبلی خودش، خبر خوبی است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۵۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنتونی: شادی‌ام مقابل کاونتری به خاطر دفاع از منچستریونایتد بود

آنتونی به انتقادات در مورد شادی جنجالی‌اش پاسخ داد. 

طرفداری | پس از اریک تن هاخ، آنتونی نیز با کلیدواژه «تحریک توسط بازیکنان حریف» به دفاع از شادی‌اش پرداخت. 

به گزارش تلگراف؛ آنتونی به دفاع از شادی جنجالی‌اش در ومبلی پرداخت. پس از پنالتی آخر راسموس هویلوند که منجر به صعود منچستریونایتد به فینال اف‌ای کاپ شد، آنتونی با گرفتن گوش‌هایش مقابل بازیکنان کاونتری سیتی حرکات عجیبی را به نمایش گذاشت. حرکت وینگر برزیلی باعث اعتراض‌ بسیاری شد، آن‌ها باور داشتند آنتونی برای صعودی که از آن به عنوان «صعود خجالت‌آور» یاد شده، مجبور به نمایش چنین حرکاتی نبود. ریو فردیناند شادی آنتونی را «شرم‌آور» خواند. شادی او با هری مگوایر که بلافاصله پس از پیروزی به سراغ دست دادن با بازیکنان کاونتری رفت، در تضاد بود. اریک تن هاخ در نشست خبری خود به این موضوع اشاره کرد که آنتونی توسط بازیکنان حریف «تحریک» شده است. وینگر 21 ساله با انتشار یک توییت به اتفاقات روزهای اخیر واکنش نشان داد:

کاونتری ثابت کرد که چرا به نیمه نهایی رسید. ما به دنبال این جایگاه در فینال برای هوادارانمان بودیم و به آن دست یافتیم. رفتار بازیکن کاونتری با هواداران ما خوب نبود و من در گرماگرم بازی به تحریکات آن‌ها برای دفاع طبیعی از باشگاهم واکنش نشان دادم.

در این مورد بخوانید:

اعتراض‌ها به شادی جنجالی آنتونی؛ شاید فصل بعد در چمپیونشیپ بازی کنی!

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • آنتونی: شادی‌ام مقابل کاونتری به خاطر دفاع از منچستریونایتد بود
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه سیتی را گرفتی!
  • بازارچه میوه و تره بار ایلام زودتر احداث شود
  • یک ماه تا اخراج یا ادامه همکاری؛ منچستریونایتد به سراغ بررسی آینده اریک تن هاخ رفت